Miksette kakkoset otan yhteyttä ja kerro "ykköselle" jos teillä salasuhde mieheen
Voin kertoa omasta puolestani, että en pahoittaisi mieltäni jos minun mies pettäisi ja saisin tietää siitä niin että tämä kakkonen soittaa.
JAtkaisin elämääni yksin lasten kanssa, onnellisena siitä, että en pilannut koko elämääni ja toivon mukaan löytäisin jossain vaiheessa luottamuksen arvoisen rakastettavan miehen.
Tämä nykyajan pettämis/salarakas-buumi on ajanut minut siihen pisteeseen, että pelkään jo, että omakin rakkaani pettää.
Minulla on kaksi lasta, olen nuorehko (30v),kaunis, aina huolitelteltu/naisellinen nainen, meillä on paljon seksiä, joka päivää sanomme toisillemme moneen otteeseen rakastavamme toisiamme, meillä on läheisyyttä päivittäin yms.
Jotenkin tuntuu, että näillä pettäjillä on myös "hyvä kotielämä"?
Olemme harkinneet jo pariterapiaa, koska minulla on niin paha olla, kun pelkään, että mieheni on samanlainen kuin "muutkin".
Ja nykyään tuntuu, että kenellekään ei mikään riitä.
Pelkoni juontaa osittain juurensa siitä, että tapasimme, kun olimme varattuja.
Miehelläni oli päällepäin hyvä suhde, mutta rakkaudeton (silti vaimo olisi halunnut jatkaa), oma suhteeni ei ollut hyvää nähnytkään ja olisin lähtenyt siitä jokatapauksessa.
Kommentit (28)
Miksei ne miehet ilmoita panokaverinsa miehelle, että minä nussin nyt sun vaimoas kuten varmaan moni muukin? Olen mainaa ihan varma, että näitä salasuhteita on enemmän naisilla kuin miehillä ja ainakin omassa tuttavapiirissäni nuoruudessani lähes kaikki pyöritti montaa ukkoa yhtä aikaa. Siitä sitten joku jäi miehelle vaimoksi ja olivat niin onnellisia.
vaimolle siitä yksinkertaisesta syystä, että olen itsekin naimisissa
Haluamme ensin hoitaa nuorimmatkin lapset täysi-ikäisiksi. Sen jälkeen....
Sen takia, että mies on minulle läheisempi kuin vaimonsa. Miksi pettäisin ystävän kertoakseni vieraalle?
Meillä on sopimus ja sen rikkominen voisi johtaa siihen, että se on siinä ja ikuisesti. Odotan avioeroa, joka tulee joskus, ei vielä, mutta joskus.
Mielestäni pettäminen ei ole ikinä oikein. Toisaalta tiedän, että jos mies minua pettäisi, hän pettäisi 100-varmasti myös uutta kumppaniaan.
Mieheni on tehnyt paljon isoja uhrauksia ja asioita meidän eteemme/vuoksemme ja sanonut perheensä kuullen että ei ikinä ole rakastanut näin ketään.
Ylpeiletkö sinä sillä et mies on sanonut perheensä kuullen eli lastensa edessä ettei ole koskaan rakastanut ketään niinkuin sinua?
Mene hoitoon,ei sulle mikään riitä kuitenkaan.
ja kertoi tietävänsä suhteestamme. Sittemmin hänestä tuli se kakkonen.