Lentomatka jännittää, apua!!!!!!
Olen lähdössä elämäni ensimmäiselle lomamatkalle lentäen. Joo naurakaa vaan, ei haittaa. Nyt on vain sellainen ikävä ongelma, että jännittävissä tilanteissa minua alkaa pissattaa ihan kauheasti ja koko ajan. Koska en ole lentokoneella mennyt, olisinkin kysynyt, että pääseekö koneessa nopeasti vessaan ja onko niitä paljon. Tämä on ihan oikea ongelma, koska jännittäessä saattaa päästä pisut housuun ja se vasta ikävää olisi. Entä saako toivoa paikkaa vessan vierestä?
Kommentit (13)
Mutta lomalentokoneet on yleensä sen verran isoja, että vessoja on useampi.
Paikkaa voi toivoa check-inissä. Ainakin kannattaa toivoa käytäväpaikkaa, jotta pääset siitä nopeasti liikkeelle.
Tarjoilukärryjen ohi on vaikea päästä, joten kannattaa mennä vessaan heti kun nousun jälkeen sammutetaan turvavyövalot, jotta ehdit ennen kuin alkavat tarjoilla ruokaa.
Tarviiko joskus jonottaa? Se ei onnistu minulta, jos olen jännittynyt. Vessan pitäisi päästä heti. Lisäksi jos jännittää minulla on usein vessahätä. Voi itku, meinaa iskeä stressi. Lento kestää 5h. AP
Tarviiko joskus jonottaa? Se ei onnistu minulta, jos olen jännittynyt. Vessan pitäisi päästä heti. Lisäksi jos jännittää minulla on usein vessahätä. Voi itku, meinaa iskeä stressi. Lento kestää 5h. AP
Jonottamaan tosiaan voi joutua ja todennäköisesti joutuu. Lisäksi jos on turbulenssia niin silloinhan ei paikoilta saa liikkua yhtään mihinkään. Tavallisimmin keskikokoisissa koneissa vessat edessä ja takana, molemmin puolin 2 kpl. Isoissa koneissa vielä keskelläkin vessat. Mut silti sitä jonoa tulee aina.
Mä sUosittelen sulle kyllä vaippaa matkan ajaksi.
ja kerrot ongelmastasi. Saat lääkettä, joka hillitsee rakon yliaktiivisuutta, ota sitä ennen lentoa. Jo pelkkä tietoisuus siitä, että pissahätä ei "voi" yllättää kun sulla on lääkitys, auttaa usein. Ja tietty laitat hätätapausta varten Tenat pöksyyn.
t. samasta ongelmasta kärsivä, satoja kertoja lentänyt
olemassa lääkettä, joka hillitsee virtsaamistarvetta. Juttele lääkärille ongelmastasi, voisi määrätä joko sitä tai sitten ihan vaan rauhottavia.
Pyydä paikka lentokoneen ihan perältä (kuten joku jo sanoikin, käytäväpaikka), siellä on yleensä 2 vessaa.
on turbulenssia niin sitten istutaan vaikka monta tuntia.
Ja sitten kun turvavyövalo sammuu niin huomaa ketkä ovat juoneet muutaman oluen tunti, pari sitten.
Sitä ryntäystä on aina yhtä hauska katsella.
ja oven edustan, yleensä ei sen pidemmälle etteikö näkisi ainakin ihmisten määrän.
Kun teet netin kautta tsekkauksen heti kun sen saa tehdä, voit valita istumapaikkasi. Valitse läheltä vessaa ja jos kolmen hengen paikat niin ota se reunimmainen niin ei tarvitse yrittää muiden ohi.
Kun valot sammuvat koneessa, tarkoittaa se sitä, ettei enää saa liikkua ja kännykät ja muut soittopelit oltava kiinni.
Vasta kun ruksit poistuvat turvavyön päältä saat lähteä vessaan. Heti ne ei aa tarjoiluvaunua lykkäämään, joten käy kun luvan saaa, ei kestaä kauaa koneen päästessä korkeuksiinsa.
Jonoa ei varmaan oe ihan alkuun mutta kun juomatarjoilu alkaa niin sitten varmaan. olemem olleet yli 11 tunnin lennoilla kolmasti ja mieheni ei koskaan ota ilmaisia kaljoja eikä viinejä ettei tarvitse vaivautua vessaan usein.
On olemassa tosi imukykyisiä Tena Ladyja kaiken varalle. hienot naisetkin saattavat laittaa sellaisen pöksyyynsä kun menee teatteriin. Ei ole tyhmää tehdä olonsa varmaksi pikku lirauksilta ja loput pönttöön.
Oikein hyvää matkaa ap Sinulle, kyllä kaikki hyvin menee, muista käydä netin kautta tsekkaamassa istumapaikkasi ajoissa niin saat haluamasi.
ja oven edustan, yleensä ei sen pidemmälle etteikö näkisi ainakin ihmisten määrän.
Kun teet netin kautta tsekkauksen heti kun sen saa tehdä, voit valita istumapaikkasi. Valitse läheltä vessaa ja jos kolmen hengen paikat niin ota se reunimmainen niin ei tarvitse yrittää muiden ohi.
Kun valot sammuvat koneessa, tarkoittaa se sitä, ettei enää saa liikkua ja kännykät ja muut soittopelit oltava kiinni.
Vasta kun ruksit poistuvat turvavyön päältä saat lähteä vessaan. Heti ne ei aa tarjoiluvaunua lykkäämään, joten käy kun luvan saaa, ei kestaä kauaa koneen päästessä korkeuksiinsa.
Jonoa ei varmaan oe ihan alkuun mutta kun juomatarjoilu alkaa niin sitten varmaan. olemem olleet yli 11 tunnin lennoilla kolmasti ja mieheni ei koskaan ota ilmaisia kaljoja eikä viinejä ettei tarvitse vaivautua vessaan usein.
On olemassa tosi imukykyisiä Tena Ladyja kaiken varalle. hienot naisetkin saattavat laittaa sellaisen pöksyyynsä kun menee teatteriin. Ei ole tyhmää tehdä olonsa varmaksi pikku lirauksilta ja loput pönttöön.
Oikein hyvää matkaa ap Sinulle, kyllä kaikki hyvin menee, muista käydä netin kautta tsekkaamassa istumapaikkasi ajoissa niin saat haluamasi.
Lentoajasta päätellen.
Mäkin jännitän helposti ja paljon, mut luulen et kyllä se jännitys alun jälkeen helpottaa kun se on sitä samaa istumista koko ajan siellä koneessa.
Käytiin kanarialla joku aika sitten ja siinä koneessa oli 4 vessaa. Yksi edessä ja kolme keskellä. Ja vessaan oli jonoa aina joku melkein koko ajan.
Mut nousun jälkeen kun turvavyövalo sammuu niin heti vauhdilla vessaan niin ehkä oot ekana.
Koneen paikat jaettiin meitin lennolla noin viikkoa ennen lähtöä tai siihen saakka sai varata paikkoja. Kannattaa varmaan varata jos haluut tietystä kohtaa konetta paikan. Jos kone on täys niin sille ei sitten voi tehdä mitään missä istuu ellei joku suostu vaihtaa sun kanssas omaa paikkaansa.
Kannattaa varmaan laittaa joku side housuun jos niin kovasti jännittää, ettei sitten vaikka pystyis pidättää.
En ole kuullutkaan moisesta lääkkeestä. Soitankin heti huomenna lääkäriin. Pakko kait niitä Tenojakin on varmuuseksi hommattava. Se vähän nolottaa, mutta pissa housussa olisi vielä pahempi. Ehkä kaikki menne ihan hyvin.AP
Oho ai tohonkin vaivaan on lääke. Vois melkein täydentää lääkekaappia sillä.
Miten lento meni?