Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin Strawberrynetistä voidetta. En tiennyt tullista

Vierailija
06.02.2012 |

Nyt sitten tuli tulliselvityspaperit kotiin ja olen ihan purjeissa niiden kanssa. Jos annan vain paketin olla, en maksa tulleja, enkä hae sitä, joudunko maksamaan jotain? Olen siis maksanut luottokortilla. Miten tämä kannattaisi tehdä? Kahdenkympin rasvan takia ei viitsisi nähdä kauheaa vaivaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen strawberrystä tilannut mutta ei ne kyllä tulliin oo jäänyt....

Vierailija
2/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu siis maksamaan mitään jos haet tuotteen tullista (mikäli se maksoi 20e). Lisävaivaa siitä tosin tulee. nimimerkillä kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äimän käkenä kun sain tullipaperit!

ap

Vierailija
4/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen oli niin, että 45 eur arvosta sai tilata tullitta. Mulla jäi joskus Strawberrynetin shampoot tulliin, mutta kun menin sinne tilausvahvistuksen kanssa (arvo oli hitusen alle 45 eur), niin pahoittelivat vaivannäköä ja antoivat pakettini.

Vierailija
5/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan joudu maksamaan mitään tulleja 20 euron tilauksesta.

Täältä tietoa http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet…

kohdan "Tullin ja arvonlisäveron sekä valmisteverojen kantamatta jättäminen" perusteella noin pienestä tilauksesta ei pitäisi mennä mitään maksuja.

Tulliselvityksen voi tehdä myös netissä.

Vierailija
6/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nuo paperit tulivat. Mikä se tulliraja on?

ap

Vierailija
7/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavara on Vantaalla... En siis voi sitä itse hakea.

ap

Vierailija
8/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan stressaantunut tän jutun takia.

ap

Vierailija
9/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs tilauksen arvo on oikeasti alle 45 eur, niin ei kai ne voi vaatia lähtemään Tampereelta Vantaalle?

Vierailija
10/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nuo paperit tulivat. Mikä se tulliraja on? ap

paperit voivat kyllä tulla siinäkin tapauksessa, että et lopulta joudu mitään tullimaksuja maksamaan. Teet sen tulliselvityksen vaikka netissä niin homman pitäisi olla sillä selvä https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html

Vierailija
11/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtämään Vantaalta Tampereelle. Se on kuulemma maksutonta. Auttakaa vielä avutonta sen verran, että kun nyt astelen sinne tulliin niin maksanko mä ne mahdolliset tullit siellä vai pitääkö mun etukäteen jotain tehdä?? Mitä mä otan sinne mukaan? Mitään tilausvahvistusta mulla ei edes taida enää ainakaan olla. Kyllä on vaikeaa.

ap

Vierailija
12/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne ei lähetyksen arvoa nosta. Tullauksen voi hoitaa myös netissä. Joskus ottavat pieniäkin tilauksia tulliin kai vähän pistokokeena. Tilaan paljon tuolta strawberrysta, välillä jää tulliin ja välillä tulee suoraanpostiin.

Vierailija
13/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tee selvitystä netissä?

Vierailija
14/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henkkarit. Vahvistus on sulla sähköpostissa jos et ole poistanut sitä. Maksat mahd. tullit siellä ihan käteisellä tai kortilla, helppoa ku heinänteko

Vierailija
15/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sinne tulliin vaan marssia vai täytyykö se tullata jotenkin etukäteen.

ap

Vierailija
16/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei pitäs olla mitään tulli maksuja. jos menee vähän yli niin ano et siinä on esim. 2 ihmiselle tavaraa (itselles ja miehelle) niin silloin se jaetaan se summa kahdella ja pitäs jäädä alle 45 euroon/per ihminen

Mun täti lähetti meidän perheelle joululahjoja norjasta jotka sitten jäi tulliin ja soittelin sinne kanssa et mikä hommaa tää nyt on ja tuumasitvat et kun tulee eu:n ulkopuolelta niin pitää tullata. Sanoin et en rupee joululahjoista maksamaan mitään tullimaksuja ja veroja ja ei, en tiedä mitä siellä on kun ovat joululahjoja meidän perheelle. kysyivät sitten kuinka monelle ihmiselle on ja kun kerroin et 4 niin suostuivat lähettää kotiin kun jää henkeä kohden alle 45 euroon

Vierailija
18/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt niin monesti, kun olen pyytänyt siirtoa Tampereelle. Se vaan saattaa olla avattu, kurkkaavat mitä sisällä.

Vierailija
19/19 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soitin nyt sinne Tullille ja pyysin siirtämään Vantaalta Tampereelle. Se on kuulemma maksutonta. Auttakaa vielä avutonta sen verran, että kun nyt astelen sinne tulliin niin maksanko mä ne mahdolliset tullit siellä vai pitääkö mun etukäteen jotain tehdä?? Mitä mä otan sinne mukaan? Mitään tilausvahvistusta mulla ei edes taida enää ainakaan olla. Kyllä on vaikeaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän