Onko kellään kokemusta kylpylä Peurungasta?
Ymmärtääkseni tätä paikkaa on uudistettu. Siis uudistetusta tällaisesta. Pohjoismaiden pisin vesiliukumäki, millainen alastulo siinä on? Tuleeko nopeaan alas? Voiko esim. uimarenkaalla laskea?
Kommentit (57)
En itse käytä kylpylöitä, mutta kyseisestä paikasta olen kuullut pelkkää hyvää.
Oma ja seurueeni kokemus pelkkää hyvää.
Vesiliukumäkeen ei voi mennä uimarenkaalla, loppumäki oli sellainen, että tälläistä yli 20v pelotti, että mennäänkö reunalta yli. Ja liukumäen päässä oli vaikeuksia päästä ylös, tosin se ehkä johtui kovasta vasta-aallosta, jonka tälläinen 80 kiloinen sai aikaan. Muuten ihan jees, oli kaikki altaat kyllä sumpussa, mutta tilaa tuntui olevan ainakin pääaltaissa kuitenkin suhteellisesti, vaikka oli paljon väkeä. Erikoisaltaissa ei kyllä ollut yhtään taas puolestaan. Oli kyllä viihtyisä "lasten silmin" kun suunniteltiin tulevamme uudestaan, kun esikoinen syntyy ja on sen ikäinen että lähdetään uimaan. Saunat oli pienet ja suihkut suunniteltu huonosti, mutta jos on suihkuttelijatyyppiä, antaa suihkumaailma sitten siihen plussaa.
pettymys oli todella suuri! Huomasi että kiireessä rakennettu jne.
-Isossa liukumäessä 8 vuotiasta uimataitoista laste pelotti paljon eikä suostunut enään laskemaan. En itsekkään halunnut, kerta riitti. Liian kovaa meni!
-Suihkutilat AHTAAT, likaiset ( käytiin päivällä, ei illalla). Pukukaapit ahtaat, pukutilat ahtaat myös. Kaappeja ei meinannut saada auki..
- Lastenallas olematon! 3 vuotias kokeili kerran lasten "pientä" liukumäkeä. Tuli todella kovaa alas. 8 vuotiaalle oli hyvä vauhti :D
- Allastiloissa kylmä!
- hinta-laatusuhde hyvin kallis!
- Saunoja naisten puolella yksi ja lisäksi yksi höyrysauna.. Niin no oli siellä infrapunasauna altaiden puolella.. hoh..
Emme vieraile enään koskaan tuossa paikassa..
Laajavuorta suosittelen ennemmin. Toki siellä ei liukumäkiä ole, mutta muuten huomattavasti mielyttävämpi paikka!
Toivottavasti Aalto Alvari tuo mukanaan piristystä ja kivoja kylpylä elämyksiä, Peurungan jälkeen ei ole vaikea ylittää sitä rimaa :D
Hyvää sanottavaa ainoastaan löytyy :) Yleensä on ollut paljon enemmän tilaa kun esim. laajavuoren kylpylässä. Hyvät suihkut ja pukuhuoneet nykyään remontin jälkeen, mäki on ihan huippu ja kivoja altaita! Palvelu pelaa allasbaarissa ja aulan kahviosta saa vaikka ja mitä. :)
Kyllä om kokemuksia, oon käyny siinä vesiliukumäessä kerran. ei tuu yhtään kovaa alas. Siellä oli tosi siistiä :D oon menossa ens viikolla uudelleen :)
saako kylpylässä käyttää uimashortseja?
Ahdistaa ajatuskin Peurungasta. Tiedän, että kimppaseuraa etsivä pari sopii alustavia tapaamisia sinne, että pääsevät tsekkaamaan. Ällöä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:59"]Vesiliuku mäki ei mene kamalan nopeasti, itseasiassa se riippuu painosta.Alastulo on mahtava kun on ihan lopussa sieltä tulee iso aalto päälle.
[/quote]
Kuka ei osaa kirjoittaa oikein sanaa vesiliukumäki?:o
Eilen olin. En ihan käsitä, miksi näin paskaa palautetta saa. Siistiä oli ja mäki vauhdista pitävän mieleen. Kahvion henkilökunta oli vähän tiukkapipoista, respassa hyvä pössis. Muksut 13 ja 15 ja tykkäsivät.
Aikamoinen sumppu. Altaat aika pieniä ja yhessä klimpissä. Suihkutilat ahtaat ja sokkeloiset. Pukuhuoneet oli viimeistelemättömät kun kävin, ei esim penkkejä.
En mee toistakertaa vaikka paikkakuntalainen olen.
Aikamoinen sumppu. Altaat aika pieniä ja yhessä klimpissä. Suihkutilat ahtaat ja sokkeloiset. Pukuhuoneet oli viimeistelemättömät kun kävin, ei esim penkkejä.
En mee toistakertaa vaikka paikkakuntalainen olen.
ap
Ei ollut positiivinen kokemus Peurunka remontin jälkeen. Ahdas, pesutilat sotkuiset, kaappeja ei meinannut saada auki tai kiinni. ja esim. "suihkumaailma" oli aika nolo tapaus..
Henkilökunta vastasi hyvin töykeästi kysyttyäni onko uimapukuja vuokrata (olen ulkopaikkakuntalainen) -Mene ostamaan tuolta rekistä itsellesi sopiva. Ei pahoitteluja kun eivät enää vuokraa (aiemmin vuokrasivat). Kysyttyäni saako sovittaa, vastaus oli tyly -Et. Vasta kun vetosin siihen että kaupassakin saa sovittaa alusvaatteiden päällä, toinen respan täti heltyi. KUKA ostaa uikkarin tai bikinit sovittamatta...?
enkä pidä uudesta Peurungasta. Vanhassa paikassa käytiin joka viikko. Oli ihana paikka.Remontin jälkeen ollaan käyty kolmesti. Aivan törkeän kalliit hinnat. Perhelippu 48e, plussakortilla 45 e!!! Hinta-laatu-suhde ei kohtaa. Arkena mennään Wellamoon eli tavalliseen uimahalliin Vaajakoskelle ja muuten vaikka holiday club kylpylöihin.
surkea allasosasto ja vain yksi ainoa liukumäki josta viitsi lasten kanssa laskea. Siis siellä ei ollut ihan pienille oikein mitään ja isommilla lapsille vain se yksi liukumäki...ei ainakaan mikään perhekylpylä mielestäni. Ja likainen suihkutila YÖK!
Tänään kävimme perheen kanssa Peurungassa. Olen samaa mieltä siitä, että aika kova vauhti isossa vesiliukumäessä. Lisäksi lasten vesiliukumäessä tuli itku kolmivuotiaallemme, kun se oli aika jyrkkä ja pää kolahti liukumäkeen. Päiväsaikaan oli vähän porukkaa eli tilaa ihan hyvin.
Isoimpana miinuksena pidän pesutilojen epäsiisteyttä, ilmeisesti on krooninen ongelma, koska joku tästä jo aikaismemin mainitsi. Samoin tänään paikan päällä kuulin, että on ennenkin ollut epäsiistiä. Pesuaine oli loppunut ainakin kolmesta pesuainetelineestä, koska vasta neljännestä sain pesuainetta.
Vähään aikaan en ole muissa kylpylöissä käynyt, joten en osaa verrata.
Ja henkilökunta on todella ystävällistä, oikeasti, niin respassa, ravintoloissa kuin kylpylässäkin.
Vesiliuku mäki ei mene kamalan nopeasti, itseasiassa se riippuu painosta.Alastulo on mahtava kun on ihan lopussa sieltä tulee iso aalto päälle.
jokunen vuosi sitten siellä olin ja koko henkilökunta oli NIIN tympeää ja ylimielistä etten ikuna koskaan sinne enää mene. Ja samaa olen kuullut muiltakin.