Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex alkoi jälleen vaikeaksi

Vierailija
08.02.2012 |

Koskakohan tämä loppuu? Ei varmaan ikinä.

Hain eroa miehen vainoharhaisen luonteen takia kaksi vuotta sitten. Mies ehti jo pari kertaa kuristamaankin, väkivaltaista seksiä oli jo pidempään. (tämän kerroin siksi ettei kukaan kukkahattutäti pääse kertomaan miten helposti nykyään erotaan eikä mitään kestetä)

Erosta on siis kaksi vuotta, mies on tahollaan jo naimisissa ja viettää uusperhearkeaan, näkee lapsiaan vain minimimäärän eikä nekään kerrat aina toteudu.

Nyt ex on saanut kuulla että minulla on miesystävä, olen seurustellut hänen kanssaan jo muutaman kuukauden ja lapset ovat miehen myös tavanneet ja homma tuntuu sujuvan, haparoiden mutta kuitenkin.

Ex aloitti samantien kun oli asiasta kuullut asioiden tekemisen vaikeaksi: lakimieheltään on tullut kirje, vaatii avioliiton aikaisista asioista korvausta, ei hae aina lapsiaan tapaamisiin, ei kerro jos lapset ovat menossa esim. leirille ja näin talvella olisi oikeasti tarpeen tietää, lähinnä lisävaatteiden takia.

Ja ei, isänsä luona ei lapsilla ole varavaatteita yhtään koska uusi vaimo ei kestä katsella muiden kuin omien lastensa vaatteita. (tuo exältä kuultua)

Kaikkea pientä piinaa mitä nyt mieleen voi tulla. Minun ns. vapaaviikonloppuuni nuo exän keksimät "en hae lapsia huomenna"-viestit eivät varsinaisesti häiritse, nykyinen miesystäväni on sanonut että häntä ei lasten läsnäolo häiritse ja jos on joku matka, voin helposti järjestää lapseni vaikka äidilleni tai sisaruksilleni jos tarvetta on.

Mutta hitto vie, koska tää piina loppuu.. tää on niin turhaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, pysy tiukkana.

Vierailija
2/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä jo uusi elämä ja vielä haluu piinata sinua.

Minulla exä on ollut taas hetken hiljais elossa, mutta pelkään kokoajan milloin taas aloittaa. Tällä hetkellä olen onnellinen ja todella tyytyväinen elämääni. Kuukauteen ex ei ole lapsia nähnyt, ihan oma tahto. Oikeustaistelu alkaa ensi kuussa. Enkä tiedä yhtään mitä odottaa.

Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä piinaavaa tuossa muka on? Kaikki ei ole vaan, niin kuin sinä äitinä haluaisit niiden olevan. Tosiaan turhaa ottaa itselleen hikeä.

Ei ex ole sinulle tilivelvollinen, mitä hän on tapaamisiin suunnitellut jne... Aikuisilla ihmisillä on aikuisen ihmisen menoja, eivät tapaamiset mene 100% takuulla, just niin kun on sovittu. Ja mitä tulee varavaatteisiin, ne on kyllä sinun vastulla, ellei ole erikseen sovittu, menivät leirille tai ei, elatukset on niitä varten.

Vierailija
4/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä piinaavaa tuossa muka on? Kaikki ei ole vaan, niin kuin sinä äitinä haluaisit niiden olevan. Tosiaan turhaa ottaa itselleen hikeä.

Luitko edes ap:n kirjoitusta?

"vaatii korvausta jostain avioliiton aikaisista asioista"

" ei hae lapsia tapaamisiin"

Ovatko nuo sinusta ihan pikku kevyitä juttuha joita pitää vaan sietää?

Vierailija
5/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ex ole sinulle tilivelvollinen, mitä hän on tapaamisiin suunnitellut jne... Aikuisilla ihmisillä on aikuisen ihmisen menoja, eivät tapaamiset mene 100% takuulla, just niin kun on sovittu. Ja mitä tulee varavaatteisiin, ne on kyllä sinun vastulla, ellei ole erikseen sovittu, menivät leirille tai ei, elatukset on niitä varten.

Kyllä siinä vaan on oma piinansa, turhia lakimieskuluja jne. exän vaatimusten takia, joita muuten on näiden kahden vuoden aikana riittänyt.

Lisäksi se, että en voi luottaa siihen että lasten isä hakee omat lapsensa viikonlopuksi luokseen myös luo oman pienen löysän hirttosilmukkansa jo pelkästään siksi, että selitysvastuu siitä "miksi isi ei tullutkaan?" jää noin minun harteilleni, plus lohduttomasti pettymystään itkevien lasten rauhoittelu.

Ja joka toiseksi viikonlopuksi sovitut tapaamiset ex siis peruu tuntia ennen kuin pitäisi lapset hakea. Tai sitten vaan jättää hakematta eikä vastaa viesteihin.

Varavaatteet ovat vastuullani, enhän mä sitä missään kieltänytkään, en myöskään sanonut että on exän vastuulla hoitaa lapsille vaatteet, vaan että lapsilla ei ole isänsä luona paikkaa pitää ns. ylimääräisiä vaatteita normaalin vaihtovaatteen lisäksi. Näin talvella, jos menee viikonloppuleirille, niin vaatetarve ON erilainen kuin jos ovat pelkästään isänsä luona.

En ole vaatimassa exältä tilivelvollisuutta mitä tekee, olis vaan hyvä tietää jos lapset tarvitsevat jotain extraa viikonlopuksi mukaan, on ne sitten juhlavaatteita tai lisätoppavaatteet tms. Mua ei kiinnosta tässä loppuviimeksi muu kuin se, että lapset eivät palele lumesta märissä vaatteissa.

Ja ylipäätään; kyse ei ollut tuosta. Vaan siitä, miten ex vielä parinkin vuoden jälkeen jaksaa yrittää tehdä elämääni vaikeaksi, ja pienet kiusat kun niitä tehdään sarjassa, viikko ja kuukausitolkulla, tekee elämästä vaikeaa ja ajoittain piinaavaakin.

Kun siitä luulin jo päässeeni lasten kanssa eroon.

Vierailija
6/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä vaan on oma piinansa, turhia lakimieskuluja jne. exän vaatimusten takia, joita muuten on näiden kahden vuoden aikana riittänyt.

Tuo vastaaja nro 4 on vajaaälyinen, jos ihmettelee, että mikä tuossa sun tapauksessa on "muka piinaavaa"...

Olet aika ikävässä tilanteessa. Ja nimenomaan teidän yhteiset lapsethan tuossa on se suurin kärsijä lopulta...

Vierailija
7/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vastaaja nro 4 on vajaaälyinen, jos ihmettelee, että mikä tuossa sun tapauksessa on "muka piinaavaa"...

Olet aika ikävässä tilanteessa. Ja nimenomaan teidän yhteiset lapsethan tuossa on se suurin kärsijä lopulta...

Ja oikeasti eniten tässä kärsii lapset. Eikä ex vaan tajua mitä itsekin menettää samalla.

Vierailija
8/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ex on saanut kuulla että minulla on miesystävä...Imartelevaahan se on ajatella, että ex alkoi jälleen...

" lakimieheltään on tullut kirje, vaatii avioliiton aikaisista asioista korvausta" täysin peruusteetonta?!

"ei hae aina lapsiaan tapaamisiin" voiko yhdessäkään tapauksessa sanoa, että tapaamiset toteutuu 100% varmuudella AINA?!

"ei kerro jos lapset ovat menossa esim. leirille" Eikö olekkin sanomatta selvää, että lapset varustetaan tapaamiseen vuodenaikojen vaatimin varustein?!

"isänsä luona ei lapsilla ole varavaatteita" Eihän lapset siellä asu, vierailevat vain, onko sinulla varavaatteita vieraiden varalle?!

Vierailija
9/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöistä lukiessa täytyy sanoa että olen onnellinen että itselläni ei ollut oman pipipää-exäni kanssa sentään lapsia. Joten pystyin katoamaan täysin sen näköpiiristä vaihtamalla nimen ja asuinpaikan. Kamalaa olisi jos lasten takia olisi pakko pysyä väkivaltaisen mielisairaan kanssa tekemisissä.

Vierailija
10/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Itellä myös samanhenkinen ex, tällä hetkellä kyllä elää ihan kiltisti, mutta aikoo muuttaa meitä lähemmäs, joten odottelen vaan koska se helvetti taas alkaa.

Nää on tosi rassaavia tilanteita, eikä sitä kiusaamista voi lopettaa mitenkään. Oma exäni on selvä narsisti, joten suhteen aikanen henkinen hirttosilmukka on hyvin muistissa. Se osaa aina käyttää niitä asioita mua vastaan mitkä tehoaa. Tietysti mikä vaan ex osaa, kun tuntee toisen. Se on raukkamaista ja TODELLA kuluttavaa.

Lapset kärsii aina eniten, myös siitä että äidillä on hätä ja stressi. Inhottavaa. Tollaset miehet sais...

Vierailija
11/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varavaate vaatimuksesi hämmentää hiukan minuakin. Miksi sinusta isällä pitäisi olla varavaatteita? Varavaatteiden pakkaaminen reppuun ei paljoa aikaa ota, helpommallahan siitä pääsee.

Juristit toki on juristeja, mutta mikä on hänen motiivisi sinun piinaamiseen? Eiköhän juristeilla kuitenkin ole kyky nähdä, mikä kiusantekoa ja mikä ei. Kyllähän hänellä pitää olla perusteita vaatimuksiin, jos vähänkin löytyy ammattietiikkaa.

Itsekkin erooneena tiedän, että tapaamiset eivät aina toteudu, mutta en peruumisia vittuiluna ota. Nekin on vain asioita, joiden kanssa eronneiden on opittava elämään.

Vierailija
12/12 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin pirun tyytyväinen, jos tapaamiset peruuntuisi. Eroat itse väkivaltaisesta miehestä, mutta altistat lapsesi hänen käytökselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan