Mitä tekisit, jos painaisit 125 kiloa niinkuin minä?
Kommentit (29)
Rupesin oikeasti kattomaan mitä suuhuni laitan ja koska, ja herkuttelen edelleen sillontällön... Nyt vaaka näyttää 109kg ja putoaa kokoajan... Eli oman itseni ja terveyteni takia ottaisin itseäni niskasta kiinni!
Ajattelepa sitä päivää kun pääset kaksinumeroiseen lukuun :)) Mulla on jännät paikat, enää 500g jäljellä tärkeään etappiin.
Painoin viime kesänä enemmän kuin ikinä eläissäni, 112kg. Aloitin varsinaisen laihduttamisen vuodenvaihteessa.
ostaisin askelmittarin (20 eurolla saa hyvän) ja huolehtisin, että päivässä tulee 10 000 askelta mittariin. Tai viikkotasolla 70 000 -- jos joku päivä jää alle, niin viikonloppuna sitten pitemmälle lenkille. 10 000 askelta tulee rivakasti kävellessä +- 1,5 tunnissa, arkikävellen (ostoksilla, päiväkotimatkat lapsen kanssa tms.) siihen menee vajaat pari tuntia.
lisäksi alkaisin juoda ison lasin vettä puoli tuntia ennen ateriaa sekä toisen juuri ennen ateriaa, aina. tulisi se 2 litraa puhdasta vettä täyteen ja ylikin ja vatsa täyttyisi aina
myös nesteestä, syödyn ruoan määrä ehkä hiuka vähenisi.
kuukauden, parin päästä ehkä ryhtyisin miettimään ruokailuani hiukan parempikuntoisena ja toivottavasti pari kiloa kevyempänä ja jaksavampana...
165 senttiä, 68 kg. Uskomaton olo.
ja jatkaisin elämääni 55 kiloisena.
Tällä hetkellä painan 69kg ja pituutta on 173cm ja pari kiloa tosta yritän pudottaa.
Kaveri laihdutti 1,5vuodessa 48kg, viikko sitten näin enkä meinannut tuntea. Ruokavalion ja treenien avulla päässyt painostaan eroon. Hänellä on myös personal trainer edelleen käytössä, sanoi että ei olisi ilman sitä painonpudotus onnistunut.
ja suunnittelisin jotain hyvää päivälliseksi. Mitäpä sitä ihmeempiä hötkyilemään.
Itkukin varmaan tulisi shokkireaktion osana. Olen itse painanut enimmilläni hiukan yli 110 kg, ja nyt puolentoista vuoden hitaan mutta sinnikkään laihduttamisen jälkeen painoni on hiukan alle 70 kg. Mutta kyyneleet kuivattuani toteaisin, että ei tässä ole muutakaan vaihtoehtoa kuin laihduttaminen. Pitkä ja vaikea urakka olisi edessä, mutta selviäisin siitä päivä kerrallaan.