Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Actimel-mainoksesta: onko muistakin mainoksen nainen oudon näköinen?

Vierailija
10.02.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt ankannokka.

Vierailija
2/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pienirintaisuudessa mitään pahaa oo, mutta jotenkin outo kroppa - ihan niinkuin se olis jostain eri palasista koottu koko ihminen. Toisaalta tämä mainos ei oo läheskään niin ärsyttävä, kuin ne missä oli niitä "tavismalleja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrgghhh!

Vierailija
4/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tuo Restylanevillitys on mennyt ihan överiksi. Kamalan näköistä, ihan kuin sillä olisi huulissa joku hermovaurio. Olen jo meinannut tehdä aiheesta aloituksen mutta ap kerkesi ensin.

Vierailija
5/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäks ei tissejä. Hyi olkoon!!

Vierailija
6/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä odotan että se Actimel valuisi suupieliä pitkin niiden luonnottomien huulien välistä. Mutta ei, jotenkin se onnistuu kuitenkin imaisemaan sen juoman suuhunsa. Pitäiskö pistää palautetta sille firmalle.

Vierailija
7/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaatteilla pilattu. Kuka ihme sen on stailannut :O

Vierailija
8/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ole maajussi-Miia Nuutila?

Vierailija
9/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ole maajussi-Miia Nuutila?

Tässä puhutaan siitä mainoksesta missä se androgyyni ankkahuuli on siellä tenniskentällä ja kertoo suoliston pinta-alasta.

Vierailija
10/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis ihan hirveät..onko tähän menty, että mainokseen otetaan tuommonen täysin luonnottoman näköinen ihminen. Onko se jo normilook..jos on niin sitten olen kyllä ihan pihalla nykymenosta..nainen on hirveän näköinen..ihan kuin Jylhän ohjelmasta se vaalea nainen. Sääliksi käy nämä leidit.

Vierailija
11/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se on käynyt toteen! :D

Ärsyttävä mainos!

Naisen ääni kuulostaa siltä, kuin hänellä olisi limaa kitalaessa hyvä kerros!

Ja se viimeinen hymy!!! Miten ylähuuli voi hymyillessä roikkua sivuilta alahuulen päällä?!

Vierailija
12/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko naista. Olen vaan ollut keskittynyt miettimään kuinka helvetin iso suolisto ihmisellä on pinta.alaltaan.

Vierailija
13/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua mikään muu häiritse kuin ne huulet. Mietin et onko Danone-konserni ehkä kustantanut sille ne täytöt. Onkohan siinä käynyt joku hermovaurio kun se ylähuuli roikkuu niin pahasti hampaiden päällä?

Vierailija
14/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä saa tuollaiset ankanhuulet

Vierailija
15/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän näyttää pahasti anorektiselta, paitsi että vyötärön seudusta on ihan tasapaksu. Kuka ihme ja miks tällaisen tyypin on valinnut mainokseen?

Vierailija
16/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kyseisen mainoksen enkä muista yhtään mitään ärsyttävää ko. naisesta

Vierailija
17/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärö on häivytetty hipsterhousuilla ja liivillä, se liivi on ihan turha siinä. EI hän minusta missään tapauksessa ole ruma, huulet vaan pilaa kokonaisuuden ja vie huomion koko tuotteelta. Surkea mainosfirma, samoin kuin siinä emättimen ph-tasapaino-mainoksessa, muistatteko sen missä se täti rumassa tuulipuvussa harppoo niitten kuutioitten päällä ja selostaa monotonisella äänellä.

Vierailija
18/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tollakin huulia (joku espanjankielinen versio)

Vierailija
19/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks, alan boikotoimaan tällaista firmaa joka vaatii naisilta iineshuulia!

Vierailija
20/23 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikelty nenä + noi täytetyt huulet tekee kasvoista jotenkin kummalliset. Sitten siihen vielä toi tukka jotenkin oudosti ja sitten noi oudot vaatteet. Onko naisilla slipoveri jotenkin muotia jossain? Miten mä en ole nähnyt tuollaisia vaateviritelmiä pitkään aikaan?

No, hyvä että tuolla naisella on töitä...olen vaan miettinyt, et onko hän jonkun danone-pomon vaimo joka on aina halunnut malliksi ja nyt päässyt sit ihan jogurttimainokseen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan