Lue keskustelun säännöt.
Kyllä minun mielestä Putous
11.02.2012 |
on todella hauskaa ja mukavasti rentoutuu kun sitä katselee. Meillä eri ikäiset lapset katsoo sitä, pienin ei ymmärrä ollenkaan niitä kaksimielisyyksiä ja isommat jotka ymmärtää, ovat kuulleet kyllä paljon pahempaa...niinkuin jokainen yläasteikäinen ja sitä vanhempi. Ottakaa nyt vähän rennommin ja naurakaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla