Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hauskin kännimokasi! (kukkahattutädit älkää vaivautuko saarnaamaan)

Vierailija
08.02.2012 |

Minä kerran festareilla kännissä eksyin esiintymislavan taakse ja tulin lavalle, kun joku London Boys juuri lauloi. Ihan fiiliksissä itse, että siistii, mutta järkkärit olivat vähän eri mieltä ;(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain perusjuttuja... Oon mm. jutellut ensin baarissa saman kaupungin pojan kanssa (vain "naamatuttu"). Sen verran pätki, että vähän ajan kuluttua pilkun jälkeen baarin ulkopuolella hihkaisin samalle tyypille, että "HEEEEEEEI mä tiedän sut! Sä oot x.." :D Oli jo päässyt unohtumaan baarissa käydyt syvälliset keskustelut ja se että ylipäänsä oli keskusteltu.

Olis muutakin mutten halua että mut tunnistetaan...

Vierailija
22/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin sitten järkyttävät perseet ja löysin itteni jonkun miehen sohvalta aamulla. Täysin alasti, ilman peittoa tai mitään. Sellanen muistikuva, että on yritetty paneskella, mutta luultavasti oon sammunu ennen kuin mitään on ehtiny tapahtua...

Enivei, mies makaa saastasella patjalla lattialla. Ihmettelen että mitäs vittua. Jotenkin kännin ja krapulan sekaisessa horjuvassa tilassa saan pukineet päälleni ja huojun kohti vessaa. Avaan oven, jonka takana ei olekaan vessa, vaan tämän kaksioksi paljastuvan asunnon "makuuhuone". Ehdin ihmetellä että miksi helvetissä me maattiin olkkarissa jos kämpässä on toinenkin huone. No, haju pisti vastaan aika voimakkaana. Huone oli TÄYNNÄ kannabiskasveja, lamput ja kaikki, hiton kostee ilma.

Tuli niin kiire ulos etten tullut edes käyneeksi siellä vessassa. Luulin olevani keskustassa, mutta olinkin jossain helvetin kuusessa lähiössä, ei rahaa taksiin, bussipysäkkejä EI MISSÄÄN. Mulla oli jalassa helkkarin korkeakorkoset talvisaappaat, lunta ihan pirusti. Lähdin tietenkin kävelemään ihan väärään suuntaan, jonnekin motaria päin missä ei ollut edes kävelytietä. Jotenkin ihmeen tavalla päädyin viimein bussipysäkille, jolla odottelin aika kauan. Pääsin kuitenkin viimein keskustaan ja kotiin enkä edes kussut housuuni, ihme kyllä.

Tätä seurasi tietenkin vuosisadan krapula... Hävetti niin helvetisti etten ole kertonut tätä tarinaa ikinä kenellekään! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut valitettavasti se ihme orgioista heräämisjuttu provo. Sen jälkeen olin monta kuukautta raittiinakin kun pelästyin että tässähän voi käydä huonosti jos filmi poikki tuommoisia käy. Sukupuolitaudin ja raskauden pelko nyt tietysti olivat ensin päällimmäisinä.

Vierailija
24/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut valitettavasti se ihme orgioista heräämisjuttu provo. Sen jälkeen olin monta kuukautta raittiinakin kun pelästyin että tässähän voi käydä huonosti jos filmi poikki tuommoisia käy. Sukupuolitaudin ja raskauden pelko nyt tietysti olivat ensin päällimmäisinä.

Vierailija
25/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesäinen aamuyö, enkä saanut avaimilla oveani millään auki. Katoin pihalla, että mullahan on parvekkeen ovi auki, mun parveke oli hieman maantasosta ylempänä, ekassa kerroksessa.

Mietin kyllä, että olenpa ollut huolimaton kun olen oven jättänyt auki ja tästä on näin helppo kiivetä sisään.

Seuraavana päivänä herään sohvalta kämpässä, joka ei olekaan mun oma koti. Hiffaan, että olen tullut väärään asuntoon ja ryntään porraskäytävään. (Kämpässä ei kai ollut ketään, en ainakaan nähnyt.) Koska olen jo melkein selvinnyt kännistä, päättelen että se mun kotihan on seuraavassa rapussa. Menen sinne, tuijotan omaa oveani jossa on ihan vieras nimi, eikä avaimetkaan käy. Taaskaan. Soitan hämmentyneenä kaverille, että arvaa mitä ihmettä on käynyt, että kämpän oveen on vaihdettu nimi eikä avain sovi lukkoon :-(

Kaveri käskee tarkistamaan, olenko mä oikeassa korttelissa. En ollut, mun koti oli seuraavassa korttelissa...

Vierailija
26/33 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tämä tapahtui opiskeluaikoina Lontoossa.

Kerran umpijurrissa soitti taksista mulle ja kmppikselleni, että häneltä jäi avaimet kotiin ja rahaa ei ole koska automaatti vei kortin (oli laittanut väärän koodin 3 kertaa), sanottiin että tule vaan meille

Mikä automaatti Lontoossa vei kortin? Suomessa automaatit vei kortin vääristä yrityksistä. Lontoossa se vaati jo jotain muuta... juu, onhan se kiva, että kerrotaan iltasatujakin.

Vierailija
27/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran umpijurrissa soitti taksista mulle ja kmppikselleni, että häneltä jäi avaimet kotiin ja rahaa ei ole koska automaatti vei kortin (oli laittanut väärän koodin 3 kertaa), sanottiin että tule vaan meille

Mikä automaatti Lontoossa vei kortin? Suomessa automaatit vei kortin vääristä yrityksistä. Lontoossa se vaati jo jotain muuta... juu, onhan se kiva, että kerrotaan iltasatujakin.

Vierailija
28/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pullo siellä perseessä oli?

En tiedä mutta toivoin vain ettei minulla ole sen kanssa mitään tekemistä että se oli siellä. En ollut asiasta mitenkään varma. Onneksi sentään vaan se ohut kaulaosa sisällä mutta oli sekin melko surrealistinen näky aamukrapulassa ;)

Vierailija
29/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä UK:ssa imaisee pankin automaatit ihan samalla tavalla kuin muissakin maissa. Asuin siellä 12 vuotta ja pari kertaa kävi näin.

Vierailija
30/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesäinen aamuyö, enkä saanut avaimilla oveani millään auki. Katoin pihalla, että mullahan on parvekkeen ovi auki, mun parveke oli hieman maantasosta ylempänä, ekassa kerroksessa.

Mietin kyllä, että olenpa ollut huolimaton kun olen oven jättänyt auki ja tästä on näin helppo kiivetä sisään.

Seuraavana päivänä herään sohvalta kämpässä, joka ei olekaan mun oma koti. Hiffaan, että olen tullut väärään asuntoon ja ryntään porraskäytävään. (Kämpässä ei kai ollut ketään, en ainakaan nähnyt.) Koska olen jo melkein selvinnyt kännistä, päättelen että se mun kotihan on seuraavassa rapussa. Menen sinne, tuijotan omaa oveani jossa on ihan vieras nimi, eikä avaimetkaan käy. Taaskaan. Soitan hämmentyneenä kaverille, että arvaa mitä ihmettä on käynyt, että kämpän oveen on vaihdettu nimi eikä avain sovi lukkoon :-(

Kaveri käskee tarkistamaan, olenko mä oikeassa korttelissa. En ollut, mun koti oli seuraavassa korttelissa...

Onneksi kaveris oli edes jotenkin skarppina :D

Vierailija
31/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kaverini kanssa baarissa ja molemmilla oli jotenki tosi fiilis ja niinhän me tavattiin porukallinen poikia, joiden mukana mentiin yhelle klubille. (Autolla vieläpä, oli kuulemma "kaupungin paras kännikuski" kyseessä...) No sieltä klubilta ei ookaan sit ihan hirveesti muistikuvia, mutta jotenkin kummassa päädyin huonekalukauppaan, josta sitten iltapäivällä heräsin. Päällä mulla oli vaan pikkarit. En ehkä taho tietää et kuinka monta ihmistä mut on nähny melkein alasti rötköttämässä siinä sohvalla...

Toinen tapahtui hostellissa. Oltiin kaverin kanssa kymmenen hengen huoneessa, jossa oli siis 8 poikaa ja minä ja mun kaveri (tyttöjä kummatkin). No, miten siinä kävikään. Ekana iltana päätettiin juoda meiän huoneessa ja niin minä ja yks huoneen pojista, mun kaveri ja toinen huoneen pojista, kolmas huoneen pojista ja yks tyttö samasta hostellista mut eri huoneesta pääty harrastamaan seksiä melko samaan aikaan vielä, siinä samassa huoneessa. Hiukkasen nolotti seuraavana aamuna, mut oltiin kyl legendoja siinä hostellissa ainakin parin päivän ajan. :D

Vierailija
32/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle nauroin ihan hulluna!

Mutta siis kai te ny olitte tosi nuoria? Muuten vähän säälittävää et on monta kämppistä ja hillutaan frendien luona yöt?

Kerran umpijurrissa soitti taksista mulle ja kmppikselleni, että häneltä jäi avaimet kotiin ja rahaa ei ole koska automaatti vei kortin (oli laittanut väärän koodin 3 kertaa), sanottiin että tule vaan meille. Hän soitti vielä uudelleen että häntä pelottaa kun kuski ajaa häntä ihan väärään paikkaan, no me odoteltiin jo ovella kun oltiin kerrottu kuskille itse puhelimessa ajo-ohjeita viimeiset 5 minuttia. Kaveri otti vielä yhden drinkin meidän kanssa että rauhoittuisi, sitten laitettiin hänet nukkumaan toisen poissaolevan kämppiksen huoneeseen (ollaan kaikki hyviä kavereita).

Seuraavana iltapäivänä vedettiin brunssia ja kaveri oli vielä vuoteessa. kohta soi puhelin, kaveri vikisi että apua, heräsin just ihan oudosta paikasta ja täällä on jotain tyyppejä, kuulin ääniä ja puhelinkin soi äsken, mitä mä teen!!! Ei tajunnut heti kun sanottiin että menet vaan keittiöön ja otat kahvia :-)

Tälle on naurettu aika pitkään.

Terveisiä vaan Lontoosta, jossa aikuiset työssäkäyvät ihmisetkin asuu kimppakämpissä järkyttävän hintatason vuoksi:) Itse tosin en, mutta moni kollega kylläkin.

Vierailija
33/33 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime toukokuussa viihteellä, en ollut n vuoteen juonut tippaakaan alkoholia (pahan polvi/jalkavamman takia, polvea/vas.jalan sääriluuta oli leikattu useaan otteeseen vuoden aikana. Tulin aika kauheaan humalaan..

Päätin mennä vielä kahden jälkeen paikallisen suositun ravintolan terassille, menin baaritiskille tilaamaan. Näin baaritiskillä mieshahmon puristelemassa reilusti nuorempaa naista takamuksesta ja kuiskailevan "Lähdethän mun mukaan hei, lähdethän?". Tunnistin tuon "puristelijan" tutuksi ortopediksi, joka oli leikannut minua useaan kertaan ja olin käynyt monta kertaa hänen vastaanotollaan..Ortopedi on perheellinen mies (tai ainakin oli tuolloin!). Enköhän sanonut "Hei, XXXXXXXXXX, onko sulla aviokriisi, lähde kotiin vaimon luo?". Ortopedi lähti lipettiin aika äkkiä... Sanomattakin on selvää, etten ole enää viitsinyt käydä tämän herran vastaanotolla..