Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun uusi elämä alkoi nyt!!

Vierailija
07.02.2012 |

Eilen päätin, että nyt riittää turvonnut olo ja painon kanssa jojoilu. Aion päästä kuntoon kesäksi ja siitä eteen päin! Miten saisin tsempin jatkumaan pitempään kuin 2 vkoa??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopetet koko yrittämisen. Tee pieniä muutoksia, ja pikkuhiljaa huomaat, että tekee mieli syödä koko ajan terveellisemmin ja kuntoilla enemmän.

Vierailija
2/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen päätin, että nyt riittää turvonnut olo ja painon kanssa jojoilu. Aion päästä kuntoon kesäksi ja siitä eteen päin! Miten saisin tsempin jatkumaan pitempään kuin 2 vkoa??

Motivaation säilyminen dieetillä on hyvin yksilöllistä. Se on melkoista tasapainoilua sen välillä, että painoa lähtee tarpeeksi, että motivaatio säilyy, mutta ei kuitenkaan olla liikaa miinuksilla, ettei hommasta tule liian vaikeaa.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivan tavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsellesi armollinen (salli myös nautiskelua) ja ota päivä kerrallaan. Mieti jo kaupassa, siellä se päätös syömisten suhteen tehdään, ei kotona.

Vierailija
4/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio menee helposti jos uusi elämäntapasi on liian iso muutos entiseen ja tuntuu raskaalta. Minä olen monta kertaa mokannut sillä että olen alkanut yhtäkkiä kauhean liikuntarääkin ja jonkun äärimmäisyyskuurin, ja sitten muutaman viikon päästä todennut että ei jaksa, ja palannut entiseen.

Mulle on toiminut paremmin pienten muutosten tekeminen. Toki silloin paino laskee hitaasti, mutta toisaalta kun ei joudu tekemään mitään erityisen ikävää niin ei se edes tunnu oikein laihduttamiselta eikä tule halua lyödä lössiksi. Niitä pieniä muutoksia voi myös tehdä monista paikoista jolloin pienistä puroista tulee iso virta. Esim. minä laihduin noin puoli kiloa viikossa tahdilla ihan niin että lisäsin kasviksia puolet joka aterialle, vähensin alkoholijuomien juontia puoleen, lopetin voileipien syönnin (syön leipää vain aterian kanssa enkä ateriana), vaihdoin sokerilimsat sokerittomiin. Mistään en kieltäydy täysin.

Vierailija
5/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu johonkin laihdutusryhmään, kalorilaskuri.fi, keskustelupalstan tsemppiketju tms.

Vierailija
6/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ois tosiaan, että muutokset jäisi tavaksi. Ei mitään "kuuria" siis. Periaatteessa tiedän kuinka syödään terveellisesti, mutta olen ilmeisesti tunne syöjä ja välillä homma karkaa herkutteluun :( Syön varmaan myös liian vähän kaloreita. Olisiko jollain listaa vaikkapa 2000kcal päivän aterioista??

-ap

Vierailija
7/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama onkelma.

Luo joku yhteisöblogi tms., niin voidaan tsemppailla toinen toisiamme.

Vierailija
8/8 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opit paljonko mikäkin sisältää ja opit koostamaan päivän sapuskat niin, että vaikka poikkeat jollain aterialla suunnitelmasta, niin voit korjata sen toisella aterialla. Plus että tiedät paljonko voit syödä mikäkin päivä jos olet liikkunut.

Itse lihoisin 2000kcal:lla, mutta olenkin jo laihdutukseni laihdutellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän