Monenko ihmisen kanssa olet jutellut tänään? Livenä, puhelimessa tms.?
Vedän pohjat: nolla, eli en kenekään kanssa, ei edes tekstareita ole tullut vaihdettua...
Tai no. kaupan kassalle vaihdettiin tavalliset tervehdykset, mut siihen se jäi. Ei siis naapuri-, ystävä-, kaveri- tai sukulaiskontakteja tänään :(
t. erakko
Kommentit (39)
en muista, tervehdinkö kaupan kassaa. jos tervehdin, niin sitten neljä :)
kolmen perheenjäsenen kanssa, kahden kassan kanssa ja lisäksi olen soittanut lapseni kaverin äidille ja puhunut samalla myös lapseni kaverin kanssa
Ensin töissä noin kolmenkymmenen. Puhelimesa viiden kanssa ja sitten oli vielä vieraita viisi. Ehkä jonkun muunkin.
ja livenä olen puhunut viiden ihmisen kanssa, puhelimessa kahden, tekstareilla/nettiviestein kolmen kanssa.
1 mieheni
2 kolmen lapseni
3 kaupan kassalle sanonut hei
4 lapsen kaverin, joka tuli yökylään
5 lapsen kaverin äidin, joka soitti kysyäkseen onko yökylä ok
Tänään oli hautajaiset ja lähiomaisena vaihdoin vähintään pari sanaa kaikkien vieraiden kanssa.
Huomenna puhun miehelle ja lapselle ja saatan vastata puhelimeen, jos joku soittaa. Mutta muuten I'm all talked out.
Kotona perheen kanssa. Ystäväperheen, joka lähti laskettelemaan meidän kanssa. Laskettelemassa lippukassan ja ravintolan muutaman henkilön kanssa. Lisäksi puhelimessa parin sukulaisen kanssa.
keittiöraadannan lomassa. Huomenna en puhu mitään kuin lapselle. Miehellekin vaan murahtelen ;)
Yhden kanssa olen jutellut kahdesti puhelimessa. Yhden ihmisen kanssa olen kirjoitellut sähköpostia.
työssäni puhun satojen ihmisten kanssa päivässä, joten vapaa-ajalla yritän olla mahdollisimman epäsosiaalinen.
1:lle FB:n chatissa (lasketaanko tätä?)
2:lle livenä (mies + lapsi)
1:lle FB:n chatissa (lasketaanko tätä?)
mutta silti en ihan heti saa laskettua. Mielenkiintoinen kysymys joka tapauksessa, pitää kelata hetki... keskustelupalstoja lienee turha yrittääkään, joten vain live ja puhelinkontaktit tässä (laskettu, jotta itselläkin pysyy joku käsitys): 5+8+3+2+3=21. Saattaa olla useampikin, jonka kanssa ohimennen on vaihtanut jonkun sanan.
tekstarit ja fb jutut päälle
kaverin luona kävin ja kaupassa kävin
varmasti kolmen kanssa puhunut ääneen.
Mutta kun tästä arki koittaa, lähden kotiin ja puhun ääneen vain kerta viikkoon/kahteen kaupan kassan kanssa sen kiitos ja hei hei. Joskus sitä miettii kun kahteen viikkoon ei ole ääneen sanonut mitään kellekään, että lähteekö sitä tarvittaessa enää ääntäkään.
kasvotusten 3+kaupantäti
puhelimessa 4
ja paljon lapsia tohon päälle :)
Olen puhunut:
äidin
isän
veljen
miehen
poikien x 2
lasten kaverit x 3
muita x 6
Kotonta en ole poistunut päivän aikana.