Kokemuksia MyTrendyPhone -firmasta?
Kommentit (310)
Mä tilasin kahdet suojakuoren sieltä, eikä niiden toimituksessa ollut mitään ongelmaa.
Ei oo sitten kenellekkään teistä tullut mieleen lähettää rikkinäisiä puhelimia ihan suoraan valmistajalle niin pitäisi pikkusen varmemmin onnistua hommat. Ja itse olen nelisen kertaa tilannut sekalaista puhelinsälää tuolta ja joka kerta tullut kahdessa päivässä oikeat ja ehjät tuotteet perille.
Itse tässä tasan kuukausi sitten lähetin OnePlus one puhelimeni näytön korjaukseen. Olen kysynyt kolme kertaa spostin kautta että missä puhelin luuraa, joka kerta ovat vastanneet mutta kolmannella kerralla estivät minut... Joutunut taistella nyt kuukauden puhelimella joka juuri ja juuri toimii.
Henkohtaisesti en suosittelee!!!
Myyvät eioota, 3-5pv toimituksen sijaista vähintään 2viikkoa.
Lähettävät tilaukset monessa eri osassa tai jättävät kokonaan lähettämättä.
P.S kolmen tilauksen kokemuksella!!!
Tilasin nappikuulokkeet. Hinta satasen luokkaa. Ei ollut varatossa ja toimitusaika tuntematon. Peruin tilauksen ja toivon saavani rhni takaisin.
Toimitin puhelimeni My Trendy Phonelle huoltoon. Vika ilmeni parin näppäimen toimimattomuutena ja joystickin takerteluna. Huolto onnistui näiltä osin, mutta kaupan päälle sain mykistyneen kameran ja toimimattomat näppäinvalot.
Reklamoin asiasta ja pyysivät puhelimen takaisin huoltoon.
Kun noudin jälleen laitteen, olivat viat entisellään, eikä minkäänlaista selvitystä
lähetyksen mukana. Suomalaisena rankkaan palvelun tason alle minkäänlaisen mittarin, enkä suosittele heidän huoltoansa kenellekkään.
Puhelin oli huollossa KAKSI kuukautta ja tuloksena, että ei vieläkään kunnossa. Maksoin ensiksi n.100e LG:n kosketuspaneelin vaihdosta. Parin viikon jälkeen ilmoittivat, että maksa 55e lisää lcd:n vaihdosta, joka ei ollut rikki huoltoon lähetettäessä! Sieltä väittivät, että rikki oli valmiiksi ja kuvia eivät suostuneet lähettämään. Kyselin molempien vaihdon hintaa "normaalista" kivijalka huoltoliikkeestä, josta sanoivat hinnaksi 190e. Asiakkaani suostui sitten näytönvaihdon hinnan lisäykseen mutta ei halunnut maksaa 190e. Lcd:tä he eivät kuitenkaan koskaan saaneet, vaikka valmistajalta sanottiin 3 kertaan niitä tulevan n.7vrk kuluessa. Aikaa tosiaan tähän kaikkeen kului 2kk kera 3:n puhelun ja parin sähköpostin. Lopuksi sanoivat, että eivät tiedä, milloin näyttöjä tulee. Kuluja tuli 010-puheluista ja aikaa meni puhelin ei vieläkään kunnossa ja postimaksut omaan piikkiin, eivät tällaisessakaan tapauksessa tulleet asiassa vastaan! Kusetusfirma, en suosittele kenellekkään. Olen itse matkapuhelinalan yrittäjänä toiminut 8 vuotta ja tämä oli huonosti hoidetuin huoltokeikka historian aikana. Olen myös 100% varma, että he ovat lcd:n siellä hajottaneet kosketuspaneelia vaihtaessa ja yrittivät omaa mokaansa laittaa asiakkaan piikkiin!
Alan ammattilainen
Kannattaa tutustua tähän: http://www.miniinthebox.com/fi/
Tuotteet ovat edullisia ja hyväkuntoisia sekä ne toimitetaan luvatussa ajassa (jos tilauksen haluaa vielä nopeammin se taas maksaa mukavasti). Tosin nyt tänä kesänä minun tilaukseni oli kadonnut, mutta se ei ollut mtb:n vaan kuljetuksesta vastaavan vika. Sain kuitenkin rahat takaisin. Hyvää asiakaspalvelua!
Minulle kävi myös niinkuin näköjään useammalle muullekin, että tilattua tuotetta ei kuulunut. Olisi ehkä jälkiviisaasti pitänyt tajuta kun sitä oli muualtakin vaikea löytää. Tuli vain tanskankielisiä ilmoituksia varmaankin myöhästymisestä. Vastasivat kuitenkin nopeasti mailiin, että maksavat takaisin kun peruin kaupat mutta nyt olen odotellut tasan 1,5 kk rahoja VISA:lle. Tänään meni viimeinen viesti että rahat takaisin tai sitten täytynee vain ilmoitttaa poliisille. Amatöörimäistä/huijausta saada sijoitusrahaa?
Luottokortti ei kelvannut, joten toimittaja pyysi maksamaan ennakkoon tilisiirtona. Jos luottokortilla (lue turvallinen kansainvälinen maksuväline) ei pysty maksamaan, on todennäköistä että yrityksessä on jotain vikaa. Päädyin käyttämään toista toimittajaa!
Kokemukset firmasta My Trendy phone on erittäin huonot. Tilasin tabletin näppäimistön. Tuote ei toiminut kunnolla ja aloin lähettää tuotetta takaisin. Heillä ei ole postin kanssa sopimusta, niin meni vielä 8 euroa postikulut lisäksi. Maksua tuotteesta takaisiin, odotan jo melkein puolitoista kuukautta. Sähköpostiviestilue he eivät vastaa ja soitosta ei juuri ollut apua. Neuvo! Jos haluute rahat takaisin älkää käyttääkö sitä firmaa!
En suosittele minäkään kyseistä puljua. Tilasin kännykän suojakuoria, jotka sivuston mukaan olivat varastossa. Sivulla luvataan että tuotteet postitetaan samana päivänä, mikäli tilaus tehdään ennen klo 16. Maksoin tuotteet samantien, tuli sähköpostiin tilausvahvistuskin.
Meni viikko, mitään ei kuulunut. Laitoin sähköpostia, johon ei vastattu. Sivustolla on chat-palvelu, josta sitten seuraavaksi kysyin asiaa. Asiakaspalvelija vastasi että toimitusaika on 5-7 päivää ja tuotteita on kyllä varastossa. Meni hetki ja sähköpostiin tuli tieto että tuotteet on nyt postitettu.
Ja taas meni muutama tunti, kun sain postia jossa ilmoitettiin että en ole maksanut tuotteita joten eivät niitä lähetä! Erikoista asiasta tekee se, että maksaessani luottokortilla, mitään virheilmoitusta että maksu olisi epäonnistunut, ei tullut. Sain kehoituksen maksaa tuotteet, jolloin he lähettäisivät ne. Totesin että asiakkuuteni päättyy tähän, en tilaa enää yhtään mitään ja toivon todella että tililtäni ei ole lähtenyt heille senttiäkään rahaa kun tarkistan asian luottokunnalta.
Aivan käsittämätöntä toimintaa ja asiakaspalvelukin jonka sain, oli töykeää. En ikinä tilaa tuolta yhtään mitään.
minä yritin tilata sony xperia z ultraa klarnalla, mutta tämä vastaus tuli mytrendphonesta
Tilaus 5198151 on kallis. Turvallisuussyistä emme voi hyväksyä maksutapaasi. Voisitko ystävällisesti maksaa tilauksesta tilisiirrolla vai tehdä uuden tilauksen ja maksaa verkkopankin kautta?
Voisitteko ilmoittaa meille sähköpostilla kun maksatte 323,70 euroa?
Kiitos avustanne etukäteen.
Tilitiedot ovat:
Saajan nimi: MyTrendyPhoneOY
Saajan osoite: Luna House
Mannerheimintie 12B
00100 Helsinki
IBAN: FI76 1820 3000 0314 84
BIC: NDEAFIHH
Viesti saajalle: Tilausnumero
Heti kun maksunne on tilillämme tilaus on voimassa.
Mukavaa päivänjatkoa!
Ystävällisin Terveisin
MyTrendyPhone.fi
Pakko lisätä oma mielipide sillä jätin melkein tilaamatta näiden kommenttien takia ja tämä keskustelu oli ylimpänä omissa hakutuloksissa kun etsin tietoa tästä firmasta. Tilasin tabletin suojakuoren, paketti saapui kahdessa päivässä eikä minkäänlaisia ongelmia. Varuiksi tilasin laskulla jottei maksua menisi jos jotain menisikin pieleen tilauksessa. Oman kokemukseni pohjalta suosittelen.
Kirjoitin ylempänä että olin tilannut suojakotelon. Kotelo tuli tosiaan muutamassa päivässä ilman ongelmia.
Kyllä kai aina jollekin tulee jotain vastoinkäymistä ja mokia tapahtuu vaikka olisi kuinka luotettava firma.
Juuri näin. Tilasin 2 tuotetta kumpikin rikki!. Palautin samana päivänä. Kaksi sähköpostia ja kolme viikkoa mennyt ja eivät ole saaneet palautusta. Ruuhkaa kuulemma. No en enää ikinä tuolta tilaa mitään.