Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sanokaas nyt viisaammat, onko normaalia RV 19 että supistelee välillä ja että vatsa on kipeä?

Vierailija
08.02.2012 |

Välillä, niin kuin eilen illalla, supisti kerran oikeen kipeesti ja mutenkin on vatsa tuolta alhaalta kipeä jos siihen koskee, tai että mies laittaa käden mun vatsan päälle niin se tuntuu kipeeltä???

Muuten ei oo mitään oireita ja neuvolassakin oli kaikki hyvin, sydänäänet kuului ja lapsi liikkuu yms...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun soittaa neuvolaan ja pyytää lääkärille pääsyä. Tarkistais kohdunsuun tilan.

Vierailija
2/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harjoitussupistuksille.

Tuleeko esim. kun nouset sängystä/sohvalta, kävelet reippaammin tai kannat painavampaa tavaraa?

Ja onhan hiivatulehduksen/virtsatietulehduksen mahdollisuus suljettu pois? Hiiva voi olla oireetonkin mutta aiheuttaa supistuksia.

Muuten noi taitaa olla tosiaan vaan harjoitussupistuksia, vatsa kipristyy kivikovaksi hetkeksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa tuo alkoi viikolla 18 ja nyt tässä toisessa viikolla 8. Että on huolta riittänyt, mutta kaikki ollut aina hyvin. Minulla ainakin ummetus tekee supistuksia. Nyt mennään viikolla 15 ja supistelu hiukan rauhoittunut. Lääkärit epäilevät, että minulla supparit vain kertovat vatsan kasvusta ja että tunnen ne muita (useampia) paremmin. Kun kaikilla kuitenkin kohtu supistelee läpi raskauden. Jos kohdunsuulla kaikki ok, niin ei huolta. Mielestäni :) Mene vain aina näytille lääkäriin, kun siltä yhtään tuntuu!

Vierailija
4/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oikein kipeitä supistuksia minulla ei ole ollut, joten sun kyllä kannattaa käydä näytillä!

Vierailija
5/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuilla viikoilla ei oo asian kanssa pelleileminen.

Vierailija
6/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja supistuksia ollut niissäkin mutta ihan sellasia normaaleita.

Tulee iltaisin kun meen sänkyyn, ei koskaan päivällä.

Ummetustakin muuten ollut tässä raskaudessa ja aiemmissa ei.

Eikä tule jos nostan jotain tms...

Pitänee soittaa neuvolaan, tuntuu vaan että valitan turhaan...

ap

Vierailija
7/7 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja supistuksia ollut niissäkin mutta ihan sellasia normaaleita.

Tulee iltaisin kun meen sänkyyn, ei koskaan päivällä.

Ummetustakin muuten ollut tässä raskaudessa ja aiemmissa ei.

Eikä tule jos nostan jotain tms...

Pitänee soittaa neuvolaan, tuntuu vaan että valitan turhaan...

ap

ettei mikään ole turhaa silloin kun vauvasta ja hänen hyvinvoinnistaan on kyse. Vaikka joku neuvolan täti vaikuttaisi tympääntyneeltä, menisin silti vaikka joka viikko jos siltä tuntuisi. Ja niin teenkin. Vähät välitän mistään muusta kuin vauvastani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi