Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolisitko miehen, joka on saamassa vauvan toisen naisen kanssa?

Vierailija
08.02.2012 |

Kysyn, en jaksa selitellä. Oon väsynyt ja surullinen. Ja rakastunut.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei olisi ns. vahinko yhden illan suhteesta, en voisi kuvitellakaan. Ts. jos lapsi on (entisen) puolison kanssa tarkoituksella laitettu alulle, kertoo raskaana olevan puolison pettäminen ja jättäminen miehestä sellaista kieltä, että kannattaa juosta karkuun ja lujaa. Täysin vastuuntunnoton ja selkärangaton yksilö, joka varmasti kykenee samaan sinunkin kanssasi :(

Vierailija
2/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sidoksissa entiseen, eikä sitä vauvaa sieltä yökylään saa vielä pitkään aikaan, vaan mies menee sitten hoitamaan eksän luokse, ja siinä helposti on sitten lutuista perhekuviota ja kohta peitot heiluu.

Plus, jos on oikeasti lapsistaan välittävä mies, niin loppu viimeksi valitsee lapsen ja perheen.

Jos taas ei lapsesta perusta, niin silloin ei sinunkaan kannata miehen kanssa alkaa perhettä perustamaan.

Sulle jää tässä helposti luu käteen ja mustasukkaisuutta, hampaiden kiristelyä, huoltajuusriitoja ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä niitä kauheita asioita mitä täällä palstallakin saa lukea kun dädin nyxä alkaa vihata exän lasta kun se on säännöllisesti uudessa perheessä vierailemassa! Lapsiparka siinä vajaiden aikuisten tunneturmiossa yrittää olla olemassa kun sielu huutaa rakastakaa mua ja isäänsä huomaa mut!!

Onneksi siis onneksi täällä on saanut pari kertaa lukea miten jotkut kypsät aikuiset siis naiset jopa tykkäävät ukkojensa lapsista. Suuri kiitos heille elämän asenteestaan:))

Vierailija
4/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! Enkä pystyisi moiseen sankariin luottamaan, koskaan.

Vierailija
5/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut se raskaana oleva nainen ja mies oireili raskausajan lapsentuloa ja elämänmuutosta ym. mitä lie.

Kyllä pyöritti muita naisia siinä sivussa, mutta lapsen synnyttyä ja syliin saatuaan "heräsi" isäksi ja isyyteen. Parisuhde alkoi voida paremmin ja viimeinen sivusuhde sai kyytiä, kun pistin miehen selkä seinää vasten. Valitsi lapsen ja perheen.

Vierailija
6/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma valinnasta? Yleensä piskit palaa oksennukselleen kun ovat tavan oppineet!

Silti toivon kyllä kaikkea hyvää sulle. Itse opetin lapsiani ettei tollasiin päin edes katsota saatikka itse käyttäydytä noin. Se on ongelmien pakenenmista ja niiden haalimista toisesta asiasta!

Vierailija
7/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, miten tuo olisi tapahtunut, niin en pystyisi. Mä en usko, että pystyisin edes tuntemaan mitään tuollaista miestä kohtaan. Liian monimutkaista - ja ei tuo tilanne ainakaan tuosta helpommaksi menisi.

Vierailija
8/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoliiko mies sinut?

mies määrää kaapin paikan, nainen vikisee...

joten jos mies huolii sinut...niin mikäs siinä.....

mutta jos mies ei huoli sinua niin ei voi mitään, joten anna miehen päättää.

miehen päätös sen ollapitää!!!

Vierailija
9/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakkautta ei voi estää/pakottaa, jos rakastaa niin rakastaa...

mutta tekeehän se tilanteesta haastavamman.

Nykyään kaikki on monimutkaista ja vaikeaa, on eroja, nyxiä ja exiä ja lapsia siellä ja täällä, kaikkien psyyke ja rakkaus ei kestä sitä, toisten kestää.

Vierailija
10/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellen en missään nimessä. Mutta mulla on huono itsekontrolli; jos olisin tosi rakastunut niin en voi vannoa etten kuitenkin huolisi.

Näin ulkopuolisena on kuitenkin kiva neuvoa, joten: ajattele sitä järkyttävää konkreettista, emotionaalista, ja sosiaalista ruljanssia ja katastrofia mikä tuosta seuraa. Ajattele sitä kunnolla.

Vierailija
11/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eronnut, 3 lasta, enkä todellakaan ala äitipuoleksi kenellekään taaperolle. Ei siitä tule kuin lisää passattavaa ja hoidettavaa. Jos miehen joskus otan, sillä pitää olla isot lapset. En tee lisää enkä hoida kenenkään toisen mukulan paskavaippoja, vaikka lapsista pidänkin.

Ex anoppi oli niin tyhmä, että rupesi (10 vuotta nuoremman miehen kanssa, joka petti vaimoaan tämän ollessa paksuna) ja ongelmiahan siitä tuli. Mies oli kurja isä ja anoppi sai hoitaa hommat tapaamisviikonloppuina. Noh. Sitten mies jäi taas pöksyt kintuissa kiinni, petti tällä kertaa anoppia. Ero.

Että sellainen tarina. Ap:na lähtisin toiseen suuntaan ja äkkiä. Usko pois.

Vierailija
12/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, en jaksa selitellä. Olen väsynyt myöskin ja toivon, että kaikki raskaana olevien miehet pysyisivät lastensa äidin kanssa eivätkä pettäisi.

Vierailija
13/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on sekaisin ja huonosti.

Vierailija
14/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä naista jolla eon ennestään lapsia, ne vasta tyrkkyjä onkin.

Vierailija
15/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimo ei ehkä anna. Jotkut miehet ei uskalla rakastella odottavan kanssa.

Häviäisin auttamatta sitten kilpailun sille vauvalle, kun se syötävän suloinen nyytti syntyy ja miehellekin lehahtaa hellyydentunteen pintaan vauvaa kohtaan. Kyllä unohtusin sitten alta aikayksikön.

Eli nuo tunteet minua kohtaan miehellä olisi kyllä niin naivin pinnalliset, että en edes uskoisi niitä oikeiksi ja pelkäksi väliaikaiseksi panopuuksi en ryhtyisi.

Vierailija
16/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtis varmaan aika nopsaa seuraavan matkaan...

Vierailija
17/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuossa tilanteessa, en tiennyt kenenkään olevan raskaana tuolle miehelle, mikä sittemmin selitti kivasti miehen sanoisinko "vaihtelevan" käytöksen. Ja sen lapsen äidin se mies sitten valitsi, mutta olisi kyllä iloisesti pitänyt salarakasta. Kestin vuoden.

Vierailija
18/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ainakin kuvitella, että niin voisi käydä.

Vierailija
19/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pari vaihtoehtoesimerkkiä: pariskunta avioliitossa. Mies pettää ja tämä toinen nainen tulee raskaaksi. En huolisi (enää).

Tai esim. oma mieheni, jonka kanssa meillä kolahti heti ensitapaamisesta niin, että molemmat tiedettiin, että tässä on nyt Se eikä muuta tarvitse enää etsiä. Kummallakin oli ollut jotain juttuja ja säätöä ennen kohtaamistamme, jos nyt sitten mies olisi saattanut vahingossa jonkun naisen raskaaksi ennen tätä iltaa, kun me tapasimme ja rakastuimme, ja saisimme siitä tietää sitten jälkeenpäin, että isäksi on tulossa. En usko että hylkäisin miestä, koska asiaan ei liittyisi mitään uskottomuutta tai kieroutta, vaan vain epäonninen sattumus ja toisen naisen päätös viedä raskaus loppuun asti.

Sen tilanteen kanssa sitten vaan elettäisiin.

Vierailija
20/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikille olisi ollut parhaiksi jos ei olisi huolinut miehen idiootti entinen tyttöystävä.

Jossain vaiheessa mies tajusi olleensa täysi mulkku ja kyseenalaisti naisystävänsäkin, kun oli sotkeutunut koko kuvioon... paljon pahaa mieltä, itkua ja surua.

Kipukohtia ollaan nyt vuosi hoidettu ja naimisiinkin mennään.

Ja juu, mies selitti sen tutun jutun "se tuli raskaaka, kun oltiin just eroamassa". Olihan se osin tottakin, mutten tosiaan kuvitellu, että aloittaa perheleikin jonkun toisen kanssa saman tien. Eikä nainen tietenkään tykännyt tilanteesta, joten miksi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä