Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliitossani ei seksiä lähes 3 vuoteen

Vierailija
07.02.2012 |

Ei vain haluta mieheni kanssa. Pusut ja halit tässä vaan on käytössä, jo kohta 3 vuotta. On meillä pieni, yhteinen lapsi.

En todellakaan ole onnellinen näin. En tiedä, mitä tehdä. Itken usein sisäisesti, seksin puutteesta.

Olen 37-vuotias ja mulla pitäis olla seksiä. Alan olla aika rikki tästä asiasta. Kun en halua olla loppuelämääni selibaatissa, pitääkö mun aloittaa salasuhde? Minusta kiinnostuneita miehiä olisi kyllä tarjolla.

Mieheni kanssa olen monta kertaa puhunut, että jos yritettäis. Hän sanoo, että kai on kyse saamattomuudesta hänen puoleltaan. Mitään ei tapahdu.

Pelkään, että jalkovälini kuihtuu tai löystyy (???) täysin käyttökelvottomaksi.

t. surullinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä että autan sinut taas seksuaalisuutesi kanssa ajantasalle, tuntuu että en saa itsekään seksiä tarpeeksi kotona vaikka pari kertaa kahdessa viikossa sitä onkin. Haluaisin lisää ja olisin hyvin vaitonainen suhteesta, koskaan en ole pettänyt puolisoani mutta tuntuu että ei vaan riitä, mitä mä teen, tuunko sinne ja nussitaan vai..? Ikää on 33v. ja lapsi nykyisen vaimoni kanssa.

Vierailija
2/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vain satunnaista nussintaa, vaan kunnon suhteen, avioliiton, jossa on kunnon nussintaa. Ettäs kehtaat ehdotella. Sullahan on kaikki ihan hyvin, jos sitä seksiä on pari kertaa 2 viikossa.

Koetas olla 3 vuotta ilman, alkaen tästä hetkestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen sinkku/yh ja viime kerrasta yli puolivuotta. Erosta on pidempi aika. Nyt alan olemaan siinä pisteessä, että kuka vaan kävisi ihan panona.

Vierailija
4/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta onnelliselta olotilalta.

Vierailija
5/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan sinä aloitusviestissäsi pohdit salasuhteen aloittamista!

En halua vain satunnaista nussintaa, vaan kunnon suhteen, avioliiton, jossa on kunnon nussintaa. Ettäs kehtaat ehdotella. Sullahan on kaikki ihan hyvin, jos sitä seksiä on pari kertaa 2 viikossa.

Vierailija
6/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jo 3.5 vuotta viime kerrasta, usko tai älä. Surkeaa, mutta yhteistä aikaa ei ikinä ole tai sitten mies ei halua edes yrittää löytää sitä. Itse olen ehdotellut mutta aina on joku este. Nalkissa olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi