Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten hyvin tulet toimeen veljesi vaimon/tyttöystävän kanssa?

Vierailija
08.02.2012 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon nuorempi, että en ole hirveästi tekemisissä hänen tyttöystävänsä kanssa, mutta vaikutaa mukavalta.

Miehen veljen tyttöystävä on todella kiva, vähän ujo ja hiljainen mutta kun lämpenee niin hyvää seuraa :)

Vierailija
22/24 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme erittäin läheisiä enkä tiedä aihetta, mistä emmevoisi keskustella. Olemme rakkaita toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen tyttöystävän kanssa; Ihan hyvin, ei kovin useasti nähdä. He painivat sellaisten ongelmien kanssa, että en osaa olla avuksi ja koen heidän näkemisensä toisinaan hiukka ahdistavana.

Toisen veljen kihlattu on hyvä lapsuudenystäväni ja oikeastaan paras ystäväni. Ja heitä näen viikottain, joskus useitakin kertoja viikossa.

Vierailija
24/24 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo vastaa:

-en voi sietää mieheni siskoa 40-v ja ei olla tekemissä. Syyt: hänelle tuli meno vaihe 35-v ja alko riekkua baareissa ja hypätä vieraissa,vaikka nuorin lapsi oli sillon 2v,tulis raskaaksi jollekkin nuorelle kollille,taisi olla 20v. Mieheni sisko piti lapsen,on viides lapsi. vanhin 16-v,loput nuorempia. Juoksee edelleen baareissa yms. Syyttää yksin minua kun veljensä ei ole halunnut olla moniin vuosiin tekemisissä,koska ei halua katsella siskonsa joka vloppuista dokaamista ja kun asutaan pienellä paikkakunnalla,niin on aika NOLOA,että ton ikänen roikkuu paikallisbaarissa ja roudaa sieltä hoitonsa. Minä,veljen vaimo,olen kuulemma kääntänyt pikku veljen pään ja manipuloinut mielen. Jep jep,niin varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme