Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä huijattu huutonetissä?

Vierailija
10.02.2012 |

Onko tavara aina tullut asianmukaisesti kotiin? Tai onko tuote aine maksettu niin kuin pitää? Vai onko ollut ongelmia esimerkiksi tuotteen laadun kanssa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

postissa mukamas kirje hävinnyt.

minun huutoni jälkeen useammaltakin hävinnyt kummallisesti kirjeet postissa. En ymmärrä miten jotkut uskaltavat vielä huutaa myyjältä jolla ainakin yli 30 negaa ja 30 neutraalia.

Vierailija
2/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä enemmän myyjänä kun ostajana ja en lähetä tuotteita postitse ennen kun maksu näkyy pankkitililläni. Joskus joitain hupihuutelijoita on sattunut vastaan mutta onneksi ei kovin montaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sinänsä noin kuuden euron juttu, joten suuria tappioita ei tullut. Ensin myyjä oli muka postittanut sen, sitten olikin pyytänyt sukulaistaan postittamaan ja sukulainen oli unohtanut, ja lopulta yhteydenottoihini ei tullut vastausta.

Välillä olen ostanut lastenvaatteita, joissa esimerkiksi "normaali pesunukka" on tarkoittanut kamalaa nyppyisyyttä.

Noin yleisesti homma on kuitenkin toiminut hyvin. Olen tehny paljon kauppaa ostajana ja jonkin verran myyjänä.

Vierailija
4/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli "kerran päällä ollut" paidassa on ollut reikä ja nukkaa. "Ei häpeä uusille" saappaat oli sisältä nukkaiset ja haisivat pahalle.

Vierailija
5/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt. Olen itse useammin ostanut kuin myynyt, mutta kumminkin päin on sujunut ongelmitta.

Vierailija
6/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ostajana kaikki on aina mennyt hyvin. Juuri tänään hain postista viimeisimmän paketin ja positiivisen palautteen sain antaa. Ostin tavaran, joka on täysin käyttämätön vaikka jo markkinoilta poistunut. Maksanut uutena 80 e, nyt maksoin 30 e.

Vierailija
7/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neropatti keksinyt taas uuden tavan huijata. Kun tuotteesta joku tekee tarjouksen niin tämä ottaa yhteyttä ja ilmoittaa olevansa valmis sulkemaan ohi huutokaupan. Ei muuta kuin rahat tilille niin kohde sulkeutuu. Huijaus on siinä ettei yhteyttä ottava ole sama kuin myyjä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina myyjän palautteet etukäteen. En huuda sellaiselta, jolla on paljon aiheellisen tuntuisia negatiivisia palautteita.

Kun olen myynyt, on mulle kerran tehty oharit. Ostaja ei tullut koskaan hakemaan tuotetta, vaikka odotin häntä kahteen otteeseen. Se oli ärsyttävää. Muuta ongelmaa ei ole ikinä ollut. Reiluja myyjiä ja ostajia on sattunut kohdalleni.

Vierailija
9/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitisenkymmentä tavaraa ja ostanut ehkä parikymmentä.

Vierailija
10/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson myyjän saamat palautteet etukäteen, enkä huuda, jos palautteet eivät minua miellytä. Mitään arvokasta en myöskään yleensä huuda, jos myyjä ei ole tunnistautunut palvelussa verkkopankkitunnuksillaan. Erityisen negatiivinen signaali on, jos myyjä kommentoi saamaansa epäsiallista palautetta hyökkäävään ja negatiiviseen sävyyn. En ole ikinä tullut huijatuksi. Paras luottamuksenosoitus oli, kun vastapuoli lähetti luultavasti omien saamieni palautteiden perusteella yli 200 € hintaisen tuotteen postissa heti huutoni jälkeen ja kirjoitti, että maksa sitten, kun sulle sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi