Muita Haavistoa äänestäneitä jotka eivät ole pettyneitä tulokseen?
Itselle Niinistö oli kakkosvaihtoehto kun mietin ketä äänestän, ja lisäksi tulos oli hyvin pitkälle se mitä odotin muutenkin. Ei siis tullut pettymystä vaikka äänestämäni ehdokas ei päätynytkään presidentiksi.
Kommentit (13)
mutta olen kyllä pettyneempi kuin odotin, odotin että tulos olisi ollut tasaisempi, tosin viime viikot olen ollut aika nuoressa seurassa ja vasta viime päivinä olen keskustellut vähän vanhempien kanssa.
Kakkosvaihtoehtoni olisi ollut Arhinmäki, sitten Biaudet, sitten Lipponen... sitten olisi mennyt vaikeaksi. Väyrynenkin olisi mennyt enne Niinistöä, mutta Niinistön taakse olisi jäänyt Essayah ja Soini.
kunhan tuli mieleen mainita ettei tulos kaikille ole pettymys kun täällä yleensä vaalien jälkeen kysellään että mitäs nyt kun teidän ehdokas/puolue ei voittanutkaan, kuinka pettyneitä olette jne.
-ap.
olla pettynyt tuohon tulokseen. Sehän oli sitä mitä gallupit ennusti ja oikeasti hyvä, ei huono tulos.
niinistö on ainoa kokoomuslainen joka ei ole koskaan aiheuttanut minussa kylmiä väreitä. Ja tulos oli hyvin ennustettavissa, kakkossijakin oli jo voitto.
voinut kuvitella että koko maassa, sen ollessa täynnä mummoja ja pappoja, homosta voisi tulla pressa, kun se vielä on kaiken lisäksi vihreä! En minä ainakaan kuvitellut. Jo se on hemmetinmoinen christmas miracle että Hesassa meni fifty-fifty. t. Kakkonen äänestyslapussa
koska ko. jobihan on nykyään melkolailla edustustehtävä, enkä uskonut kenenkään tarjollaolleista ehdokkaista kykenevän ryssimään hommaa pahasti. Paitsi no Soini olis kyllä ollut aika karmea vaihtoehto presidentiksi...
Haavisto olis ollut lähempänä mun omaa arvomaailmaa, mut tuskin tuo Niinistökään epäonnistuu tehtävässään surkeasti. Saas nähdä miten käy.
voinut kuvitella että koko maassa, sen ollessa täynnä mummoja ja pappoja, homosta voisi tulla pressa, kun se vielä on kaiken lisäksi vihreä! En minä ainakaan kuvitellut. Jo se on hemmetinmoinen christmas miracle että Hesassa meni fifty-fifty. t. Kakkonen äänestyslapussa
Että ihmiset osaisivat ajatella sukupuolielimiensä ja perseensä sijasta aivoilla. Väärässä olin: alapääasiat oli tärkeimpiä.
haitannut pätkääkään se homous, mutta ei kai ne nyt vihreitä äänestä! :O
Eli kyllä se puolue varmaan merkkas monille ihan yhtälailla kun se sukupuolinen suuntautuminenkin ja osa äänesti varmaan ihan sen pätevyydenkin perusteella.
Ei suorastaan harmita tuo hopeasija, mutta olisin kyllä uskonut (ja toivonut) että kisasta olisi tullut tiukempi.
Ei suorastaan harmita tuo hopeasija, mutta olisin kyllä uskonut (ja toivonut) että kisasta olisi tullut tiukempi.
Helsingissä olivat ihan tasoissa.
Kyllä yli miljoonaan ääneen voi olla tyytyväinen!!
Helsingissä olivat ihan tasoissa.
se ei niin hirveästi täälläpäin Suomea lämmitä tuo piäkirkon tulos, kun joutuu asustelemaan näiden Maaninkalaisten homonhuutelijoiden naapurissa... *myötähäpeä*
Että siitä näkökulmasta voi miettiä tuliko voitto vai tappio.
olla pettynyt tuohon tulokseen. Sehän oli sitä mitä gallupit ennusti ja oikeasti hyvä, ei huono tulos.