yksinäinen mies 33v haluaisi jutella
teille .on aika yksinäinen olo.lapset nukkuu ja avovaimo on paarissa.
Kommentit (16)
ei tarvi sääliä.olisi ihana halailla ja pussailla.voi kun mulla olisi joku joka huomenna lähtisi minun ja lasten kanssa hiihtämään ja tulisi tuonne laavulle meidän mukaan.
En osaisi kuvitella omaa miestäni tänne..
Mietin vaan.
Kuullostaa ihanalta. Lapset ovat varmasti innoissaan.
että minulla olisi mies, joka haluaisi lähteä minun ja lasten kanssa johonkin..tehdä jotain.
ei avovaimo oikein tykkää olla tuolla pihalla.ja taitaa huomenna olla krapulakin päällä,nyt tuntuu kyllä kauhean yksinäiseltä,mutta taas joku tulee kohta vittuilemaan tälle sivulle ja en kyllä oikein jaksais.voi kun olis joku saman henkinen äippä tai iskä täällä tampereella.
että minulla olisi mies, joka haluaisi lähteä minun ja lasten kanssa johonkin..tehdä jotain.
Olen kyllä ihan onnellinen touhutessa lastenikin kanssa kaikenlaista, mutta joskus olisi kiva saada myös se mies mukaan juttuihin. Melko yksinäinen kuitenkin olen, vaikka parisuhteessa pitäisi olla.
jotain yhteistä teillä on varmasti kuitenkin ollut kun olette yhteen päätyneet.
ei avovaimo oikein tykkää olla tuolla pihalla.ja taitaa huomenna olla krapulakin päällä,nyt tuntuu kyllä kauhean yksinäiseltä,mutta taas joku tulee kohta vittuilemaan tälle sivulle ja en kyllä oikein jaksais.voi kun olis joku saman henkinen äippä tai iskä täällä tampereella.[/i
Et ole mies.
yhteistä, paljonkin.avovaimo on kaunis seksikäs herkku.ihana nainen siis ,mutta ei oikein jaksaisi olla lasten kanssa ulkona.kateellisena katselen niitä naisia jotka ovat meidän kanssa tuolla ulkona ka´´laskettelemassa ja ja puistossa.monesti tulee mieleen kun saisi antaa pusun punaisille poskille,viedä sänkyyn ja... antaa ehkä kupillinen kuumaa kaakaota.
kyllä olen mies.olenko jotenkin munaton kun täällä puran tunteitani?olen mielestäni ihan miehekäs mies, mutta olen aika yksinäinen.tänäänkin ainoat ystäväni oli minun lapset,joiden kanssa oltiin laskettelemassa.ihanaa oli, mutta lasten äiti on baarissas ja ei sitä koskaan saa mukaan luistelemaan tai ulos muutenkaan.
jos olisit tässä niin halaisin :)
olet aivan ihana
Joko kyseessä on täysi idiootti tai olet limainen iljetys. En todellakaan voisi kuvitella, vaikka olisin maailman seksikkäin, että mieheni kuvaisi minua ensisijaisesti 'seksikäs herkku'. ONNEKSI minun mieheni ei ole tuollainen. Aikoinaan, kun miestäni valitsin, sain onneksi hyllytettyä kaikki nuoret, mutta henkiset setämiehet.
yhteistä, paljonkin.avovaimo on kaunis seksikäs herkku.ihana nainen siis ,mutta ei oikein jaksaisi olla lasten kanssa ulkona.kateellisena katselen niitä naisia jotka ovat meidän kanssa tuolla ulkona ka´´laskettelemassa ja ja puistossa.monesti tulee mieleen kun saisi antaa pusun punaisille poskille,viedä sänkyyn ja... antaa ehkä kupillinen kuumaa kaakaota.
en tarkoittanut pahalla kun sanoin avovaimoani seksikkääksi herkuksi.ja en ole mikään limainen iljetys tai idiootti.ihan tavallinen suomalainen mies olen. tarkoitin vain että kauneus ja seksikkyys tulee sisältäpäin.
Ja seuraavassa lauseessa kerroit haluavasi panna muita punaposkisia äitejä.
Huoh.