TE IDIOOTIT jotka jätätte lapsenne rokottamatta!
Teidän syytänne, että kulkutaudit kuten hinkuyskä ja tuhkarokko ovat uudelleen alkaneet levitä epidemioina.
Nyt saa sitten pelätä alle kolmikuisen vauvan puolesta, kun hinkuyskäepidemia.
Kiitos teille.
Kommentit (28)
An upsurge in the number of measles cases reported in Switzerland this year is worrying health officials, who hoped the 2008 epidemic had run its course.
---
The main centres of infection are schools, especially those where a large number of pupils have not been vaccinated.
In the western canton of Vaud the authorities are pointing to a private Steiner school as the source of an outbreak which has affected about 60 people, 49 of them pupils at the school.
--
Koch pointed out that in 93 per cent of the cases recorded in recent years the sufferers had been insufficiently vaccinated or not at all. This was also the case of a 12-year-old French girl who died in Geneva in January.
http://www.swissinfo.ch/eng/politics/Measles_debate_flares_up_again.htm…
vaikka kuinka paljon:
Two homeopathic doctors who oppose the MMR vaccine are being blamed for a measles epidemic in a small German town.
Thirty children have been admitted to hospital in Coburg and it is feared there could be deaths if the infection continues to spiral.
Two of the town's seven doctors, who are fierce advocates of homeopathic medicine and oppose the MMR vaccine, are blamed for putting youngsters' lives in danger by persuading parents not to vaccinate them. The 30 children in hospital have ear, lung and larynx infections brought on by measles.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/health/article-103856/Alternative-doctors-bl…
Mäkin väitän että täällä. Rokotekriittisten vanhempien lapset on keskimäärin terveempiä
siksipä teitä kutsutaankin nimellä ROKOTEVASTAISET HIHHULIT, koska elätte jossain rinnakkaistodellisuudessa, millä ei ole oikeiden FAKTOJEN ja realiteettejen kanssa mitään tekemistä. Mutta on teillä hyvä mielikuvitus anyway.
Tunnen perheen, jolta rokotus vammautti lapsen loppuiäkseen, kaksi lasta tiedän jotka ovat kuolleet rokotteeseen. Meidän vauva taas sairastui hinkuyskään, vaikka silloin ei ollut mitään epidemiaa, me ei oltu käyty missään vauvan kanssa eikä täällä päin tiettävästi kukaan sitä silloin sairastanut. Sen sijaan naapurit kävivät katsomassa vauvaamme, heidän lapsensa oli vast ikään rokotettu hinkuyskää vastaan ja hänellä itsellään oli selvät hinkuyskän oireet, mutta eipä oltu paikallisessa tk:ssa otettu edes näytteitä. Tavallisena yskänä vaan hoidettiin vaikka kesti pari kuukautta! Veljeni poika oli rokotettu ja hän sairastui hinkuyskään, joutui sairaalaan ja oli vähällä kuolla.
Eihän rokotteista oikeasti tiedä mitä ne tekevät lapsen elimistölle, varsinkaan yhteisvaikutuksista. Eikä ole minkäänlaisia todisteita, että rokotuksista olisi ollut mitään hyötyä mitään sairautta vastaan. Aivan varmasti suurempi merkitys on hygienialla ja sillä että on vahva vastustuskyky. Mutta sehän on mammoille kauhistus, kun pitäisi ihan itse alkaa tehdä jotain lastensa terveyden eteen. Mitä??? Eikö mikroeinekset siis ookkaan terveellisiä? Eikö tutteli ookkaan parasta mahdollista ravintoa? Siis pitäiskö tosiaan tehdä oikeaa ruokaa vauvalle, eikö sille riitäkään ruuankaltainen purkitettu teollisuusmönjä? Ja mikä hirveintä, pitäiskö mamman jäädä tylsään kotiin lapsia hoitamaan... ei käy, paljon mieluummin piikkiä peffaan, antibioottia huuleen, huumeita aivoihin!
Joutais tosiaan tätä sakkia vähän harventaakin..
Teidän syytänne, että kulkutaudit kuten hinkuyskä ja tuhkarokko ovat uudelleen alkaneet levitä epidemioina.
Nyt saa sitten pelätä alle kolmikuisen vauvan puolesta, kun hinkuyskäepidemia.
Kiitos teille.
Tunnen perheen, jolta rokotus vammautti lapsen loppuiäkseen, kaksi lasta tiedän jotka ovat kuolleet rokotteeseen. Meidän vauva taas sairastui hinkuyskään, vaikka silloin ei ollut mitään epidemiaa, me ei oltu käyty missään vauvan kanssa eikä täällä päin tiettävästi kukaan sitä silloin sairastanut. Sen sijaan naapurit kävivät katsomassa vauvaamme, heidän lapsensa oli vast ikään rokotettu hinkuyskää vastaan ja hänellä itsellään oli selvät hinkuyskän oireet, mutta eipä oltu paikallisessa tk:ssa otettu edes näytteitä. Tavallisena yskänä vaan hoidettiin vaikka kesti pari kuukautta! Veljeni poika oli rokotettu ja hän sairastui hinkuyskään, joutui sairaalaan ja oli vähällä kuolla.
Olet kerännyt netistä kaikki harvinaiset rokottamisen aiheuttamat komplikaatiot ja nyt väität että ne on kaikki sattuneet sinulle. Mä en tiedä ainuttakaan lasta joka olisi koskaan saanut rokoteesta yhtään mitään! Koko pitkän elämäni aikana, kavereista, tuttavista, omista lapsista, omien lasten kavereista...
Mä ymmärrän vielä jos ollaan kriittisiä uusien rokotteiden suhteen, koska niiden vaikutuksista ei ole voitukaan tehdä mitään pitkäaikaisia seurantoja.
Mutta se ei mee järkeen miks vastustetaan kaikkia rokotteita? Sellaisia mitä on annettu jo vuosikymmenet...
Itse olen n. 30-vuotias, enkä tiedä ketään oman ikäluokkani ihmistä kellä olisi ollut näistä perusrokotteista mitään vaivaa, edes lapsena. Siinä on mun mielestä tutkimusta ihan tarpeeksi, että suurimmalle osalle nämä rokotukset on annettu ja näin tietyistä sairauksista päästiin. Ja ihan voi mennä hautuumaalle katsomaan kuinka paljon pikkulapsia ja vauvoja on kuollut "ennen vanhaan", ennen kunnollista rokotusohjelmaa.
Mutta, nyt on tullu joku ihme muotijuttu tästä, ettei rokoteta. "Koska eihän näitä tauteja enää ole"... Hohhoijaa... ja juuri näitten rokotus-vastaisten takia ne taudit tulee takaisin. Ja siksi tulevaisuudessa joututaan pelkäämään alle 3kk ikäisten vauvojen puolesta.
Jotkut ihmiset vaan eivät tätä asiaa näköjään ymmärrä...
Mä olen myös rokottamatta jättäjiä. Enkä pidä edes pahana sitä että kulkutaudit harventavat ylipaisunutta ihmisväestöä välillä.