Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi koskaan enää seurustella rumien varpaiden takia

Vierailija
12.02.2012 |

Mulla on niin rumat varpaat että harakatkin nauraa.

Mitä niille voi tehdä?

En edes lääkärillä voi käydä, häpeän niin paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sulla kysisieni? Kyllä senkin voi hoitaa.

Vierailija
2/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin rumat varpaat että harakatkin nauraa. Mitä niille voi tehdä? En edes lääkärillä voi käydä, häpeän niin paljon.

Mä olen jopa päässyt naimisiin vaikka mulla on rumat varpaat/jalat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sulkee varvasfetissimiehet pois kuvioista, muttei muita. Varpaat on eritääin harvoilla täydellsen kauniit. Ja muutenkin, varpaat on helppo pitää piilossa, ei niitä juuri tuijotella seksin aikanakaan. Eli turhaan panikoit, vai olikos tää taas näitä porvoon juttuja?!

Vierailija
4/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti. ajatelkaa nyt varpaita. onhan se nyt ruma ruumiinosa.

Vierailija
5/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin rumat varpaat että harakatkin nauraa. Mitä niille voi tehdä? En edes lääkärillä voi käydä, häpeän niin paljon.

No hyvä. Sukulaislapsi pienenä jo tiesi mitä tarkoittaa ruma kun näki varpaani..

En voi siis jalkahoitajallekaan mennä kun häpeän ja jos seurustelisin, olisi sukat oltava jalassa koko ajan.

Vierailija
6/7 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä. Sukulaislapsi pienenä jo tiesi mitä tarkoittaa ruma kun näki varpaani..

En voi siis jalkahoitajallekaan mennä kun häpeän ja jos seurustelisin, olisi sukat oltava jalassa koko ajan.

Vierailija
7/7 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varpaissa tärkeintä on niiden haju. Varpaiden valtava viettelevä voima, siinä on sitä jotain. Rumuus tai kauneus on sivuseikka, jos henkilö osaa tehdä varpaillaan nautinnollisia asioita ja antaa kumppaninsa nauttia niistä monin eri tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi