Mä olen ääliö enkä voi kertoa tätä muualla joten..
Olen naimisissa, minulla on todella ihana ikäiseni mies, ihanat lapset, koti, työ, kaikki hyvin. Rakkautta suhteessamme piisaa ja vaikka joskus pientä kinaa onkin, emme paljoa riitele. Mies ei juo, ei käy missään, ei polta, harrastaa liikuntaa, on töissä.
Ja nyt, minä onneton turvelo olen sydänjuuriani myöten ihastunut itseäni 22 vuotta vanhempaan mieheen.. olemme kai jonkinlaisessa suhteessa, henkisesti tulemme äärettömän hyvin toimeen keskenämme, yhdessä on hyvä olla.. fyysistäkin vetoa on, mutta suutelua ja halailua pitemmälle emme ole menneet. Juu tiedän, sekin on liikaa..
Mieheni tuntee tämän toisen miehen myös, ja on joskus todennutkin että " teillä synkkaa kyllä niin hyvin että on ihan turha edes yrittää pysyä keskustelun vauhdissa mukana. Jos teillä olisi pienempi ikäero voisi alkaa huolestuttamaan."
Sanokaa että olen hullu; minulla on kaikkea ja silti leikin tulella.. =/
Kommentit (18)
niin johan unohtuu moiset hupsutukset.
Kai se nuorta haluaisi itseään hoitamaan kun vanhuus koittaa.
On varmasti nyt täpinöissään, kun alkaa olemaan mahdollisuus saada nuorempaa!
Oikeasti, ei moisen takia ole mitään syytä hajottaa hyvää parisuhdetta. Olen melkein sataprosenttisen varma siitä, että jos lähdet tämän vanhan miehen mukaan niin kyllä kadut ja raskaasti.
Naisten tunne-elämällä leikittely ja huijaaminen on ihan arkipäivää miehille, jotka sen osaavat. Helposti ihastuvat ovat saalistajalle hyvin, hyvin helppoja kohteita.
mutta yhden kanssa on lupa olla. Olet valintasi tehnyt, nyt irroita itsesi tuosta ihastuksesta ennen kun on liian myöhäistä. Miehesi kuulostaa mukavalle, ja teillä on kaikki asiat hyvin kotona, ole kiitollinen siitä!
..ja tietyssä mielessä tälläkin hetkellä.mulla vaan tilanne toinen..Jos rohkeutta riittää sinulla,niin katso mitä tuo sinulle tuo,jos ei,niin lopeta alkuunsa!!
mutta yhden kanssa on lupa olla. Olet valintasi tehnyt, nyt irroita itsesi tuosta ihastuksesta ennen kun on liian myöhäistä. Miehesi kuulostaa mukavalle, ja teillä on kaikki asiat hyvin kotona, ole kiitollinen siitä!
nyt heti irrottaudut moisesta. Ajattele edes lastesi parasta, jos ei muuten päässäsi mitään liiku.
lopeta tuo leikki ennen kuin poltat näppisi!
Lopeta se haihattelu ennenku sattuu
JOudun työskentelemään tuon miehen kanssa kahdestaan lähes joka päivä useita tunteja. JOnkin verran reissaamme kahdestaan myös muilla paikkakunnilla.
t.ap
Tuli paha mieli sun miehen puolesta
Lopeta se haihattelu ennenku sattuu
Olisiko mahdollista vaihtaa työparia? Onko siis mitään mahdollisuutta vähentää/lopettaa työn vuoksi tapahtuvia kontakteja ihastukseesi?
Olet varmaan pitkässä suhteessa. Vaikka oletkin onnellinen, tuntuu hyvältä huomata olevansa vetävä myös muiden miesten silmissä. Ei siinä ole mitään pahaa. Mikset saisi tuntea olevasi hyväksytty ja pidetty? Tunne kaikessa rauhassa hyvää oloa työtoverisi seurassa, mutta tee hänelle selväksi, että perhettäsi et aio jättää etkä pettää, joten sänkyseikkailua on turha odottaa. Jos tuo toinen mies ei tätä hyväksy, anna hänelle potku persaukselle. Itselläni oli sama tilanne: ihana koti ja perhe, mutta silti alkoi työtoveri kiinnostaa. Hän tuntui hyvälle ja lämmitti sydäntä. En kuitenkaan pettänyt miestäni. Suhde työtoveriin viileni ajan mittaan, ja yhteisestä "naljailusta" ja läheisyydestä katosi vähitellen seksuaalinen sävy. Nyt olemme hyviä ystäviä, jotka eivät enää ole kiinnostuneita toisistaan "siinä mielessä" mutta jotka viihtyvät hyvin yhdessä töissä - ehkä juuri sen vuoksi, ettemme tehneet mitään väärää ja paheksuttavaa, vaikka välillämme olisi voinut tapahtua vaikka mitä. Onneksi en pettänyt miestäni, nyt tuntuisi tosi pahalta.
niin työkuviot kuin omat perhekuviot.
Minkä ihmeen takia joka ikisen mukavan, läheiseltä tuntuvan ja tärkeän ihmisen kanssa pitäisi olla suhde tai hypätä sänkyyn. Voittehan olla läheisiä työkaverita noin muutenkin, ilman niitä suutelemisia, haleja ja seksiä. Pitkässä juoksussa varmasti jopa vuosien saatossa antoisampi vaihtoehto, sillä jos maksat tuon vanhemman miehen takia sen hinnan että rikot perheesi, niin viimeistään miehen saavutettua vanhuuden, sinua kaduttaa... siis kun teillä on noin iso ikäero.
Toinen mies ei halua seksisuhdetta mutta on kovin vakavissaan ihastunut. Puhuu jopa siitä kuinka voisi ajatella asuvansa ja elävänsä minun kanssani tulevaisuudessa.
Parityöskentelyä en voi vähentää. =/
jollet halua tarkasti paljastaa, niin kerro vaikka viiden vuoden heitolla.
Aika paha tilanne toi. Lopeta homma ajoissa, ettei ala kaduttaa. keskity perheeseesi!
jollet halua tarkasti paljastaa, niin kerro vaikka viiden vuoden heitolla.
Aika paha tilanne toi. Lopeta homma ajoissa, ettei ala kaduttaa. keskity perheeseesi!
Tiedän että pitäisi keskittyä vain perheeseen, mutta toisaalta tämä tapahtuu pääasiassa työajalta eikä ole konkreettisesti perheeltä pois.
Joko ihastus on alkanut helpottamaan? Vai oletteko edenneet seuraavalle tasolle?