Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi kipeänä,tänään olisi synttärit ja jääshow.....

Vierailija
11.02.2012 |

olisi erittäin tärkeän/rakkaan kaverin synttärit, ja disneyn jääshow...liput ostettu ja odotettu jo pari kk.

ei kuumetta, mutta nuha ja kurja olo.

lapsi itse haluaisi molempiin, itkee kamalaa oloa, mutta siltikin. kyseessä 6v.

mitä tässä tekisi??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse sanoo että lapsi on nuutunut, joten se on silloin SAIRAS! Ei varmaan veisi tarhaankaan mutta kavereita voi mennä tartuttamaan?

Mä en veisi jos lapsi on sairas. Oleellista tartuttamisen lisäksi että miten lapsi väsyy lisää kun riehutaan jossain Hoplopissa ja katsellaan sirkusta?

Ap ei ole teettänyt lapsesta mitään testiä, ties vaikka olis influenssaa! Sairas kuin sairas. Sä kai et välitä jos lapsesi synttäreille tuotaan kipeitä?

Vierailija
22/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon voit työntää hanukkaasi.

Vierailija - 11.02.12 10:50 (ID 14268272)

olen antanut särkylääkettä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää lapseesi troppia ja juhlitte sen voimalla kaikki päivän tapahtumat?

Vierailija
24/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlimassa?

Vierailija
25/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA maksimi annokset parasetamolia ja ibusalia tuntia ennen lähtöä

Vierailija
26/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttärit väliin, mutta jääshow mentäis katsoon.

Vierailija - 11.02.12 12:37 (ID 14268912)

JA maksimi annokset parasetamolia ja ibusalia tuntia ennen lähtöä

Vierailija
27/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti edes harkitse niille synttäreille menoa? Jos lapsi on kipeä, on lapsen paikka kotona - ihan jo itsestään sen lapsen terveyden takia, toisekseen olisi vastuutonta viedä lasta tartuttamaan muita.

Jos lapsesi jo nyt valittaa huonoa oloa ja olet joutunut antamaan särkylääkettä niin oikeastiko mietit, että josko menisi synttäreille hieman riehumaan?

Meillä on ilmeisesti sama tauti meneillään (sitä on todella paljon liikkeellä) ja ainakin meillä nousi kuume muutaman tunnin kuluttua ja lapsi nukkui koko illan ja yön. Vietti vielä seuraavankin päivän sängyssä, nyt jaksaa olla jo jalkeilla.

Elämässä tulee pettymyksiä ja ne ovat rankkoja lapselle ja lapsen pettymys on aikuiselle rankka paikka - siinä tilanteessa aikuisen tulee kuitenkin pysytellä aikuisena, tukea lasta käsittelemään sitä pettymystä sen sijaan, että silottelee lapsen tietä lapsen terveyden uhalla. Tiedän, että on hemmetin rankkaa kohdata se lapsen pettymys vielä kun tietää, miten kivaa lapsella olisi, mutta siitä huolimatta vanhemmat tehtävä on pysytellä aikuisena ja kestää se lapsen pettymys + oma kurja mieli asiasta. Se on sitä vanhemmuutta.

Eli lapsi nut nukkumaan ja lepäämään, ei synttäreille. Jääshow`n osalta mietitte tilanteen siinä vaiheessa kun olisi ajankohtaista sinne lähteä: jos sen lapsi ehkä jaksaa jos pääsette autolla perille eikä lapsen tarvitse pahemmin kävellä, varsinkaan ulkona.

Vierailija
28/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiikutti synttäreille: olisi ihan kamalaa jos pikkuinen jessicajannica ei pääsisi kaverinsa synttäreille!

Vierailija
29/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin liput marraskuussa ja lapsi on sen jälkeen viikottain puhunut tulevasta showsta ja odottanut sitä. Mutta eilen aamuna olikin sitten karmea yskä ja lämpöä. Lapsi jäi kotiin päiväksi lepäämään ja illalla lähdettiin esitystä katsomaan. Voi olla että tartutettiin muita ja olen siitä kovin pahoillani, mutta ei me voitu jättää sitä kauan odotettua showta väliin, kun ei lapsi kuitenkaan ollut ihan kuolemankielissä.

Vierailija
30/30 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin liput marraskuussa ja lapsi on sen jälkeen viikottain puhunut tulevasta showsta ja odottanut sitä. Mutta eilen aamuna olikin sitten karmea yskä ja lämpöä. Lapsi jäi kotiin päiväksi lepäämään ja illalla lähdettiin esitystä katsomaan. Voi olla että tartutettiin muita ja olen siitä kovin pahoillani, mutta ei me voitu jättää sitä kauan odotettua showta väliin, kun ei lapsi kuitenkaan ollut ihan kuolemankielissä.

ne jotka eivät halua lapsilleen mitään tauteja tai tartuntoja, PYSYKÄÄ KOTONA! se on NORMAALIA elämää, että taudit kulkee. senkin hermoheikot vinkujat!!!!!