Harrastavatko Jenni ja Sauli säännöllisesti seksiä? Mitä arvelet?
Minusta jollain tapaa irvokasta kuvitella 63-vuotias mies petipuuhiin omaa poikaansa nuoremman vaimonsa kanssa.
Kommentit (6)
haluat, että muutkin kuvittelevat? Pervo.
Sauli on kuin nelikymppinen ja hyväkuntoinen. Jenni ei vaikuta munahaukalta vaan fiksulta naiselta.
Sale taas ei ehkä ikänsä pulesta ole enää vilkkaimmillaan, joten eiköhän noiden halut ole melko balanssissa.
En kuitenkaan rohkene kertojen määrää/kk lähteä arvailemaan.
En tiedä, vaikuttaa vähän sellaiselta parilta, joka tekee sen kaksi kertaa vuodessa ja silloinkin vain jos toisella ei ole päänsärkyä. Heistä ei välity intohimoa.
petipuuhat eivät ole oleellisessa osassa kun hoidetaan maan ykköstehtävää. Eihän tässä aikuisviihde-esiintyjiä valittu. Eikö teillä ole muuta miettimistä? Miten siellä kotona sujuu se seksi...? kannattaisko keskittyä siihen.
Hei oikeasti kuuluuko se kellekään, seksuaalisuus on sellainen asia, johon ei saa laittaa suorituspisteitä. Minä olen 52 v ja mieheni 63 ja hyvänäpitäminen ja muiden asioiden yhteinen hoitaminen ja yhteisymmärrys elämässä on tuon s asiankin perusta. Ei saisi sanoa, mutta se toimii edelleen hyvin, koska mieheni on hyvin s halukas ollut aina, enkä voi sitä häneltä kieltää, hän saa aina, kun haluaa, minä en enää niin tarvitse, mulla on ihan hyvä olla. Tietysti nuori nainen on erilainen, mutta kaksi ihmistä voi tehdä siitäkin yhteisymmärrettävää vaikka ikäeroakin olisi paljon. Meillä on 11 v, mutta katson, että en halua miestäni edelleenkään pitää puutteessa siinä asiassa ja hän saa kotona, kun tarvitsee, eikä tarvi muualta hakea.