Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutiksesta: kuinka paljon jaksatte "säätää" kauppoja?

Vierailija
16.12.2011 |

Mulle tuli nyt ekan kerran tällainen tapaus että jo ennen kauppojen sulkeutumista tuli n. 9 viestiä ja nyt kun kauppa sulkeutui alkoi uudet säätämiset...

Miten vaikeaa on tehdä huuto, tarvittaessa korottaa sitä ja kaupan sulkeuduttua maksaa ja odottaa pakettia. AAAARGH!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla voi olla myynnissä 50 tuotetta lähtöhintaan 1 - 6 e. Kun kaupat sulkeutuvat, alkaa sähköpostiin tulla viestejä, että "ottaisin myös sen myymättä jääneen X ja Y ja Z, saanhan ne 3 eurolla tähän samaan kauppaan". No et saa, kun et huutanut!

Vierailija
2/3 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaltahan se välillä tuntuu kyädä kauppaa huudossakin, saati sitten muualla missä ei ole kunnon palautejärjestelmiä ja huijarit täyttää paikan (esim tori.fi)

En koskaan ole suostunut noihin säätämispyyntöihin. Huuto on huuto ja jos ei kauppaa ole tehnyt niin ei se jälkikäteen onnistu. En myöskään itse ole sortunut säätämään omissa ostoksissani.

Näin joulun alla vielä vinkkinä lapsiperheille supertarjoukseni Harry Potter -leffoista, vain tänään enää mahdollista huutaa:

http://www.huuto.net/kohteet/harry-potter-1-6-dvd-muoveissa-joululahja-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ostajana ja myyjänä. Usein on tavara myyty edullisemmin kuin mitä pyydetty! Itse olen myös joustanut myyjänä:) Säätämistä enemmän ärsyttää kun ihmiset ei anna palautetta:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme