mulle tulee aina joskus sellanen kaipuu
että kun olis sellanen mies johon vois aina turvautua ja joka pitäs musta huolta
meillä se on niin päin että mulla on jalat lujasti peruskalliossa, mies menee mielialojensa mukaan, ikinä en voi tietää millä hatulla on
nyt just mulle tuli sellanen kauhea kaipuu että voi kun vois vaan painaa päänsä toisen rintaan ja se pitäis musta huolta
Kommentit (25)
ja tosiaan joskus kaipaan että joku lohduttaisi.
Mies taas on tunteiden tuuliviiri, joka kaipaa aina tukea milloin mihinkäkin "ahdistukseen".
Itse otan lämpimän suihkun ja kömmin peiton alle lepäämään jos en jaksa. Oma peitto lohduttaa aina :)
on sängyssäni pehmolelu, usko tai älä :)
sulla on siis ihan just sama tilanne kuin mulla!
ap
en vaan kehdannut/halunnut/osannut mainita sitä :)
Tuli ihan hyvä mieli kun sullakin on pehmolelu :)
Mies taas on tunteiden tuuliviiri, joka kaipaa aina tukea milloin mihinkäkin "ahdistukseen".
Itse otan lämpimän suihkun ja kömmin peiton alle lepäämään jos en jaksa. Oma peitto lohduttaa aina :)
on sängyssäni pehmolelu, usko tai älä :)
sulla on siis ihan just sama tilanne kuin mulla!
ap
en vaan kehdannut/halunnut/osannut mainita sitä :)
Tuli ihan hyvä mieli kun sullakin on pehmolelu :)
me ollaan ihan pehmoja tän graniittikuoren alla :D :D
ap
Jos on liikaa kovuutta niin katkee tai murtuu, mutta sopivasti pehmyttä niin taipuu vaan ja kestää elämän kolhut.
me ollaan ihan pehmoja tän graniittikuoren alla :D :D
ap