Millainen on sinusta laadukas nainen, paremman sanan puutteessa?
Mikä tekee naisesta "vähän paremman" ja tähän SAA laittaa hyvän koulutuksen/akateemisen koulutuksen, mutta se ei yksin perusteluna riitä vielä mihinkään.
Enemmänkin luonne, ajankäyttö, taipumukset, ehkä hieman ulkoinen olemus...mikä vastaa sinusta laatua tässä asiassa?
Kommentit (34)
Laadukas nainen on itsenäinen eikä elä miellyttääkseen miestä. Laadukas nainen on hyvä, ystävällinen ihminen, joka hoitaa velvollisuutensa.
On siinä vaatimuksia. Enkä ihmettele, että laadukkaita naisia on teidän mielestä niin kovin vähän.
En käyttäisi ihmisestä sanaa laadukas.
Ennen kaikkea siveellinen. Eli ei ole harrastanut irtosuhteita eikä suurtaa määrää kumppaneita.
Laadukas nainen on sellainen, joka on aidosti hyväsydäminen ja antaa sen näkyä käytöksessään. Muuta ei tarvitse ollakseen laadukas, mutta ei siihen siltikään kovin moni yllä.
Parisuhdemielessä laadukkuus on minun kohdallani tarkoittaa lisäksi älykkyyttä, positiivisuutta, kykyä ohjata omaa ajatusmaailmaansa, kykyä tulla toimeen myös omillaan, keskustelutaitoja ja halua elää samantyylistä elämää kanssani. Herkkyys, jolla ei tarkoiteta matalaa kynnystä loukkaantua, vaan kykyä tuntea muidenkin puolesta sekä onnea että surua. Hyvällä tavalla itsevarma. Ulkoisesti voi olla minkä värinen tai pituinen tahansa, on hyvin monella eri tavalla kauniita naisia. Olemuksesta jos näkyy päällepäin tietynlainen pehmeys, mutta silti jonkinlainen itsevarmuus ja määrätietoisuus. Ei klassisen kaunis, vaan enemmän suloinen. Kiinnostunut asioista, ei ihmisistä. Ei vertaile tai ole kateellinen, toivoo muillekin hyvää. Koulutuksella ei minun puolestani ole merkitystä, mutta naisen oman hyvinvoinnin kannalta toivon hänen päätyneen sellaisiin tehtäviin, jotka tuovat positiivista haastetta ja sitä myöten mielekkyyttä arkeen.
Siinäpä se minun mielestäni laadukas nainen on. Joku toinen mies taas ei missään tapauksessa haluaisi tuollaista itselleen. Olen huomannut, että jo pelkästään omissa kaveripiireissä ihannenainen on toisiinsa nähden hyvin erilaisia ja jopa vastakkaisia kertojasta riippuen.
Laadukas nainen:
-Näyttää hyvälle
-On naisellinen eli rinnat erottuu kropasta sekä lantio erottuu kropasta myös
-Osaa pukeutua naisellisesti
-On henkisesti normaali ihminen eli ei ole mt ongelmia
Siinä mun määritelmät laadukkaalle naiselle.
M29
Oma vaimoni. Akateemisesti koulutettu, älykäs ja ystävällinen. Klassisen kaunis vaaleaverikkö, joka rakastaa korkeita korkoja ja tuo naisellisuutensa esiin muussakin pukeutumisessa.
Hän oli melkoinen saalis jo nuorena, edelleen koen ylpeyttä kun miehet nuorista vanhoihin yrittävät kalastella häneltä huomiota mihin menemmekin.
Tällainen nainen vaatii mieheltä äärettömän kovaa itseluottamusta. Jokaisesta miehestä ei ole oikeasti laadukkaan naisen kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Alle 25 vuotias, naisen parasta ennen päivä on 25v, ei pysty kuvittelemaankaan seksiä muiden kuin oman aviomiehensä kanssa, hoikka, tiimalasi, pyöreät ja kiinteät tissit
Eli pumpattava Barbara. Niin kaunis sielukas katsekin.
Akateeminen. ei feeministi. Kykenee hahmottamaan taloutta ja logiikkaa. Ymmärtää että naisen arvo on alakerrassa. Ei käytä somea.
Vierailija kirjoitti:
Laadukas nainen:
-Näyttää hyvälle
-On naisellinen eli rinnat erottuu kropasta sekä lantio erottuu kropasta myös
-Osaa pukeutua naisellisesti
-On henkisesti normaali ihminen eli ei ole mt ongelmia
Siinä mun määritelmät laadukkaalle naiselle.
M29
Miten naisellisesti? Korot, hameet, pitsi vai tiukka nahkatakki ja farkut?
Naisellista pukeutumista on aika eri tyylisenä.
Äly kiihottaa. Se, että nainen osaa keskustella muustakin, kuin lapsista ja/tai viinanhuuruisista baarireissuistaan.
Mitä lukeneempi nainen, sitä parempi
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimoni. Akateemisesti koulutettu, älykäs ja ystävällinen. Klassisen kaunis vaaleaverikkö, joka rakastaa korkeita korkoja ja tuo naisellisuutensa esiin muussakin pukeutumisessa.
Hän oli melkoinen saalis jo nuorena, edelleen koen ylpeyttä kun miehet nuorista vanhoihin yrittävät kalastella häneltä huomiota mihin menemmekin.
Tällainen nainen vaatii mieheltä äärettömän kovaa itseluottamusta. Jokaisesta miehestä ei ole oikeasti laadukkaan naisen kumppaniksi.
No millaisesta sit on?
Esim Piia Pasanen on mielestäni laadukas nainen. Hyvä koulutus, hyväpalkkainen työ, kaunis ulkonäkö.