mies raivoaa, soitin sairaalan päivystykseen
miten etenen- sanoivat, että miehen pitää menää omalääkäriin ja hankkia lähete sairaalaan
---
ihanko totta- miten kesken raivarin saan miehen lääkärin- ei ollut hyvä ohje, ei
--
mies ei edes myönnä oireitaan- eli ei suostu menemään lääkäriin -ei edes vaimon eli minun kanssa
Kommentit (8)
etenet menemällä turvakotiin.
Jos sinun ei tarvitse pelätä väkivaltaa, mutta mies on akuutissa psykoosissa, kuskaat lähimmälle psyk.polille.
Jos mies on vaan vihainen, lähde lenkille ja tule takas kun on rauhoittunut.
varasin naapurilta minulle ja lapsille yöpaikan- tätä on jatkunut jo - vein lokakuussa 2011 avioerohakemuksen, mutta hain sen pois
t. ap
soitat paikalle poliisit ja ambulanssin. jos ei ole, niin sitten se on juuri niinkuin sinua ohjeistettiin.
onko mies pakkohoidon tarpeessa. Toisaalta eiväthän he sairaalan päivystyksestä käsin voi tehdä asialle mitään.
Jos olet välittömässä vaarassa niin pakene paikalta ja soita poliisi tai ambulanssi paikalle.
varasin naapurilta minulle ja lapsille yöpaikan- tätä on jatkunut jo - vein lokakuussa 2011 avioerohakemuksen, mutta hain sen pois t. ap
Kiva sotkea vieraat ihmiset teidän avioriitoihinne. Mene hotelliin tai turvakotiin ja soita poliisi hakemaan mies.
ennenkuin saamme taas lukea uutisista isän surmanneen perheensä ja itsensä. Näitä tapahtuu aivan liikaa ja jos itsesuojeluvaisto olisi toiminut riittävän ajoissa, uhrit olisivat kukaties vielä elossa.
varasin naapurilta minulle ja lapsille yöpaikan- tätä on jatkunut jo - vein lokakuussa 2011 avioerohakemuksen, mutta hain sen pois
t. ap
jos mies on sekaisin, pelottava ja uhkaava. Selitä tilanne hätäkeskuspäivystäjälle. Mukaan saatetaan ottaa myös poliisi, jos mies heittäytyy hankalaksi.
soitat paikalle poliisit ja ambulanssin. jos ei ole, niin sitten se on juuri niinkuin sinua ohjeistettiin.