Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen meikin tekisit, jos laittaisit punaista huulipunaa?

Vierailija
07.02.2012 |

Siis tekisitkö silmiin tumman meikin vai vaaleamman?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekisitkö silmiin tumman meikin vai vaaleamman?

Silmät tosi vähälle meikille.

En tosin käyttäisi punaista huulipunaa, sillä hampaani eivät ole vitivalkoiset, ja vaaleat hampaat näyttää ihan keltaisilta.

Vierailija
2/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voimakas huulipuna niin silmämeikistä kannattaisi tehdä kevyempi. Muuten tulee helposti liian raskas look.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt painotat suuta, eli silmiin miedompi meikki. Mä en laittais juuri minkäänväristä luomiväriä, eli tekisin aika fiftarityylisen meikin, mutta tavallisilla rajauksilla ja ripsillä.

Vierailija
4/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman, mutta ei värikkään. Valkoisen, harmaan ja mustan sävyillä mentäisiin. Tässä täytyy ottaa huomioon että olen lähes mustatukkainen ja muutenkin voimakkaan värinen eli minun kasvot "kestää" poikkeuksellisen paljon meikkiä ilman että näytän suttuiselta maalipytyltä.

Mutta minusta tuo periaate että pitäisi korostaa aina vain joko silmiä tai suuta on vähän vanhanaikainen, ainakin jos puhutaan iltameikistä. Osalle ihmisiä sopii hyvin tasavahva korostus molempiin.

Vierailija
5/5 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä jätän silmät kevyelle meikille jos teen kovin punaisen huulimeikin. Ilalla taas kun valot ovat himmeämmät ja on tummempaa korostan mielelläni kumpaakin. Pidän huulieni muodosta, mutta haluan myös tuoda silmäni esille.

Toki riippuu myös omista väreistä ja piirteistä miltä kasvot näyttävät vahvemmin meikattuna.