Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen tietää pitääkö lantionpohjalihaksia jumpata?

Vierailija
09.02.2012 |

Jatkuvasti kuulee tästä aiheesta neuvolassa jne. Mutta en tiedä koskeeko se minua? Enkä kyllä rehellisesti sanottuna edes tiedä miltä sen jumpan pitäisi tuntua. Vaikka kuinka ajattelen alapäätäni ja yritän puristella jotain "mansikkaa", niin korkeintaan pakarat vähän nykäisee. Siis onko siinä kyse koko alapäästä. T: Olenko ainut taukki???

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai alkujaan olemattomat lihasvoimasi alkoi jostain suunnalta kehittyä ja teet tajuamattasi reeniä sittemmin muille koloille?

Ei ojentajalihastakaan kasvateta tekemällä koukistajalihaksella työtä. Kyllä se voima pitää kohdentaa oikeaan paikkaan.

Vierailija
22/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan kyse on pidätyskyvystä. Jos sitä ei ole niin ei voi odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taitaa olla tosi huonot ne lihakset, kun en oikeastaan pysty katkaisemaan pissasuihkua kuin vasta ihan loppu liruilla. Olen lullut, että kaikilla on niin. Eli siis on ihmisiä, että ne voi päästää vähän pissaa ja lopettaa sen kun itse haluaa. Siistii. Mulla onkin aina kova kiire vessaan hädän tullessa, koska kun se lähtee tulemaan niin sitten se tulee. Googletin noita geissakuulia. Siis nekö oikeasti toimii?? Mulla ei ole tosin miestä, että seksiasiat on vähän rempallaan :( Sorry jos olen sekavan oloinen. Väsyttää AP

Vierailija
24/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai alkujaan olemattomat lihasvoimasi alkoi jostain suunnalta kehittyä ja teet tajuamattasi reeniä sittemmin muille koloille?

Ei ojentajalihastakaan kasvateta tekemällä koukistajalihaksella työtä. Kyllä se voima pitää kohdentaa oikeaan paikkaan.

Okei, eli miten sitten tehdään tätä parjattua "vain vagina" -trreniä?

Vierailija
25/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taitaa olla tosi huonot ne lihakset, kun en oikeastaan pysty katkaisemaan pissasuihkua kuin vasta ihan loppu liruilla. Olen lullut, että kaikilla on niin. Eli siis on ihmisiä, että ne voi päästää vähän pissaa ja lopettaa sen kun itse haluaa. Siistii. Mulla onkin aina kova kiire vessaan hädän tullessa, koska kun se lähtee tulemaan niin sitten se tulee. Googletin noita geissakuulia. Siis nekö oikeasti toimii?? Mulla ei ole tosin miestä, että seksiasiat on vähän rempallaan :( Sorry jos olen sekavan oloinen. Väsyttää AP

Mulla on kokemusta vain smartballseista ja ne kyllä auttaa tosi hyvin lihasten tunnistamisessa ja treenissä. Niitä saa monesta paikasta, tuossa nyt vaan esimerkkinä että tiedät mistä puhun http://kuukuppi.fi/smartballs-kirkkaanpunainen-1.html

Vierailija
26/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen?

Oletko synnyttänyt alakautta?

Oletko keski-ikäinen?

Onko ongelmaa tunnistaa lantionpihjanlihaksia?

Oletko ylipainoinen?

Tupakoitko?

Onko virtsankarkailua jossain tilanteessa?

Jos vastasit yhteenkin kysymykseen kyllä, niin pitää treenata! Kysyt fysioterapeutilta ohjeet.

Jatkuvasti kuulee tästä aiheesta neuvolassa jne. Mutta en tiedä koskeeko se minua? Enkä kyllä rehellisesti sanottuna edes tiedä miltä sen jumpan pitäisi tuntua. Vaikka kuinka ajattelen alapäätäni ja yritän puristella jotain "mansikkaa", niin korkeintaan pakarat vähän nykäisee. Siis onko siinä kyse koko alapäästä. T: Olenko ainut taukki???

Vierailija
27/28 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viimeisessä jälkitarkistuksessani innokas lääkärisetä laittoi sormen sisälle ja pyysi puristelemaan. Siinä hän sitten kommentoi auliisti lantiopohjalihasteni kuntoa.

Aikaisemmin moista tarkastusta ei olla tehty, onkohan muilla täällä samasta kokemuksia?

Lääkäri nimittäin oli muutenkin vähän erikoinen, mm kommentoi vartaloani.

6 vuotta sitten synnytyksen jälkitarkastuksessa naislääkäri laittoi kaksi sormea sisääni ja pyysi puristamaan niin kovaa kuin pystyn. Lopuksi kommentoi "Hyvä, saat lihaskunnosta 4 pistettä viidestä."

En mä tuota pitänyt mitenkään pervona tai kamalana... =)

Vierailija
28/28 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus epäilin noiden kuulien toimivuutta kun halusin sen pissankarkailun pois. Käytin ehkä 3-4kk sellaisia hieman isompia geishapalloja ja pissavaivan sain kokonaan parantumaan.

Sen jälkeen on tullut vieläkin käytettyä kuulia (nyt pienemmät) seksielämän laadun parantamiseen. Siinäkin hyvin toimivat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän