Miten hemmottelit itseäsi viimeksi?
Ja koska? Tuliko hyvä mieli vai tunsitko syyllisyyttä?
Kommentit (19)
Tein pannukakun ja söin sitä lapseni kanssa mansikkahillon kera.
Nukuin viime viikolla yhden yön alakerrassa yksin, muu perhe nukkui perhepedissä yläkerrassa. Oli pakko saada yhdet kunnon unet ja teki niiiin hyvää.
Puolen tunnin käsipainotreeni ja riisiproteiini.
Tuli hyvä mieli! En tuntenut syyllisyyttä. Jos vielä kävelylle myöhemmin, kun on niin ihana aurinkoinen sää.
Suurta luksusta on vihreä tee, jota kohta nautin.
Rakastan myös peruskauneudenhoitoa ja ihan hampaiden hoitoakin. Ihan itse kotona teen nykyään. Aiemmin tuli käytyä erilaisissa hoidoissa. En kyllä oikeastaan kaipaa enää sellaista.
Olin viime lauantaina kavereiden kanssa viihteellä ja ostin halpiskaljan sijaan pari erikoisolutta. Eilen varasin itselleni ja vaimolleni risteilyn.
Arjessa harrastan pieniä ja halpoja elämäniloja. Välillä teen sitten isompia ratkaisuja. Esimerkiksi viime talvena minut lomautettiin kuukaudeksi. Kaikki käskivät säästää, mutta lähdin koko ajaksi etelään. Kyllä kannatti. Voi olla, ettei samanlaista talvilomaa tule yli vuosikymmeneen, ennen kuin jään eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Puolen tunnin käsipainotreeni ja riisiproteiini.
Tuli hyvä mieli! En tuntenut syyllisyyttä. Jos vielä kävelylle myöhemmin, kun on niin ihana aurinkoinen sää.
Suurta luksusta on vihreä tee, jota kohta nautin.
Rakastan myös peruskauneudenhoitoa ja ihan hampaiden hoitoakin. Ihan itse kotona teen nykyään. Aiemmin tuli käytyä erilaisissa hoidoissa. En kyllä oikeastaan kaipaa enää sellaista.
Ihan kuin minä 🌺 nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin viime lauantaina kavereiden kanssa viihteellä ja ostin halpiskaljan sijaan pari erikoisolutta. Eilen varasin itselleni ja vaimolleni risteilyn.
Arjessa harrastan pieniä ja halpoja elämäniloja. Välillä teen sitten isompia ratkaisuja. Esimerkiksi viime talvena minut lomautettiin kuukaudeksi. Kaikki käskivät säästää, mutta lähdin koko ajaksi etelään. Kyllä kannatti. Voi olla, ettei samanlaista talvilomaa tule yli vuosikymmeneen, ennen kuin jään eläkkeelle.
Hienoa! Elämä on nyt.
Kesäleskeilen säännöllisesti. Luxustaaahh!
;) N. 60+
Leivoin eilen mustikka-kermaviilitortun ja söin sitä pari palaa katsellessani A-studiota. Oli hyvää ja hyvä mieli. Ei syyllisyyttä, ei ole väärin leipoa ja syödä mustikkatorttua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kävin muutama sitten hoitolassa ottamassa ranskalaisen manikyyrin lyhyet akryyli kynnet, sitten minulle tehtiin jalkahoito ja ranskalaiset varpaankynnet geelilakkauksella. Ahh nautin niin paljon.
Oli vähän huono loma (muuttoa stressiä ja veriarvoissa poikkeavuuksia).
Tämä oli lomani ihanin kokemus.
Annoin kättä suihkussa. Vähän iski syyllinen olo.
Asumassani kerrostalossa oli eilen hissi rikki, kun lähdin apteekkiin. Toivoin kovasti sen olleen korjatun tullessani tunnin kuluttua takaisin, mutta ei ei ollut. Eipä muuta kun kapuamaan portaita ja se tuntui sen verran helpolta, että annoin mennä ylimalkaisesti kerroksia laskien. Löysin sitten itseni kahdeksannelta kerroksesta, kun portaat loppuivat. Olin mennyt neljä kerrosta liian ylös :D
13. Lisää, että tuntui hyvältä, kun kunto kesti pyyhältää kahdeksan kerrosta sen kummemmin väsymättä ja hengästymättä.
Vierailija kirjoitti:
13. Lisää, että tuntui hyvältä, kun kunto kesti pyyhältää kahdeksan kerrosta sen kummemmin väsymättä ja hengästymättä.
👍
Faith kirjoitti:
Leivoin eilen mustikka-kermaviilitortun ja söin sitä pari palaa katsellessani A-studiota. Oli hyvää ja hyvä mieli. Ei syyllisyyttä, ei ole väärin leipoa ja syödä mustikkatorttua.
Kuulostaa ihanalta!
Tänään, kävin ostamassa tryffelisuklaa pkt, suklaa keksejä ja riisisuklaa patukan.
Syyllisyyttä? No häpeä nyt hemmotteluakin. Ptyi.
Viime viikolla.
Ostin Persona 3 pelin Ps5:selle sekä hyvää suklaata.
Tuli hyvä mieli.