Mikäs sitä on lapsia tehtaillessa (Vanessa Kurri) kun..
..on rikas mies jonka "siivellä" elää, voi keskittyä ihan vain siihen kodin hengettärenä ja vaimona olemiseen, lapsille on mahdollisuus ja varaa palkata hoitaja/hoitjia säännöllisesti, ei tarvitse miettiä rahaa yhtään jne.
4 lasta on kyllä jo sellainen määrä, etten ihan tajua kuka sellaisen lauman edes haluaa, mutta ehkä se ajatuksenjuoksu tosiaan kulkee erilailla heillä joiden ei tarvitse maallisia asioita miettiä vaan olla vain kaunis, shoppailla ja tuottaa jälkeläisiä.
Kommentit (60)
Se sossu nyt ei kyllä tähän avaukseeni mitenkään liity/liittynyt.
Kai sitä on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin rahassa kylpeminen tai sossu...
ap
on vaan hyvä että lapsia tekee ne joilla on rahaa kasvattaa niin ei tarvitse sossusta rahaa hakea.
..on rikas mies jonka "siivellä" elää, voi keskittyä ihan vain siihen kodin hengettärenä ja vaimona olemiseen, lapsille on mahdollisuus ja varaa palkata hoitaja/hoitjia säännöllisesti, ei tarvitse miettiä rahaa yhtään jne.
4 lasta on kyllä jo sellainen määrä, etten ihan tajua kuka sellaisen lauman edes haluaa, mutta ehkä se ajatuksenjuoksu tosiaan kulkee erilailla heillä joiden ei tarvitse maallisia asioita miettiä vaan olla vain kaunis, shoppailla ja tuottaa jälkeläisiä.
Täntyyppisiä kirjoituksia lukiessa ensinnäkin näkee heti rivien takaa loistavan kirkuvanvihreän sanan K A T E U S. Seuraavaksi tulee mieleen henkilöt, jotka voivat olla noin pakkomielteisen kateellisia jollekulle, niinkuin vaikka Vanessa Kurrille tai Jenni Haukiolle. Miehen ex-tyttikset, epätoivoiset ihailijat jne. En oikein jaksa uskoa, että edes sossunelättirivimammaa jaksaa kiinnostaa jonkun julkkiksen elämä noin paljon.
Ja jos kerran elämä on rikkaan ja kuuluisan ex-NHL-tähden vaimona noin helppoa ja hauskaa, niin sen kun hankit oman. Kirjoituksestasi päättelin nopeasti, ettet ole itse onnistunut.
että kauniit ihmiset tekee paljon lapsia. Saadaan tätäkin kansaa hivenen kauniimmaksi.
kaikki eivät pidä missejä yms kauniina, eivät ole kateellisia jne.jne
Mielestäni mainitsin etten noin montaa lasta haluaisi vaikka rahassa uisin, se ei siis ollut se pointtini.
Ratakiskoa vääntäen: lapsia on helppo maailmaan puskea jos ei ns normi-ihmisten "rajoitteita" ja realiteettejä ole olemassa. Ja ei, se ei tarkoita taloudellisia ongelmia tms vaan ihan sitä että on olemassa realiteetit esim sille millaisia asuntolainoja voi ihmiset ottaa jotta voivat myös ns elää sen summan kanssa, millaisia turvaverkkoja ja hoiajamahdollisuuksia ihmisillä on jne.jne
Ja ihan jo sekin pointti ettei rahassa uivien kuten V.K ui, tarvitse miettiä sitä että on ihan itse vastuussa niistä lapsistaan 24/7/365, ts oma jaksamistaan ei tarvitse miettiä, ei siis mitään "normielämän" ja elon realiteettejä ole siinä elämässä kohdattavana.
SE oli se pointti, ei kateellisuus tms.
ap
että kauniit ihmiset tekee paljon lapsia. Saadaan tätäkin kansaa hivenen kauniimmaksi.
Pläräsin uutisia HS:n ja iltapäivälehden nettisivuilla ja osuipa siis tämäkin uutinen silmiini, so?? Kyllä ne on kuule ihan ne muut jotka täälläkin vatvovat seiskan juttuja, jonkun aitolehdon edesottamuksia, Vickanin laskettua aikaa yms joten jos minä kerrankin pohdin jotakin tyhjäpäistä uutista niin suo se minulle, kiitos.
ap
Neljää lasta ei siis voi haluta ihan vain haluamisen vuoksi, vaan siksi, että on kaunis ja shoppailee ja kun on vielä rikas mieskin.
ohjelmia telkkariin. Rehellistä työtä se on toimittaminenkin.
Mun on vaikea kuvitella Vanessaa kaupungin talossa kituuttamassa, mutta ei se ole mahdoton vaihtoehto sekään, jos joku kivempi löytyy..
MUTTA se haluaminenkin on aikalailla helpompaa silloin kun ei noita elämän realiteettjä tarvitse yhtään miettiä/huomioida.
ap
Neljää lasta ei siis voi haluta ihan vain haluamisen vuoksi, vaan siksi, että on kaunis ja shoppailee ja kun on vielä rikas mieskin.
Niinkö sinä tekisit jos sulla olis paljon rahaa?
Uskomattoman katkeraa tekstiä sulla
Johan on mielipiteet ja ajatukset, onneks mun elämä ei ole noin hankalaa kuin ap:eellä, vaikka en olekaan yhtä rikas ja kaunis kuin vanessa :D
että käy tyyliin pari x viikossa purkittamassa hiemän ääntänsä kauniisti meikattuna ja stylistin laittamana samalla lastenhoitajan hoitaessa sitä katrasta siellä kotona tai tv-kanavan tiloissa.
Ja sitten kotiin missä on siivooja käynyt ja ruokakin varmasti valmiina.
ohjelmia telkkariin. Rehellistä työtä se on toimittaminenkin.
Munkin yks kaveri just sanoi, että tekisi kolmannen, jos voisi jäädä sitten kotiin lasten kanssa pysyvästi. (Heillä myös töiden ohella hevosia ja maanviljelystä.)
Meillä ei ainakaan varallisuus riitä kuin max. kahteen ipanaan!
sanoa. Näin kerran kuvan lapsista ja se tyttö oli ikävä kyllä isänsä näköinen..paska tuuri tytöllä.
Vaan tämä normi+hyvätuloisen tapa varmaankin riittäisi. Toisaalta hehän käyvät kuntosaleilla, manikyyreissä, kauneushoitoloissa, kampaajalla jne huomattavasti useammin kuin tavikset ja tuskinpa ottavat niihin paikkoihin lapsiaan mukaan..
ap
Niinkö sinä tekisit jos sulla olis paljon rahaa?
Uskomattoman katkeraa tekstiä sulla
tuohon lapsimäärään se jääkin.kai olen jonkun mielestä kaheli.
Heillä on varaa kustantaa kaikki, mitä lapset maksavat.
Minua ärsyttää sossun tuilla elävät monilapsiset perheet. Lapset varojen mukaan. Niin sen kuuluu olla.
on vaan hyvä että lapsia tekee ne joilla on rahaa kasvattaa niin ei tarvitse sossusta rahaa hakea.