Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeä 3 kk putkeen :(

Vierailija
08.02.2012 |

Rasittavaa,olen ollut virusflunssassa ilmeisesti n. 3 kk! Kk sitten lääkäri totes virusflunssaksi,kirjoitti saikkua pari päivää. No ei se mitään auttanut. Nyt kävin lääkärillä niin virusflunssaa eikä edes saikkua. Iltalämpö 37.3 eli ei paljo mitään,mutta kuukausien työnteko lämpöilevänä ja kurkkukipuisena ja nuhassa väsyttää kyllä kamalasti! Mistä voi johtua näin olematon vastustuskyky? Onko tämä tosiaan yksi ja sama flunssa,jota en onnistu selättämään? Keuhkot sun muut siis ok,vain kurkussa pientä punotusta. Onko muilla ollut tällasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaisia flunssan oireita. missään välissä en ole täysin parantunut. antibioottikuureja olen tänä aikana syönyt alussa korvatulehdukseen, tippoja silmätulehdukseen ja nyt toinen antibiootti menossa poskiontelo/keuhkoputkentulehdukseen.

muuten vaihtelevasti nuhaa, yskää, kurkkukipua ollut. ja väsymys tietysti kun kuukausitolkulla sairastaa. kuumeillut en ole juurikaan. en tiedä onko sitkeä virus vai voisiko olla esim. sitä mykoplasmaa, eikä sillä väliä kun vain vihdoin tulisi terveeksi.

Vierailija
2/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös ollut kipeänä lolakuusta asti, kun lapseni aloitti päiväkodissa ja sieltä nähtävästi kaikki rottaa pienemmät pöpöt.

Nyt sain kk sitten apteekista Ortomol immun nimistä valmistetta vahvistamaan vastustuskykä ja kas, sen jälkeen en ole ollut edes flunssassa!

Valitettavasti en tiedä saako sitä Suomesta, muta ainahan voit tiedustella. Tuntuu toimivan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin koko syksyn (syyskuun alusta ensimmäisiin kunnon pakkasiin) enemmän ja vähemmän kipeänä: nuhaa, yskää, pientä lämpöä jne. Eli ilmeisesti jotain sitkeää on liikkeellä. Ehdin jo epäilemään esim. kodin sisäilman laatua jne kun ei millään ottanut loppuakseen.

Sekin vaihtoehto kannattaa kyllä ottaa huomioon, etenkin jos olet muuttanut tai vaihtanut työpaikkaa hiljattain ennen sairastelun alkua.

Vierailija
4/5 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttoriin vaihtui. Tää on eka flunssakausi avokonttorissa,huimasti poissaolot nousseet yhdellä jos toisella. Helpottaakohan ajan kanssa vai onko koko ajan tätä? Ei jaksais ajaa jo muutenkin kehnohkoa terveyttään enää alemmas (ainakin vastustuskyvystä päätellen kehno).

Vierailija
5/5 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatteko liikuntaa? Syöttekö terveellisesti? Vai miten jotkut voi sairastaa kuukausikaupalla?

Tavallinen flunssa menee viikossa ohi.