Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmisen päässä liikkuu? Fb-asiaa

Vierailija
06.02.2012 |

Huomasin eilen, että albumistani oli tehty jako. Yksi kaverini oli aivan pokkana jakanut albumini omalla seinällään omille kavereilleen.

Mitä liikkuu ihmisen päässä kun tekee moista?

Olen pyytänyt häntä poistamaan jaon ja katsotaan kuinka käy. Itse en löytänyt keinoa jaon poistamiseen mutta jos joku tietä, kuinka saan jaon poistettua, otan kiitollisen aneuvot vastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se pois kavereistasi

Vierailija
2/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siirtänyt eli jakanut koko albumini omalla seinällään!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niitä kuvia laittaa. Ei mulle tulis mieleenkään että jotain kuvaa ei saa jakaa, jos siinä se mahdollisuus on jätetty. Eli laita itse asetuksesi kuntoon.

Vierailija
4/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siirtänyt eli jakanut koko albumini omalla seinällään! ap

niin vaikka se olisi jaettu kaverisi seinälle, ei hänen kavereittensa (ei-yhteiset kaveri) pitäisi sitä nähdä. Sinulle se tietysti siellä näkyy kun on sinun albumisi.

Vierailija
5/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siirtänyt eli jakanut koko albumini omalla seinällään!

ap

Jos sulla on asetukset kunnossa.

Vierailija
6/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaverini on jakanut albumini omalla seinällä.

Mitä muita asetuksia pitää nyt sitten rukata?

ap

Vierailija
7/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille on tehtävä lobotomia mahd. pian.

Sellaiset on kaverit kuin olet itsekin. Vakka kantensa valitsee. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaossa on asetuksena...siis se pieni kuva,laita hiiri sen päälle ja näkyy teksti jaettu xxx kavereille...eli onko siinä asetuksena vain sun kaverit vai jakajan kaverit.

Vierailija
9/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin katsotaan näkyykö ne ja kenelle

Vierailija
10/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kaverin kaverit nää sen kuvia kun sillä on kaveri-asetus. No juu, näkyy kaikille kavereiden kavereille, että sillai. Ihan ilman jakoakin.

Vierailija
11/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaossa on asetuksena...siis se pieni kuva,laita hiiri sen päälle ja näkyy teksti jaettu xxx kavereille...eli onko siinä asetuksena vain sun kaverit vai jakajan kaverit.

ap

Vierailija
12/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kaverinsakin näkevät kuvan mutta olen estänyt merkitsemiset ja poistan aina jos joku merkitsee itsensä kuvaani.

Mutta miten saan poistettua tuon jaon?

ap

Vierailija
13/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinulla on yksityisasetuksissa "vain kaverit", silloin ainoastaan teidän yhteiset kaverit, eli sinunkin kaverit voivat nähdä kuvat. Sinulle tuntemattomat kaverisi kaverit jäkevät kyseisen jaon, mutta eivät itse kansion sisältöä.

Tämän takia kannattaa tarkkaan harkita mitä sinne naamakirjaan laittaa. Tai oikeastaan koko tili kannattaa poistaa :)

Vierailija
14/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvat eivät ole mitenkään vaarallisia tai hävettäviä tms eivätkä sisällä yhtäkään ihmistä mutta olen sitä mieltä, että tuollainen on törkeää!

ap

Vierailija
15/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään nettiin sellaisia kuvia, joita et voisi näyttää ihan kenelle tahansa. Eikö teille ole koskaan opetettu näitä asioita?

Pässejä olette kaikki tyynni.

Vierailija
16/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmittomia, eivät sisällä yhtäkään ihmistä. Kyse onkin nyt siitä, että kuinka joku voi olla niin tyhmä, että menee jakamaan omalla seinällään toisen ihmisen albumin! Se nyt ei vain kuulu hyviin tapoihin. Nyt on kyse KÄYTÖKSESTÄ eikä kuvien sisällöstä.

ap

Vierailija
17/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

albumia ei silti näe kuin ne samat ihmiset, joille itse olet antanut siihen oikeudet? Eli vaikka kaveri on sen jakanut, niin hän on varmaan halunnut vain korostaa sitä, että siellä on kivoja kuvia, tietäen sen ettei albumia näe kuin teidän yhteiset kaverit eli vain ne, jotka alunperinkin sen albumin näkivät, ennen kuin hän sen jakoi.

Mutta joo, olisi se hyvä tapa silti kysyä, saako jakaa, koska kaikilla ei nuo asetukset ole kunnossa ja vahingossa saattaa tosiaan jakaa sellaista, mitä ap ei ole halunnut jakaa.

Vierailija
18/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin seinällä lukee näkyvyyskohdassa, että xxxx kaverit ja xxx on tuo minun kaverini.

Tästä lähtien laitan kaikkiin albumeihini eston ko kaverille, ei synny tällaisia tilanteita uudestaan.

ap

Vierailija
19/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä esim jaoin ystäväni albumin, joka koostui matkakuvista yhteiseltä reissulta. Ei oo loukkaantunut asiasta enkä ymmärrä miksi pitäisikään. Toki poistaisin jos pyytäisi.

Eikös se jakaminen ole juuri siksi mahdollista että niin voisi tehdä?

Eri juttu sitten jos jakaa jotain tosi henkilökohtaisia juttuja, mutta kuten joku jo aiemmin sanoi, ei sellasia mihinkään facebookiin kannata laittaakaan.

Vierailija
20/21 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle eston. Voi pientä!

Laitoin hänelle aiemmin viestin, jossa sanoin aivan nätisti, että hyviin tapoihin kuuluisi kysyä, voiko kuvia julkaista.

Eipä tarvitse enää miettiä :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän