Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Helsingissä joku leuattomuusgeeni?

Vierailija
09.02.2012 |

Kävin Helsingissä monen vuoden tauon jälkeen ja siellä on paljon noita Harkimon ja Jungnerin näköisiä leuattomia ihmisiä, läskeillä tietenkin vielä hurjemman näköisenä kun pää jatkuu suoraan hartioihin ilman normaalia kaulaa. En ole muualla Suomessa moiseen törmännyt, tosin kun ulkomailla asun niin en ole Suomessa muualla pitkään aikaan käynytkään. Yhdellä sukulaisellani on helsinkiläinen vaimo ja hänkin kuuluu ns leuattomiin ihmisiin ja on se vaan kamalan rumaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani lääkäri kertoi minulle leuattomuuden olevan evoluution tulosta. Leuka surkastuu kun ruoka on valmiiksi pehmeää eikä ihminen joudu enää pureskelemaan. Ja tämä on totta.

Mutta on se myös rotuominaisuus.Ruotsalaisilla on usein vankka leuka, mutta briteillä ei ole. En usko, että se johtuu ruokavaliosta. Vähän sama kuin kippuranenä.

Vierailija
2/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin osittain. Eli paha yläpurenta aiheuttaa leuan väärän asennon, kun alapurenta taas tekee väkäleuan.

Itsekin huomasin itsessäni lievää leuattomuutta ja alkavaa kaksaria joskus teininä, joten aloin tehdä päivittäin naama- ja kaulalihasliikkeitä ja muutenkin kiinnittää huomiota oikeaan purentaan, ryhtiin ja pään asentoon. Nykyään mulla on jäntevä kaula ja sopivan kokoinen leuka :D

Ja tosiaan helsinkiläinen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2012 klo 15:17"]

Sitten Helsingissä on se yks talo, eduskuntataloko se nyt oli vai... No joka tapauksessa siellä työskentelevät ihmiset ovat vielä SELKÄRANGATTOMIAKIN! Ajatteles!

[/quote]

:D:D:D PÄIVÄN NAURUT!

Vierailija
4/30 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2012 klo 15:17"]

Sitten Helsingissä on se yks talo, eduskuntataloko se nyt oli vai... No joka tapauksessa siellä työskentelevät ihmiset ovat vielä SELKÄRANGATTOMIAKIN! Ajatteles!

[/quote]

:D:D:D PÄIVÄN NAURUT!

Vierailija
5/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on väkäleuka, en kylläkään asu helsingissä, mutta ei tämäkään häävi ole :D

Vierailija
6/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on väkäleuka, en kylläkään asu helsingissä, mutta ei tämäkään häävi ole :D

on väkäleuka? Mulla on hiirenpillu leuassa,eli leukani on jälkeenjäänyt...vai mikä se sana oli.

Vierailija
7/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väkäleuka? Mulla on hiirenpillu leuassa,eli leukani on jälkeenjäänyt...vai mikä se sana oli.

nyt muistin: alikehittynyt.

Vierailija
8/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se missin leuattomuus helsinkiläisistä sukujuurista ainakaan voi johtua...

Vierailija
10/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tätä leukaa sit puolen helsingin edestä :D eli ei oo alikehittynyt

t. väkäleuka

Vierailija
11/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät tunnetaan maailmallakin siitä "ai toi on leuaton ja ruma, se on helsingistä, tosin mä en tiedä missä on helsinki"

Vierailija
12/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen helsinkiläinen (tosin sukujuuret hämeessä) ja poskipäätön. Sivuprofiilini se vasta hassun näköinen onkin. Lattanaama. :D Naaman rupsahtamista odotellessa, kun nyt jo näyttää ns. valuvalta. :D Nojaa, pitää ehkä kasvattaa sivuille roikkuvat silmäpussit, niistä saa poskipäänkorvikkeet. :DD

Vierailija
13/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo kaksoisleukaakin. Ja Hgissä ihmisten kirjo on melkoinen, ehkä ap on jostakin leuka-alueelta, linkitäppä tänne teidän kylän normileuka?

Vierailija
15/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollessani lääkäri kertoi minulle leuattomuuden olevan evoluution tulosta. Leuka surkastuu kun ruoka on valmiiksi pehmeää eikä ihminen joudu enää pureskelemaan. Ja tämä on totta.

Vierailija
16/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen prinsessa Victoria -tyyppinen ilmestys. Ihan kamala :(

Mut mä en asukaan Helsingissä.

Vierailija
17/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisilla on usein vankka leuka, mutta briteillä ei ole. En usko, että se johtuu ruokavaliosta. Vähän sama kuin kippuranenä.

Vierailija
18/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisilla on usein vankka leuka, mutta briteillä ei ole. En usko, että se johtuu ruokavaliosta. Vähän sama kuin kippuranenä.

ja hampaat yksi risti kaksi. Oisko se tuuli tehnyt sen, että korvat ovat kasvaneet mahdttomiksi, muuten ei ole kuullut tuulen suhinan alta mitään. Naisilla sitä ei niin näe kun on paksut hiukset, mutta miehillä helpommin. Naisillakin on kyllä hörikset suurimmalla osalla. Jungnerilla ei ole yhtään kunnon leukaa, mutta pari kolme pienempää, samoin Harkimolla.

Vierailija
19/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaa tooooosi herkästi iskemään semmoinen aivottomuutta aihettava Stupidos Extremismus -virus. Ap:kin on sen näemmä saanut, voi voi voiiii...

Vierailija
20/30 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa leuan löystymistä. Pitkän ajan kuluttua populaatio on leuatonta, koska leukaa ei tarvita. Salaatti sulaa kielenpäälle itsestään. Liha on sitkeää. On tärkeää välttää vihreitä.