Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko ihmisen kanssa olet jutellut tänään? Livenä, puhelimessa tms.?

Vierailija
11.02.2012 |

Vedän pohjat: nolla, eli en kenekään kanssa, ei edes tekstareita ole tullut vaihdettua...

Tai no. kaupan kassalle vaihdettiin tavalliset tervehdykset, mut siihen se jäi. Ei siis naapuri-, ystävä-, kaveri- tai sukulaiskontakteja tänään :(

t. erakko

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli isohkot juhlat tänää.

Vierailija
22/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen livenä, toinen puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiapulaisen, kassaneidin, pakkaajapojan, yhden vartija, kälyn.

Muutaman sanan naapurin apulaisen ja autokuskin kanssa.

Torilla 5 kauppiaan kanssa, parkkimaksupojan.

siin tais olla kaikki, eli mitä tuosta nyt tulee. 18 ihmisen kanssa.

Vierailija
24/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen livenä, toinen puhelimessa.

Vierailija
25/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa äidin ja kaverin kanssa ja yhdelle kaverille olen laittanut tekstarin.

Eniten tulee livenä puhuttua kahdelle kissalle. Pelkään, että alan omaksua tapoja niiltä, esim. lopetan suihkussakäynnin ja peseydyn nuolemalla ja sukimalla itseäni...

Vierailija
26/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan 100 ihmisen:)

lasten harrastukisissa, kirpputorilla myyjänä, mieheni, lasteni, lasteni kavereiden, systerini, veljeni....

Vierailija
27/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään puhunut pidempään mieheni ja kylässä käyneen ystävän kanssa. Lisäksi olen tervehtinyt talonmiestä ja tehnyt lähiravintolan tarjoilijalle ruokatilauksen. Puhelinta en ole käyttänyt.

Vierailija
28/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskette lapsennekin kuitenkin? Kun näyttää että kaikki ei.. siis mulla on tosiaan niitä hetkiä, että joskus on hiiri vipeltänyt lattialla, ja kun olen sitä käskenyt häipymään, olen tajunnut että onkin eka asia viikkoon mitä suustani päästän ääneen..

t.23, erakko maalta

Vierailija
29/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50.

Vierailija
30/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä:

oma perhe = 4

isoisä =1

kaverin perhe = 4

2 kaveria = 2

harrastusohjaajaat = 3

jonkun lapsen vanhempi harrastuksessa = 1

kahvilan kassa = 1

joku tuntematon jonka pöytään istuin kahvilassa = 1

Tekstaillut

kaverille

ja miehelle

Vierailija
31/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän pohjat: nolla, eli en kenekään kanssa, ei edes tekstareita ole tullut vaihdettua...

Tai no. kaupan kassalle vaihdettiin tavalliset tervehdykset, mut siihen se jäi. Ei siis naapuri-, ystävä-, kaveri- tai sukulaiskontakteja tänään :(

t. erakko

Vierailija
32/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lasten kans paljonkin: 2

Päivällä puhelimessa siskon kanssa: 1

Päivällä kaupassa kaupankassa: 1

Lapsen futispelissä: ainakin 4 lasta (jos lasketaan juttelu, ei pelkkä "kuunnelkaa valmentajaa" -komento") ja aikuisia 7.

Iltasella kaverilla: lapsia 3, aikuisia 3.

Eli yhteensä: 21.

Oho, yksi aika päivittäinen kontakti jäi puuttumaan. Äidin kanssa ei olla soiteltu eikä tekstareita lähetelty :)

Vierailija
33/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa juttelin miehen kanssa ja irl naapurintatin, naapurin lapsen ja oman lapsen kanssa.

Vierailija
34/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kahden kaverin kanssa, joiden luona olin yötä. Puhelimessa siskon, kaverin ja poikaystävän. Livenä lisäksi kaupan kassan, kahden bussikuskin, hoitolapsen ja hoitolapsen molempien vanhempien kanssa. Ja on ollut tosi yksinäinen olo! Jos olen yön yksin enkä aamulla suuntaa suoraan töihin tai luennolle, olo on tosi yksinäinen jo tunnin-parin jälkeen! Vapaapäivinä on pakko sopia vähintään yhden treffit, jos poikakaveri ei ole kotona.

Vierailija
35/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko vauvaa jos se vaan nauraa vastaukseks? :). Sit tervehdin kaupan myyjää. Siinä ne taisi olla.

Vierailija
36/39 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassoja 7 ja sanonut enemmän kuin tervehdyksen

Tekstareita 4 eri ihmiselle

Puhunut puhelimessa 3

Kotona livenä 5

FB 5

Ja vielä 1 koiran ulkoiluttaja ja 1 naapuri

Vierailija
37/39 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta pomo soitti työasioissa. Lapset on nyt viikonlopun isällään ja minä vain kotosalla, niin kellepä juttelisin. Ja niin hyvin viihdyn yksin, että ei minua hiljaaolo häiritse pätkääkään. Joskus ennen lapsia oli sellainenkin vaihe elämässä että en joskus pariin viikkoon puhunut kellekään sanaakaan (jos sitä kaupaan kassaa ei lasketa), eikä tehnyt tiukkaakaan. Omassa rauhassa yksinolo on ihanaa.

Vierailija
38/39 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuden kanssa tänään, tai no, ok, vuorokausi vaihtui juuri, eli tänään en vielä kenenkään kanssa, mutta eilen oli 6 henkilöä. Tänään olen vaateliikkeessä töissä, joten juttelen kymmenien ihmisten kanssa!

Vierailija
39/39 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa puhunut kahden ihmisen kanssa (isäni ja toinen oli kaverini)

Meses jutellu yhdelle henkilölle

FB:ssa jutellut yhdelle hengelle

Muuten erakko koska kaupassakaan ei tullut tänään käytyä :D mut käytännössä olen jutellu ihmisten kanssa tänään jonkun 6h joten nii... ja jatkuva kontakti naamakirjas/meses ollu kahteen kaveriin, eli noo. en taidakaan erakoksi lukeutuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän