Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saa imettää julkisesti, koska se on sama kuin paskantaisi kadulle.

Vierailija
10.02.2012 |

Näin sanoi joku toisessa ketjussa. Imettää ei saa myöskään inva- eikä muissakaan vessoissa, koska silloin varaa ne itselleen liian pitkäksi aikaa, eikä imettävä äiti ole mikään pyhä lehmä.

Voisitteko nyt hyvät ihmiset luetella nyt ne paikat joissa SAAN imettää? Vai onko minun linnoittauduttava kotiini seuraavaksi vuodeksi?

Nimimerkillä täysimetetyn 2kk äiti, jonka vauva ei huoli pulloa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvästäkin vain yks hullu

joka kirjoittaa noita imetyksenvastustus viestejä.

Kaikki viestit ihan samaan sävyyn kijoitettu.

Luultavasti vielä mies.

Ihan kreisiä. Itse olen todellakin imettäny kahta lastani, just siellä missä olen sattunut olemaan.

Ikinä ei tulisi mieleeni mennä vessaan tai paskanhajuiseen lastenhoitohuoneeseen imettämään.

Olen imettänyt kahviloissa, ravintoloissa, puistonpenkillä, bussipysäkillä, kauppakeskuksen penkillä, pankissa, niin Helsingissä, Tampereella, Turussa, Tukholmassa, Tallinnassa, Berliinissä, Lontoossa kuin Baecelonassa.

MIKSI syöttäisin vauvalleni lehmänmaitoa, jos minulla on tarjota ihmisvauvalle ihmisvauvoille tarkoitettua ravintoa? Voisiko joku antaa yhdenkin hyvän syyn?!

Minä olen kirjoittanut tänne julki-imetysvastaisia viestejä. Ketkä muut, lasketaanpas meidät!

T: 2

Vierailija
2/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta ja neljäs tulossa. Kaikki lapset ovat olleet täysimetettyjä 6 kk ikään asti ja imetetty 2-vuotiaaksi asti. Korvikkeita ei olla käytetty koskaan.

En ole koskaan halunnut imettää julkisesti, koska minusta se on kammottavaa katseltavaa. Rinnat kuuluu pitää piilossa. Etenkään missään ravintolassa ei pitäisi julki-imettää.

Vauva-aikoina menopaikkojani on paljon määrittänyt lastenhoitohuoneiden saatavuus. Olen myös imettänyt lasta autossa kun se on ollut parkissa. Kylässä olen pyytänyt päästä johonkin huoneeseen, jonne ei muita tule.

Olen myös aina lypsänyt maitoa pumpulla talteen, se helpottaa lastenhoitoa siinä mielessä että vauvan voi jättää muunkin ihmisen hoidettavaksi. Lypsettyä maitoa olen ravintoloissa ja julkisilla paikoilla tarjoillut pullosta.

Toisinaan on ollut tilanteita, ettei mitään sopivaa paikkaa ole löytynyt. Ensimmäisen kohdalla näitä tuli, seuraavien kanssa pystyin "suunnittelemaan reitit" paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

trauma tullut tisseistä.

Vierailija
4/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden vauvan kanssa esim. ruokakauppaan, kahville kaverin kanssa, vaatekaupoille tai vaikka matkustan kerhoon ja vauvalle tulee kesken kaiken nälkä: missä saan imettää?

ap

Vierailija
5/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt kenenkään imettävän lastaan niin näkyvästi että sitä olisi edes huomannut jos ei tarkemmin katso sinnepäin. Missähän ne niin tekee?

Vierailija
6/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden vauvan kanssa esim. ruokakauppaan, kahville kaverin kanssa, vaatekaupoille tai vaikka matkustan kerhoon ja vauvalle tulee kesken kaiken nälkä: missä saan imettää?

ap

tai muussa sopivassa paikassa, missä ei muiden ihmisten tarvitse katsella imetystä.

Vierailija
7/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt kenenkään imettävän lastaan niin näkyvästi että sitä olisi edes huomannut jos ei tarkemmin katso sinnepäin. Missähän ne niin tekee?

Yleensä kahviloissa imettäjätkin huomaa vasta, kun tuijottaa sinne päin ja tajuaa, että "ai! Tuon vauvan naamahan siis on tuon liinan/paidanreunan alla".

Vierailija
8/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

tai muussa sopivassa paikassa, missä ei muiden ihmisten tarvitse katsella imetystä.

Huudatanko siis vauvaani vaikkapa kilometrin matkan siksi, että pääsen lastenhoitohuoneeseen?

ap

Vierailija
9/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Huudatanko siis vauvaani vaikkapa kilometrin matkan siksi, että pääsen lastenhoitohuoneeseen?

ap

Jos vauva on kamalan nälkäinen eikä lastenhoitohuonetta ole, löytyisikö joku muu syrjäinen paikka imettämiselle?

Oman järjen mukaan voi ja kannattaa tilanteet ratkaista. Jos ihmisten paheksunta tuntuu ikävältä, älä imetä ruokapaikoissa tai muuten huomiotaherättävän näkyvässä paikassa.

Vierailija
10/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin sitten olisi sama, jos sen ulosteen paskantaisi pussiin siinä kadulla.

Eihän siitä imettämisestä jää likaa minnekään. Ulostamisesta jää. Muuten samantasoinen asia.

Vierailija
11/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukavaa katsella imetystä, joka on hyvin henkilökohtainen intiimi asia, kun on syömässä.

Opettakaa lapsenne pienestä asti myös ottamaan pullosta. Siihen pumppaatte valmiiksi. Niin itse menettelin.

Vierailija
12/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mukavaa katsella imetystä, joka on hyvin henkilökohtainen intiimi asia, kun on syömässä.

Opettakaa lapsenne pienestä asti myös ottamaan pullosta. Siihen pumppaatte valmiiksi. Niin itse menettelin.

En minä ainakaan yleensä ravintolassa ollessani tuijottele muihin pöytiin.. Anna muille rauha olla pöydissään omassa rauhassa, äläkä tuijottele, että mitä missäkin tehdään!

Vierailija
13/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljemme paljon ravintoloissa, imetän aina, mutta koskaan ei ole kukaan tullut sanomaan ettei sopisi. Mutta teenkin sen niin, että harva huomaa ja nekin jotka huomaavat, eivät vilaustakaan rinnasta näe. Ponzo on näppärä.

Vierailija
14/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan yleensä ravintolassa ollessani tuijottele muihin pöytiin.. Anna muille rauha olla pöydissään omassa rauhassa, äläkä tuijottele, että mitä missäkin tehdään!

jos joku ottaa tissin esiin ja alkaa imettämään lastansa. Ei siinä enää auta, että katsoo toiseen suuntaan.

Vierailija
15/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ottaa tissin esiin ja alkaa imettämään lastansa. Ei siinä enää auta, että katsoo toiseen suuntaan.

Enkä ole kyllä koskaan nähnyt, että kukaan "ottaa tissin esiin" julkisella paikalla imettäessään.

Taidat nyt vain peilata tässä omaa imetystapaasi. Olet niitä naisia, jotka eivät viitsi panostaa vaatteisiin, joissa voi imettää huomaamattomasti vaan vedät paidat kainaloihin kun alat imettää.

Vierailija
16/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin imetän niin, ettei tissi näy.

Vierailija
17/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa, kahvilassa, huoltoasemalla, kylässä tai jos meillä on vieraita. Käytän imetyspaitoja niin ettei kukaan oikeastaan rintaa edes näe, tuskin kaikki edes tajuaa että imetän. Enkä todellakaan menis paskahajuiseen vessaan vauvaa syöttämään! Jos jotakin häiritsee niin vika on kyllä ihan hänessä itessään ja omassa sairaassa päässään, kyllä vauvan pitää saada syödä silloin kun on nälkä! Minua ei ainakaan ole koskaan häirinnyt imettävät äidit missään!

Vierailija
18/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en kyllä usko. Kai sitä nyt pieni vauvakin voi syödä paikassa missä muutkin ihmiset syövät julkisesti.

Toivottavasti nämä imetysvammaiset ampuisivat itsensä ja lakkaisivat hankaloittamasta muiden elämää.

Vierailija
19/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältättekö katsomasta esim. kotimaisia elokuvia? Kun niissähän nämä paholaisen maitorauhaset järjestään tuppaavat vilahtelemaan. Vai onko vain live-tissi pahasta? Se, että tissillä tehdään sitä, mitä varten se on luotu?

Eikö tissi olekaan teidän pervoleikkienne esine, vaan sillä on käyttötarkoitus? JA se on kamalaa? Ei ymmärrä..Tissi on jees.

Vierailija
20/48 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältättekö katsomasta esim. kotimaisia elokuvia? Kun niissähän nämä paholaisen maitorauhaset järjestään tuppaavat vilahtelemaan. Vai onko vain live-tissi pahasta? Se, että tissillä tehdään sitä, mitä varten se on luotu?

Eikö tissi olekaan teidän pervoleikkienne esine, vaan sillä on käyttötarkoitus? JA se on kamalaa? Ei ymmärrä..Tissi on jees.

se nyt NIIN vaikea ymmärtää että me kunnon ihmiset emme halua seurata kenenkään imetystä kun olemme lähteneet ulos syömään?

Pidän kyllä huolen valittamalla ravintolan johdolle että hoidatte "senmaailmanluonnollisimmantoimituksennelässynlässyn" jossain muualla kuin siellä missä maksavat asiakkaat syövät.

Raha ratkaisee. Haittaakse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä