Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäsi paras seerumi yli kolmekymppiselle?

Vierailija
08.02.2012 |

Ostin Kicksistä Lancomen visionnaire-seerumin, pari päivää nyt käyttänyt...hyvältä vaikuttaa! Itsellä ikää 36v, aikaisemmin oon käyttänyt Biothermin Skin Ergeticiä ja siitäkin tykkäsin,tosin sopii ehkä paremmin kesällä/syksyllä käytettäväksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että riittää kun on päivä/yövoide, kuorintavoide, erilaisia naamioita, silm.ymp.voide.

Vierailija
2/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että riittää kun on päivä/yövoide, kuorintavoide, erilaisia naamioita, silm.ymp.voide.

Kosteuttaa, ihon väri paranee ja ihosta tulee jotenkin freesimmän näköinen. Tää lancomen seerumi on todella kehuttu, joten saa nähdä lähteekö 10v iästä pois :D

T. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

biothermin skin vivon, lancomen genifiquen ja nyt visionnairen (voi olla kirjoitusvirheitä...) ja tää viimeinen on paras! Ei nyt 10v lähtenyt, mutta ihon sävy/väri tasoittui, punoittavat nenän pielet hävisi, iho kokonaisuudessaan vaan paremman näköinen, pienemmät huokoset. Tarvitsee siis vähemmän ja kevyemmin meikkivoidetta jolloin iho kauniimpi, luonnollisempi. Toki ilmankin pärjää, mut on ihana :)

Vierailija
4/14 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v

Vierailija
5/14 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyalogic LLC, Episilk, Pure Hyaluronic Acid Serum

Tämä on mun kokeilemista parhaaksi havaittu. Jo parin käyttökerran jälkeen mun mielestä näytti siltä, että mun "siristysrypyt" oli huomattavasti silenneet. Myöskin ihon pinta tuntuu silkkiseltä ja tasaiselta.

http://www.iherb.com/Hyalogic-LLC-Episilk-Pure-Hyaluronic-Acid-Serum-1-…

Siitä saa myös tilauksen yhteydessä pienen (0,5ml) näytteen ilmaiseksi halutessaan, näin minä siihen alunperin tutustuin. Tässä linkki siihen -->

http://www.iherb.com/Special-Hyalogic-LLC-Episilk-Pure-Hyaluronic-Acid-…

Tää on taas huomattavasti halvempi ja mun mielestäni ihan hyvä myös. Se tuntuu myös olevan aika suosittu, koska olen huomannut sen olevan monesti loppu varastosta.

http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-…

Episilk on postikuluineen suomeen 39,5 € ja Now foodsin seerumi taas 14,20.

Vierailija
6/14 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yli 30-vuotias, eikä mulla ole hajuakaan, mikä on SEERUMI...

Vierailija
7/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

biothermin skin vivon, lancomen genifiquen ja nyt visionnairen (voi olla kirjoitusvirheitä...) ja tää viimeinen on paras! Ei nyt 10v lähtenyt, mutta ihon sävy/väri tasoittui, punoittavat nenän pielet hävisi, iho kokonaisuudessaan vaan paremman näköinen, pienemmät huokoset. Tarvitsee siis vähemmän ja kevyemmin meikkivoidetta jolloin iho kauniimpi, luonnollisempi. Toki ilmankin pärjää, mut on ihana :)

Onneksi noi seerumit on riittoisia, hintavia ne on...

ap

Vierailija
8/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten sitä seerumia oikein käytetään? Olen miettinyt ostaa sellaista, mutta tietämättömänä (ja tyhmänä?) en oikein ymmärrä, miten sitä käytetään. Eli jos joku ystävällisesti minulle sitä voisi valaista. Nauramatta :)

Vierailija
9/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne seerumit mitään auta, korkeintaan ne silikonimöhkät täyttää ryppynne! Kyllä minä lähtisin mielummin piikille, halvemmaksi se ainakin tulisi..

Vierailija
10/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa oikeasti satsata ihonhoitoon niin esim. Ole Henriksen Three little wonders, johon kuuluu myös seerumi.

Vierailija
11/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne seerumit mitään auta, korkeintaan ne silikonimöhkät täyttää ryppynne! Kyllä minä lähtisin mielummin piikille, halvemmaksi se ainakin tulisi..

30-vuotias vanhus...hohhoijaa.

Vierailija
12/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa oikeasti satsata ihonhoitoon niin esim. Ole Henriksen Three little wonders, johon kuuluu myös seerumi.

Tietty ainahan voi kokeilla uusia, kiitos vinkistä!

ap

Vierailija
13/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten sitä seerumia oikein käytetään? Olen miettinyt ostaa sellaista, mutta tietämättömänä (ja tyhmänä?) en oikein ymmärrä, miten sitä käytetään. Eli jos joku ystävällisesti minulle sitä voisi valaista. Nauramatta :)

Itse käytän kuuriluontoisesti, eli en käytä jatkuvasti seerumia. Talvella voi käyttää kosteuttavaa tai sitten jos on yli kolmekymppinen niin esim. just toi visionnaire on hyvä. Kannattaa käydä juttelemassa myyjän kanssa mikä olisi just sulle hyvä:)

ap

Vierailija
14/14 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50ml pullo, riittoisa! Yleensä mulla kestää 3-4kk noi seerumit, niitä laitetaan vain pieni tippa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi