Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kutiatko helposti?

Vierailija
08.02.2012 |

Mistä kutiat herkimmin? Milloin sinua on viimeksi kutitettu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutian, ihan kaikkialta. Viimeksi minua kutiteltiin pari viikkoa sitten kun kaverini oli luonani kylässä. Pyysin häntä hieromaan jalkapohjiani ja annoin jalkani hänen syliinsä. Hän hieroi todella hyvin aika pitkään, kunnes kysyi yllättäen kutianko jalkapohjista? Sanoin, että ota ihmeessä siitä selvää. Hän kutitteli sormillaan molempia jalkojani ja varpaistani mukavat puolisen tuntia. Sain nauraa kuin pieni tyttö, mutta se oli todella hauskaa :)

Vierailija
2/5 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutian, ja se on ihanaa. Jalkapohjien kutittaminen on toiseksi paras fyysinen tunne, minkä voin saada kun kehoani kosketellaan. Myös muun vartalon hellä kutittelu on vallan ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutian. Jostain syystä en yhtään kestä sitä, jos joku koskee mua nilkkoihin vaan kutian ihan sietämättömästi. Mutta muualta mua saa kyllä kutittaa, etenkin oma mies :)

Vierailija
4/5 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljistä ja jalkapohjista. Inhoan kun minua kutitetaan, pahimmassa tapauksessa saattaisin ehkä jopa läimäyttää saadakseni kutituksen loppumaan :( Niin ei ole käynyt, mutta voisin hyvin kuvitella tekeväni niin jos toinen ei muuten tajua minun vihaavan kutitusta.

Vierailija
5/5 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutian tosi herkästi. Vatsasta, kyljistä ja jalkapohjista herkimmin. En muista milloin viimeksi on kutitettu. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan