Monenko ihmisen kanssa olet jutellut tänään? Livenä, puhelimessa tms.?
Vedän pohjat: nolla, eli en kenekään kanssa, ei edes tekstareita ole tullut vaihdettua...
Tai no. kaupan kassalle vaihdettiin tavalliset tervehdykset, mut siihen se jäi. Ei siis naapuri-, ystävä-, kaveri- tai sukulaiskontakteja tänään :(
t. erakko
Kommentit (39)
Toinen livenä, toinen puhelimessa.
kotiapulaisen, kassaneidin, pakkaajapojan, yhden vartija, kälyn.
Muutaman sanan naapurin apulaisen ja autokuskin kanssa.
Torilla 5 kauppiaan kanssa, parkkimaksupojan.
siin tais olla kaikki, eli mitä tuosta nyt tulee. 18 ihmisen kanssa.
Toinen livenä, toinen puhelimessa.
Puhelimessa äidin ja kaverin kanssa ja yhdelle kaverille olen laittanut tekstarin.
Eniten tulee livenä puhuttua kahdelle kissalle. Pelkään, että alan omaksua tapoja niiltä, esim. lopetan suihkussakäynnin ja peseydyn nuolemalla ja sukimalla itseäni...
mutta varmaan 100 ihmisen:)
lasten harrastukisissa, kirpputorilla myyjänä, mieheni, lasteni, lasteni kavereiden, systerini, veljeni....
Olen tänään puhunut pidempään mieheni ja kylässä käyneen ystävän kanssa. Lisäksi olen tervehtinyt talonmiestä ja tehnyt lähiravintolan tarjoilijalle ruokatilauksen. Puhelinta en ole käyttänyt.
laskette lapsennekin kuitenkin? Kun näyttää että kaikki ei.. siis mulla on tosiaan niitä hetkiä, että joskus on hiiri vipeltänyt lattialla, ja kun olen sitä käskenyt häipymään, olen tajunnut että onkin eka asia viikkoon mitä suustani päästän ääneen..
t.23, erakko maalta
Livenä:
oma perhe = 4
isoisä =1
kaverin perhe = 4
2 kaveria = 2
harrastusohjaajaat = 3
jonkun lapsen vanhempi harrastuksessa = 1
kahvilan kassa = 1
joku tuntematon jonka pöytään istuin kahvilassa = 1
Tekstaillut
kaverille
ja miehelle
Vedän pohjat: nolla, eli en kenekään kanssa, ei edes tekstareita ole tullut vaihdettua...
Tai no. kaupan kassalle vaihdettiin tavalliset tervehdykset, mut siihen se jäi. Ei siis naapuri-, ystävä-, kaveri- tai sukulaiskontakteja tänään :(
t. erakko
Aamulla lasten kans paljonkin: 2
Päivällä puhelimessa siskon kanssa: 1
Päivällä kaupassa kaupankassa: 1
Lapsen futispelissä: ainakin 4 lasta (jos lasketaan juttelu, ei pelkkä "kuunnelkaa valmentajaa" -komento") ja aikuisia 7.
Iltasella kaverilla: lapsia 3, aikuisia 3.
Eli yhteensä: 21.
Oho, yksi aika päivittäinen kontakti jäi puuttumaan. Äidin kanssa ei olla soiteltu eikä tekstareita lähetelty :)
Puhelimessa juttelin miehen kanssa ja irl naapurintatin, naapurin lapsen ja oman lapsen kanssa.
aamulla kahden kaverin kanssa, joiden luona olin yötä. Puhelimessa siskon, kaverin ja poikaystävän. Livenä lisäksi kaupan kassan, kahden bussikuskin, hoitolapsen ja hoitolapsen molempien vanhempien kanssa. Ja on ollut tosi yksinäinen olo! Jos olen yön yksin enkä aamulla suuntaa suoraan töihin tai luennolle, olo on tosi yksinäinen jo tunnin-parin jälkeen! Vapaapäivinä on pakko sopia vähintään yhden treffit, jos poikakaveri ei ole kotona.
Lasketaanko vauvaa jos se vaan nauraa vastaukseks? :). Sit tervehdin kaupan myyjää. Siinä ne taisi olla.
Kaupan kassoja 7 ja sanonut enemmän kuin tervehdyksen
Tekstareita 4 eri ihmiselle
Puhunut puhelimessa 3
Kotona livenä 5
FB 5
Ja vielä 1 koiran ulkoiluttaja ja 1 naapuri
...mutta pomo soitti työasioissa. Lapset on nyt viikonlopun isällään ja minä vain kotosalla, niin kellepä juttelisin. Ja niin hyvin viihdyn yksin, että ei minua hiljaaolo häiritse pätkääkään. Joskus ennen lapsia oli sellainenkin vaihe elämässä että en joskus pariin viikkoon puhunut kellekään sanaakaan (jos sitä kaupaan kassaa ei lasketa), eikä tehnyt tiukkaakaan. Omassa rauhassa yksinolo on ihanaa.
kuuden kanssa tänään, tai no, ok, vuorokausi vaihtui juuri, eli tänään en vielä kenenkään kanssa, mutta eilen oli 6 henkilöä. Tänään olen vaateliikkeessä töissä, joten juttelen kymmenien ihmisten kanssa!
Puhelimessa puhunut kahden ihmisen kanssa (isäni ja toinen oli kaverini)
Meses jutellu yhdelle henkilölle
FB:ssa jutellut yhdelle hengelle
Muuten erakko koska kaupassakaan ei tullut tänään käytyä :D mut käytännössä olen jutellu ihmisten kanssa tänään jonkun 6h joten nii... ja jatkuva kontakti naamakirjas/meses ollu kahteen kaveriin, eli noo. en taidakaan erakoksi lukeutuu :)
oli isohkot juhlat tänää.