Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysyykö teidän lasten ummit että mitä lahjaksi?

Vierailija
15.12.2011 |

Kummi on yleensä kysynyt, mutta nyt soitti että tulee joku päivä tuomaan X:n paketin... vähän pelottaa kun tällä ei ole itse lapsia... noh kai sielä jotain kivaa on

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan tuovat paketin kysymättäkin ja aina on kelvannut.

Vierailija
2/4 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lahjan tarvitsekaan olla mitään mitä te lapsellenne toivotte tai edes mitään mitä lapsi itselleen toivoo. Lahja on lahjan antajan osoitus siitä, että hän haluaa muistaa lastanne jouluna. Vaikka olisi paketissa vain itsetehty heijastin, niin se on hyvä lahja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummi on yleensä kysynyt, mutta nyt soitti että tulee joku päivä tuomaan X:n paketin... vähän pelottaa kun tällä ei ole itse lapsia... noh kai sielä jotain kivaa on

Olet todella törkeä!HÄPEÄ....

Vierailija
4/4 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kysele mitä kummilasteni vanhemmat lapsille haluavat vaan olen ostanut ihan itse lahjat. Satun nimittäin tuntemaan kummilapseni niin hyvin että tiedän mistä he pitävät. Kai sinäkin ap olet muistanut, että kummia voi tavata muutenkin kuin synttäreillä ja kummia voi myös itse joskus pyytää kylään muutenkin kuin lastenvahdiksi? Ja ettei sen aloitteen tarvitse tulla aina kummilta - sinä vastsaat lapsen vanhempana ja kummin valitsijana yhteydenpidosta yhtä paljon kuin kummi itse. Mutta ehkä sinä olet vain halunnut omien toiveidesi toteuttajan kummiksi kun kerran pelkäät ettei kummi osaa ostaa oikeanlaista - toivottavasti hoksaa siis ostaa ainakin tarpeeksi kallista, ettet ole joulupäivänä täällä haukkumassa jo lahjan arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän