Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaisette: minä haluan kolmannen lapsen, mies ei.

Vierailija
06.02.2012 |

Tuntuu surulliselta ja ahdistaa aika ajoin. Meillä on kaksi ihanaa lasta, mutta haluaisin kolmannen. Miehelle se on ehdoton ei. Olen nyt vuoden verran painiskellut asian kanssa ja tuntuu, että halu ei helpota yhtään. Miten te olette toimineet, joilla on samankaltainen tilanne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä miehellesi selväksi että kolmas lapsi tulee perheeseen, joko hänen suostumuksellaan tai ilman. Kerrot että jos hänestä ei ole siittäjäksi, teet lapsen hedelmöityshoidoilla tai lahjasiittiöillä. Lapsi asuu sitten perheessänne. Mies voi olla mukana tai sitten ei. Eroa ei välttämättä tarvitse, ja voit vaikka sopia vastaavasi itse kaikista kolmosen kuluista. Usko pois, jos annat miehesi riistää sinulta mahdollisuuden kaikkiin lapsiisi, tulet vihaaman häntä kuin ruttoa.

Vierailija
22/24 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut vielä kolmannen, mies ei. Ehdotin kolmatta kun toinen lapsi oli taapero ja uudestaan kun hän oli kouluiän kynnyksellä. Surin vähän aikaa, lapset on niin ihania. Hyvää vain kahdessa on omien voimavarojen ja rahavarojenkin riittäminen kepeämmin. Nyt on sen yhden lisälapsen verran enemmän ollut omaa aikaa kun sellaista ei koskaan tullut. Olemme jo nelikymppisiä ja kuopuskin jo 12 ja enää edes minä en oikeastaan haluaisi aĺusta aloittaa ja mies pysyy ehdottomana kannassaan; ei enempää lapsia meille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Kaksi lasta on sopiva määrä.

Vierailija
24/24 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun asemassasi todella, todella paljon haluaisin tuon kolmannen lapsen, niin ottaisin miehestä eron ja alkaisin etsiä sellaista ihmistä rinnalleni, joka lapsen haluaa. Ette tule olemaan yhdessä tyytyväisiä, teitte miten vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme