Lapsenvahtia tarvitaan porvoossa
Kokeilempa jos se oikea tähän asiaan sattuisi näkemään.
Etsimme kahdelle lapsellemme vakituista tilapäistä lapsenvahtia. Siis sellaista jolle voisimme tarvittaessa soittaa, olisi lapsille tuttu tyyppi mutta tarve olisi sillointällöin joskus. lähinnä jos minulla päivällä lyhyitä menoja ja mies töissä ja joskus jos pääsisi miehen kanssa kaksin vaikka syömään ravintolaan :)
Lapset kohta 2,5v ja 7kk. Mielestäni suhteellisen helppoja ja iloisia lapsia molemmat!
Saa olla opiskelija tai eläkeläinen... kunhan tykkää puuhata lasten kanssa, pitää sylissä... kunhan lapsilla on turvallista olla :) Mitään ihmetaitoja ei tarvitse osata.
Mahdolliseen vahtiin haluamme tutustua etukäteen, palkasta sovitaan sitten tapauskohtaisesti ja oma autokaan ei ihan välttämätön.
laita tänne postia niin vaihdetaan sitten tietoja! :)
Olen 15-vuottias reipas, luotettava ja lapsirakas tyttö. Tulisin mielelläni hoitamaan 0-6-vuotiaita lapsianne arkisin sekä viikonloppuisin kesä-heinäkuun aikana sopimuksen mukaan.
Minulla on paljon aikaisempaakin kokemusta lasten hoidosta. Olen hoitanut tuttavaperheeni nuorinta lasta pienestä asti, olen käynyt muutamissa muissakin perheissä hoitamassa lapsia, ja olen myös ollut kolme kertaa työharjoittelujaksolla päiväkodissa alle 3- vuotiaiden lasten ryhmässä. Palkkatoiveeni olisi 8 euroa/tunti + matkakulut