Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko menee, että poskiontelotulehdukseen määrätty antibiootti rupeaa vaikuttamaan?

Vierailija
10.02.2012 |

Nyt lääkkeen aloituksesta reilu vuorokausi, eikä vielä apua näkyvissä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskiontelontulehduksessa menee aika kauan että antibiootti alkaa vaikuttaa. Mulla meni viimeksi niin, että torstaina aloitin lääkityksen ja se alkoi tuntuvasti vaikuttaa vasta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Vierailija
2/4 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta angiinaan määrätty antibiootti rupesi vaikuttamaan vasta kun otettiin käyttöön kolmas versio. Eli sellaiset pari viikkoa... :/

Mutta jos ko antsari puree, niin kyllä se rupeaa vaikuttamaan 3 päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuumeeton jonkinsortin poskiontelontulehdus ja nyt alkaa olla voiton puolella kun olen nenäkannua käyttänyt ja syönyt pari buranaa päivässä. En mene lääkäriin kun uskon että tämä menee ohi muutenkin.

Joo, no pointtini on, että osta nenäkannu ja huuhtele ontelot pari kertaa päivässä. Ensi kerralla voit jopa pärjätä ilman antibiootteja tai jopa ehkäistä koko tulehduksen.

Vierailija
4/4 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no pointtini on, että osta nenäkannu ja huuhtele ontelot pari kertaa päivässä. Ensi kerralla voit jopa pärjätä ilman antibiootteja tai jopa ehkäistä koko tulehduksen.

Lisäksi olen käyttänyt nenäkortisonia ja Nasolinia. Eivätpä nuo estäneet pahaa tulehdusta iskemästä päälle... Lääkärikin sanoi, että ei näitä pysty tahdonvoimalla estämään jos ne ovat tullakseen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi