Eikö kellekään muulle ole tullut mieleen, että ainakin osa Alien-havainnoista ja
väitetyistä "säilyneistä ulkoavaruuden olioiden ruumiista" selittyisi Progeriaa sairastaneiden ihmisten jäänteillä. - Siis onhan progeriaa ollut historian aikanakin ja mittasuhteet ja ulkonäköhän on progeriaan kuolleella ihmisellä ihan samantyyppiset kuin "alieneilla".
Mielipiteitä?
(Googlaa "progeria" kuvahaulla, jos et tiedä, mistä kyse.)
Kommentit (7)
30+ tämän planeetan pintaa kuluttaneena en tosin yhä edelleenkään usko, etteikö olisi muutakin kuin me. Ja aivan varmasti lähempänä kuin osaisi edes ajatella. Mutta ketut siitä, kunhan rahat riittää puhelinlaskuun ja jaksaisi imuroida kun menee kotiin... ;)
silloin kun sitä ei voitu mitenkään hoitaa, vauvan pää on kasvanut varmaan järkyttäviin mittoihin ja näyttänyt sitten "tähtilapselta".
maailmankaikkeudessa muualla elämää (jos se kerran on ääretön, on ihan matemaattisen todennäköisyyden valossa hyvin epätodennäköistä, että missään muualla ei olisi elämää), vaan nyt lähinnä itseäni hämmästyttää, miten saman näköisiä progeria-potilaat ovat kuin se mielikuva, mitä meille on "alieneista" tarjottu: iso kallo, suuret silmät, hintelä ja mittasuhteiltaan liian pieni vartalo jne.
Uskoisin, että vielä pitkälle 1900-luvule (kun tieto ei ole ollut internetin kautta kaikille saatavilla) monet maallikot ovat voineet luulla progeriaan kuollutta ihmistä muukalaiseksi. Kuitenkin kyseessä on aika harvinainen ja sinänsä tuntematon sairaus.
ap
on olemassa teorioita, jossa maapallo kaikkinensa nähdään eräänlaisena "akvaariona" tai laboratoriona.
Ja ihminen siis nykytiedon mukaan polevutuu apinasta. Apinalla on pienempi pää (aivoineen kaikkineen) mutta silti meillä on hämmästyttävän paljon yhteistä. Nämä jaetut fyysiset piirteet (kuinka ihmisen piirteet ovat evoluution myötä erottuneet apinan piirteisestä) selittävät kyllä aika näppärästi sen, kuinka sitten (teoreettisesti) se alien voisi olla seuraava muoto -- vielä isompi pääkoppa, isommat silmät, kaikin puolin "jalostunut" versio ihmisestä, saati sitten simpanssista). Lisäksi voidaan ottaa mukaan aikamatkailun mahdollisuudet ja rinnakkaistodellisuudet.
No, nämä ovat kyllä kivoja ajatusleikkejä.Elämä taitaisi olla mielenkiintoisempaa, jos näihin voisi vähän uskoakin...
mä en tiedä kovin montaa todistettavaa tapausta oudoista ruumiista, taitaa olla monet väärennöksiä niistä mistä oon lukenut. Mutta luulen että suurimman osan alien-havainnoista selittää jokin ihan muu kuin joku sairaus sillä "alienilla". Sairaus taitaa olla jollain ihan muulla siis..
Mutta silti mä kait jotenkin uskon ufoihin, ja odotan että todisteet vielä saataisiin. En kyllä edes ymmärrä miksi mä haluan uskoa ja nähdä, kun aika pelottavaahan se olis..
t. joulukuuta odotellessa..
tai siis olen takuuvarma että mitään alieneita ei täällä ole tallustellut. Epämuodostuneet on varmaan usein tapettu varhaisina aikoina tai jätetty oman onnensa nojaan.