Miten kestää ajatus miehen työkaverista?
Mies jäi kiinni suhteesta työkaveriinsa. Olemme sopineet jatkavamme yhdessä ja mies on vannonut suhteen loppuneen. He ovat kuitenkin työssä yhä edelleen samassa paikassa ja istuvat siellä työpöydät lähekkäin. Tilanne on minulle ihan sietämätön. En pääse eroon vainoharhaisuudesta. Epäilen ja pelkään koko ajan. Helpottaisi kovasti, jos jompikumpi vaihtaisi työpaikkaa. Pelkään jo etukäteen firman juhlia ja pikkujouluja.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Oppiiko tilanteen vaan hyväksymään?
Kommentit (8)
miehelläsi on naispuolinen ystävä. Todellakin, mies ja nainen voivat olla hyvin läheisiä ystäviä keskenään. Meillä on erikseen aviopari, työpari, juttelupari, lenkkipari, ruokapari jne
että miehesi olisi pettänyt sinua, ja olisi nyt hyvä ystävä naisen kanssa? Enpä usko
miehelläsi on naispuolinen ystävä. Todellakin, mies ja nainen voivat olla hyvin läheisiä ystäviä keskenään. Meillä on erikseen aviopari, työpari, juttelupari, lenkkipari, ruokapari jne
jäi kiinni? Mietin, että onko ne tunteet mihinkään kadonneet, vaikka hän sopikin jatkavasi yhdessä kanssasi?
panoparin:D
Kyseessä ei ollut (tai ei ainakaan tunnustanut) intiimisuhde. Mutta silti. Joka helvetin pikkujoulu on mulle semmoinen paikka että ... eli en ole vieläkään vuosien jälkeen oppinut hyväksymään.
Jos meidän suhteemme johonkin kaatuu , uskon että juuri tähän. Luottamus ei koskaan palaa. Näin se vain on.
Toiselta puolelta tuon kokeneena, päädyin tämän varatun miehen kanssa naimisiin työpaikalla roihunneen on-off -suhteen tuloksena
Minä vaatisin mieheni vaihtamaan työpaikkaa.