Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te yleisesti homopiirejä tuntevat!

Vierailija
06.02.2012 |

Sanon nyt aluksi että en ole homofobinen ja äänestin Haavistoa. Tänä iltana kuitenkn muistui jälleen mieleen omat mietiskelyt aiemmilta vuosilta:

vuosituhannen vaihteessa asuin ulkomailla ja ystäväpiiriksi valikoitui työn kautta laajalti homoseksuaalinen joukkio. Hauskaa oli eikä minua homoseksuaalisuus haitannut pätkääkään. Kuitenkin kun aloin tätä piiriä tuntemaan paremmin, niin kävi hyvinkin selväksi, että tämän piirin moraali ja totuudentajunta oli jotain ihan toista kuin minun. Niin minusta itsestäni kuin myös poikaystävästäni lähti tästä piiristä liikkelle sellaisia juoruja että huhhuh. Juoruja, jotka itse tiedän 100% valheeksi.

Piiri kävi lopulta niin hämäräksi valheen vyyhdiksi (kuvioissa oli mukana myös bailuhuumeita) että sanouduin irti koko jengistä.

Sittemmin olen perheellistynyt ja muuttanut lähiöön :) eikä myöhempiä kokemuksia homopiireistä ole.

Kysymykseni kuuluukin: onko homoseksuaaleille jotenkin tyypillistä tälläinen järkky draama ja juoruilu??? Tämä ko. jengi oli kuitenkin yli kolmekymmpistä ettei mistään teini-iän törttöilystäkään voi kyse olla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suomalaisissa piireissä tuollaiseen törmännyt, muutaman mitä olen tuntenut on heidän kanssaan voinut jakaa sekä ilot sekä surut on sitten kyse ollut samasta tai eri sukupuolesta. Eli oikeastaan samat jutut pyörivät kavereiden kanssa on seksuaalisuus sitten mikä tahansa.

Tosin mitään ei ikinä kannatta yleistää! Minulla on ollut vain hyviä kokemuksia, mutta totta kai homoissa voi olla myös kusipäitä ja juoruilijoita. Samoin kuin minun kusipäiset ja juoruilija kokemuksesta ovat vain heteroista.

Vierailija
2/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työssäni on jostain syystä paljon homoja, eikä heidän hyvissä tai huonoissa puolissaan ole sen enempää kommentoitavaa kuin heteroissakaan.

Pahimmat asiat omalla kohdallani ovat aina tosin tapahtuneet fanaattisesti perusperhearvoja puoltavien perusheteroiden toimesta (mm. erään uskovaisen 5 lapsen äidin lastensuojeluilmoitus "lasteni hyvinvoinnin nimissä", kun tämä oli nähnyt 4 lonkeropurkkia kauppakärryissäni, enkä tyhmänä osannut edes peitellä niitä. Hui, 2 sauna- ja iltaspesiaaljuomaksi tarkoitettua maitokauppalonkeroa per aikuinen, joilla on kouluikäiset lapset, nuorin oli tuolloin kolmannella)... Tätä selviteltiin pitkään. Tosin kyseessä oli rouvan henk.koht viha nuorimmaistamme kohtaan, koska hänen lapsensa ex-bestis leikki mieluummin kuopuksemme kuin hänen lapsensa kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi