Mielialalääkkeen ansiosta mulla on nykyään lehmän hermot =)
Ennen otin kierroksia melko helposti ja äkkiä nollasta sataan, välillä ihan mitättömistäkin asioista. Nyt usein vaan totean tilanteen tyyliin; jaahas, 31 astetta pakkasta. Meni sitten päivän suunnitelmat uusiksi.
Olen hieman hitaampi, hieman vähemmän aikaansaapa mutta elämänlaatu on huimasti parempi.
Kommentit (9)
Mielialalääkkeen ansiosta mulla on nykyään normaalit hermot. Hermostun noin joka kymmenes kerta aikaisempaan verrattuna. Elämä on ihanaa :)
mun elämäni ei ole vielä ihanaa mutta eiköhän sekin aika koita =) Nyt olen hetkittäin onnellinen, aikaisemman jatkuvan epätoivon sijaan.
Tsemppiä meille!
Olen itsekin harkinnut monen vuoden tauon jälkeen, vaikka olen viimeiseen asti halunnut selvitä nyt ilman.
Olen käynyt läpi synnytyksenjälkeisen masennuksen 10v sitten. Tunnistin kyllä oireet nytkin mutta sinnittelin silti muutaman vuoden. Olo vaan ei kohentunut joten marssin mielenterveystoimistoon.
Nyt on lääkitys joka psykologin mukaan on tarpeen muutaman vuoden koska masennusjakso oli jo toinen.
Olen syönyt marraskuulta asti ja elämäni on ihan julmetusti parempaa: ei vituta ja itketä ollenkaan, päässä ei pyöri yhtään tyhmärumaläski-itseinhoajatusta, pinnani on pidentynyt ja nauran itselleni vähän väliä.
En ehkä luovu tästä lääkkeestä enää. Ainoa miinus tulee ummetuksesta, mutta senkin voi hoitaa lääkkein.
Olen syönyt marraskuulta asti ja elämäni on ihan julmetusti parempaa: ei vituta ja itketä ollenkaan, päässä ei pyöri yhtään tyhmärumaläski-itseinhoajatusta, pinnani on pidentynyt ja nauran itselleni vähän väliä. En ehkä luovu tästä lääkkeestä enää. Ainoa miinus tulee ummetuksesta, mutta senkin voi hoitaa lääkkein.
Ekalla viikolla pientä kuvotusta. Ainut pysyvä haitta ilmeisesti on hikoilu mutta mieluummin hikoilen kuin mietin joka päivä itsemurhaa.
käyttäjä; mulla tuo hikoilu on jotain käsittämätöntä....Mutta mieluummin se kuin jatkuva ahdistus! Aluksi oli hirveitä painajaisia ja yöheräilyä, mutta sitten älysin ottaa lääkkeen aamuisin illan sijaan ja yöt rauhoittui, vain joskus harvoin tulee hirveitä painajaisia.Tosin niitähän voi muutenkin nähdä.Loistava lääke kaikenkaikkiaan.
ja vaikeasta elämäntilanteesta huolimatta jaksan painaa töissä.
käyttäjä; mulla tuo hikoilu on jotain käsittämätöntä....Mutta mieluummin se kuin jatkuva ahdistus! Aluksi oli hirveitä painajaisia ja yöheräilyä, mutta sitten älysin ottaa lääkkeen aamuisin illan sijaan ja yöt rauhoittui, vain joskus harvoin tulee hirveitä painajaisia.Tosin niitähän voi muutenkin nähdä.Loistava lääke kaikenkaikkiaan.
Mielialalääkkeen ansiosta mulla on nykyään normaalit hermot. Hermostun noin joka kymmenes kerta aikaisempaan verrattuna. Elämä on ihanaa :)