Ymmärtäkää jo, kaikki työttömät eivät sovellu lähäreiksi. Mitä työtä heille?
Kommentit (5)
nuorena naisena, eikä töitä ole enää keski-iässä riittänyt. Siispä olen harkinnut myös hoitoalalle kouluttautumista.
nuorena naisena, eikä töitä ole enää keski-iässä riittänyt. Siispä olen harkinnut myös hoitoalalle kouluttautumista.
Useimmilla työttömillä on jo koulutus. Voi olla, että insinööristä tulee erinomainen hoitoalan työntekijä, mutta osa työttömistä on karsiutunut hoitoalan oppilaitoksen soveltuvuuskokeessa - onneksi.
Erityisesti kun pieniltä paikkakunnilta on lopetettu tehtaita yms. niin monelle on tarjottu hoitoalan koulutusta ratkaisuksi. Minusta tämä on jokseenkin karmivaa eikä todellakaan omiaan ainakaan nostamaan ko ammatin arvostusta. (Ja itse en ole lähihoitaja, mutta arvokasta työtä he tekevät esim. lasten päiväkodeissa ja vanhusten hoidossa)
Its eaikoinaan sen ammatin opiskelin mutta vasta työelämässä tajusin valinneeni ihan väärin. Ei minusta ole ihmisten hoitajaksi ollenkaan. Enhän edes pidä ihmisistä!
sitten pitäisi? Onhan sitä kaikki muutkin ammatit joita on olemassa koulutuksen kautta avoinna, niin että luulisi jokaisen löytävän jotain soveltuvaa jos on kiinnostusta? Itse opiskelin insinöörialalle aikuisiässä ja on töitä riittänyt.