Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Block-lamppu nyt tilaajalahjana jossain lehdessä?

Vierailija
10.02.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen tässä lehden tilaamista joululahjaksi ja aloin googletella tilaajalahjoja. En ollut tajunnutkaan kuinka huonoiksi tilaajalahjat ovat menneet. Merkkituotteista olisi mahdollisuus saada lähinnä Lumenen meikkejä (niitäkään ei määräänsä enempää tarvitse) sekä Marimekon ja IvanaHelsingin pussukoita. Olen haaveillut, että joskus tilaisin Me Naiset vuodeksi, niin että saisin Block-lampun tilaajalahjaksi, mutta näemmä olen myöhässä... Muistan kuinka Sanomalla oli sivu, jossa oli lueteltu lahjatilaustarjouksia. Tarjoukset koskivat lähinnä vuoden tilauksia ja tilaajalahjat olivat hyviä, Blockin lisäksi esim. Pentikin porokynttelikkö. Mutta tuollaiset tarjoukset taitavat olla nyt historiaa... :(

Vierailija
2/14 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli Tiede-lehti ja siinä oli se "Tilaa lehti"-sivu loppuosassa, jossa esiteltiin sanoma magazines-lehtien tilaajalahjoja--> oli 2hlö luksuslomaa naantalin kylpylässä, Block, mahtoiko olla Toikan lasilintukin, Moccamaster.. Nyt kun käy saman lafkan nettisivuilla, siellä esitellään kynsilakkoja ja Suhosen pikkukukkaroita. Jo on ajat muuttunut, taantuma on täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia lukuhetkiä!

Vierailija
4/14 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamppua ajatellut pojan huoneeseen. Mut ei pysty, ei millään kumpaakaan noista!!!

Vierailija
5/14 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/14 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyl mun mielestä on parempi kun vaan ostaa sen "kylkiäisen" suoraan niin ettei tartte väkisin jotain tyhmää lehteä ottaa.Ei se hintaero siinä niin suuri ole.

Vierailija
7/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lahjat ovat olleet kannattavia, ei lehti niistä täyttä hintaa ole maksanut... Mutta miksi nyt on ihan surkeat lahjat?

Vierailija
8/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, haluan tuon lampun. Onko joku saanut sen viime aikoina? Nyt ei ollut lahjatilauksissa.

Vierailija
9/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hintaero vaan aika huomattava. kaksi kertaa olen jo lehden tilannut ja saanut kaksi Blockkia. Tulee peräti halvemmaksi, kuinpelkän  lampun osto.

Vierailija
10/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa

Vierailija
11/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näykään enää olevan niin ruhtinaalliset tilaajalahjat kuin aiemmin?

Vierailija
12/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä menneet tilaajalahjat köyhiksi!! Ja ei oo enää monia lehtiäkään valittavana!! Miten tuo on mennyt nyt niin huonoksi :( Oon aiemmin tilannut äidille ja anopille lehden lahjaksi ja saanut itselleni kivan tilaajalahjan, eipä enää onnistu, kun ei ole mitään kiinnostavia lehtiä eikä hyviä palkintojakaan.. :( Pitäs laittaa palautetta Sanoma Magazinelle!

Vierailija
13/14 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään voinut olla kannattavaa kaupantekoa, kun tilaajalahjan arvo oli kaksi kertaa enemmän, kuinvuoden lehdet ja lahja?

Vierailija
14/14 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy ainakin https://www.lehtitarjouksia.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi