Miksi tämä mies kieltäytyy seksistä?
Miestä ei seksi kiinnosta. Suhteen alussa noin kuukausi tuli häneltäkin aloitteita, nyt vain minun suunnaltani. Tekosyitä välttää seksiä tulee aina. Hän ei koske juuri koskaan rintoihini, saatikka alapäähäni. Suudella kyllä tykkää, mutta siihen se sitten yleensä jääkin, tunnen että hän harrastaa seksiä kanssani vain miellyttääkseen minua ja välttääkseen riitaa. Mies ei myöskään halua, että annan hänelle suuseksiä. Itsekään ei halua olla antavana osapuolena. Jos yritän välillä hyväillä hänen penistään, niin hän työntää käteni pois. Peppuseksiä hän on joskus kännipäissään ehdotellut, mutta itse en ole oikein innostunut sellaiseen. Varsinkaan jos sitä muunlaista seksiäkään ei ole.
Silti väittää välittävänsä minusta. Haluavansa elää kanssani. Hän sanoo, että hänen isänsä on pilannut hänen elämänsä, myös seksin osalta.
Miehellä ei ole montaa seksisuhdetta ollut, ei vakavaa seurustelua koskaan. Ainoastaan kännisiä yhdenillanjuttuja muutamia. Ainakin näin hän on kertonut. Alko hänelle maistuu kyllä reippaasti ja välillä tuntuu, että se on parempi kaveri kuin minä koskaan olen ollut. Ikää hänellä on pian 40v ja hän on tästäkin iästään asunut 30 vuotiaaksi äitinsä luona.
Missä mennään? Mikä on, kun mies tuntuu kammoavan seksiä? Voiko isä pilata poikansa seksielämän jollaintavalla? En ole vastaavanlaiseen ihmiseen koskaan törmännyt. Olemme tunteneet toisemme vajaan vuoden.
Kommentit (7)
Ei kuulemma pysty näistä isä asioista kenellekään puhumaan. Luulenkin, ettei mies tuosta taida muuttua. Pyytääkö ujo ja kokematon mies ensimmäisenä peppuseksiä?
olisi ihastunut, kun nainen tekee aloitteen ja vie.
Olen minä sitä homo asiaakin mieheltä kysynyt, mutta kieltää jyrkästi sellaisen vaihtoehdon.
Miksi edes olisi silloin minun kanssani?
Mutta tuo isäjuttu mietityttää kuinka isä voi vaikuttaa näin vanhassa miehessä noinkin voimakkaasti, jos kyse on siitä. Joskus mies on sanonut minulle (lipsaus kännipäissään) että isänsä on haukkunut häntä lapsenä äidinnussijaksi. Voiko tällä olla joku yhteys asiaan?
Ei kuulemma pysty näistä isä asioista kenellekään puhumaan. Luulenkin, ettei mies tuosta taida muuttua. Pyytääkö ujo ja kokematon mies ensimmäisenä peppuseksiä?
Jos hänellä sitten kokemusta anaalipuolesta isän kanssa. Voisi olla hyvä kannustaa miestä puhumaan ammattiauttajan kanssa.
Niin, paljon on kysymyksiä päässäni tälle miehen oudolle käytökselle.
Miksi on ns. äidin poika?
Miksi seksi on niin vastenmielistä?
Jos isä olisi syyllistynyt insestiin, niin eikö silloin ennemmin olisi kammo anaalijuttuja ja miehiä kohtaan?
Miksi isä on sanonut poikaa äidinnussijaksi?
Olen kyllä huomannut, että miehellä on paljon ystävinä itseään vanhempia miehiä. Noin 50-60 vuotiaita. Jos hän kokee, ettei hänellä ole ollut koskaan isää ja hakee siksi vanhemmasta miehestä turvallista juttuseuraa, isänkaipuuta? En tiedä.
Kenelläkään mitään vastaavia kokemuskia/ajatuksia aiheesta?
Äidin hoivissa elänyt pitkään, mahdollisesti seksuaalisesti varsin estoinen ja ujo.
Ehkä hän ei osaa olla naisen kanssa.
Kysy suoraan, miten mies kokee isänsä pilanneen elämänsä. Pahin mielikuva voisi liittyä insestiin.
Puhu.
Miehellä jo sen verran ikää, ettei ehkä tuosta muuksi muutu.